Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5946 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

הדלת האחורית נפתחת רק ע"י כפתור מתוך הרכב. זה מעצבן מאוד, ביחוד שמגיעים לרכב עם סלים כבדים ורוצים להכניס ישר לתא המטען. האם יש אפשרות לקבוע בדלת ידית/מנעול חיצוניים?? תודה מראש.

מה אתם רוצים מהברקסים האומללים ??

פורסם

האם אתה פותח את הדלתות כעת עם המפתח? במידה והתשובה חיובית, יש אפשרות להתקין שלט נוחות לנעילה המרכזית (או מערכת אזעקה), כך שבעת לחיצה על כפתור השלט ייפתחו כל ארבעת דלתות הצד, ובלחיצה על כפתור אחר תיפתח הדלת החמישית.

 

אאל"ט לא בכל מערכת נוחות לנעילה המרכזית יש כפתור נפרד לדלת תא המטען, לכן צריך לבדוק טרם ההתקנה האם המערכת תומכת באופציה זו. במערכת האזעקה שהתקנתי ב- 2006 לפיאט אונו שהיתה לי בזמנו היו שני כפתורים כאלו, אך הכפתור שהיה אמור לפתוח את הדלת החמישית לא חובר, מכיוון שמערכת הנעילה היתה מכאנית ולא חשמלית.

פורסם

אצלי במאזדה יש את כפתור דווקא מבחוץ ומבפנים אין. זה מעצבן בעיקר כשבכניסה לחניונים מבקשים לפתוח את תא המטען ואז אני מתחיל עם ההסברים שאין לי כפתור בסלון כדי לפתוח אותו אלה יש כפתור בחוץ ואז הם מתקשים למצוא אותו. :|

אני לא מבין למה לא שמים גם את זה בפנים וגם בחוץ, מטעמי חיסכון?

בזמנו באונו היה גם את זה וגם את זה ואונו זה לא איזה רכב יקר.

פורסם

גיא, מה שאתה מציע טוב ויפה, אבל הדלת לא תתרומם אלא רק תפתח. פותח השרשור עדיין יצטרך להניח את הסלים הכבדים שלו ולהרים את הדלת לבד.

פורסם

מה שמוכיח שיצרני הרכב, כמו גם יצרני טלפונים סלולריים, מתפתחים עם הזמן בתחומים מסויימים, אך בתחומים אחרים, לא פחות חשובים פשוט הולכים אחורה...

הכותב נוהג בפורד פוקוס 2001, ו"נאלץ" לפתוח את מיכל הדלק עם המפתח :|

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
אצלי במאזדה יש את כפתור דווקא מבחוץ ומבפנים אין. זה מעצבן בעיקר כשבכניסה לחניונים מבקשים לפתוח את תא המטען ואז אני מתחיל עם ההסברים שאין לי כפתור בסלון כדי לפתוח אותו אלה יש כפתור בחוץ ואז הם מתקשים למצוא אותו. :|

אני לא מבין למה לא שמים גם את זה בפנים וגם בחוץ, מטעמי חיסכון?

בזמנו באונו היה גם את זה וגם את זה ואונו זה לא איזה רכב יקר.

זה מה שמפריע לך ברכב? לי אישית זה לא מפריע ובחיים לא הייתי צריך להסביר לשומר איך פותחים אותו, מי לא מכיר מאזדה 3?

זה לא כמו בפיג'ו 407 ששמו את מנגנון הפתיחה בתוך ה 0 שזה באמת מצחיק לראות את השומרים מנסים לחפש אותו :lol:

פורסם
מה שמוכיח שיצרני הרכב, כמו גם יצרני טלפונים סלולריים, מתפתחים עם הזמן בתחומים מסויימים, אך בתחומים אחרים, לא פחות חשובים פשוט הולכים אחורה...

הכותב נוהג בפורד פוקוס 2001, ו"נאלץ" לפתוח את מיכל הדלק עם המפתח :|

זה נעשה בכוונה, כדי שלא תדלק עם מנוע פועל. מאותה סיבה אתה גם זקוק למפתח כדי לפתוח את מכסה המנוע.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

ואני מניח שגם החוסר במנעול ובכפתור פתיחה לדלת ה5 בגרנדה פונטו נעשה בכוונה נגד גנבים (בעיקר כאלה שפותחים לך את הבגאז' ברמזור, שולפים מה ששולפים ובורחים), אחרי הכל, בל נשכח שהשוק העיקרי של הרכב הוא באיטליה :lol:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
האם אתה פותח את הדלתות כעת עם המפתח? במידה והתשובה חיובית, יש אפשרות להתקין שלט נוחות לנעילה המרכזית (או מערכת אזעקה), כך שבעת לחיצה על כפתור השלט ייפתחו כל ארבעת דלתות הצד, ובלחיצה על כפתור אחר תיפתח הדלת החמישית.

 

אאל"ט לא בכל מערכת נוחות לנעילה המרכזית יש כפתור נפרד לדלת תא המטען, לכן צריך לבדוק טרם ההתקנה האם המערכת תומכת באופציה זו. במערכת האזעקה שהתקנתי ב- 2006 לפיאט אונו שהיתה לי בזמנו היו שני כפתורים כאלו, אך הכפתור שהיה אמור לפתוח את הדלת החמישית לא חובר, מכיוון שמערכת הנעילה היתה מכאנית ולא חשמלית.

 

אצלי הדלת האחורית נפתחת ע"י לחיצת כפתור, והדלתות עם מפתח. אין לי שלט (רכב פשוט מליסינג). אולי יש עדיין תקווה, לעשות מה שאתה אומר , שלט לדלתות ושלט לחוד לדלת האחורית ?

מה אתם רוצים מהברקסים האומללים ??

פורסם

לא שני שלטים.

שלט אחד רב כפתורים שכפתור אחד פותח את הדלתות וכפתור אחד את דלת הבגאז (ועוד כפתור להתנעה מרחוק לדוגמא).

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
ואני מניח שגם החוסר במנעול ובכפתור פתיחה לדלת ה5 בגרנדה פונטו נעשה בכוונה נגד גנבים (בעיקר כאלה שפותחים לך את הבגאז' ברמזור, שולפים מה ששולפים ובורחים), אחרי הכל, בל נשכח שהשוק העיקרי של הרכב הוא באיטליה :lol:

נקודה מעניינת, אבל למה בבראבו החדשה זה לא עובד ככה, ויש כפתור שפותח את הדלת החמישית גם מבחוץ?

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

וואלה, לאלוהי הוותיקן פתרונים! :lol:

 

אני יכול להגיד לך בוודאות שהאמריקאיות ששווקו בשנות ה 70-80 עם כפתור פתיחת בגאז חשמלי בתא הכפפות שיווקו את זה כ ANTI THEFT SYSTEM.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

×
×
  • תוכן חדש...