Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5955 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפש את המקום האיכותי ביותר לחריטה על מקלדת של מחשב נייד (לנובו THINKPAD למעוניינים לדעת)

על גרף שכולם ממליצים שמעתי גם שיש אנשים מאוכזבים - שהם חרטו את העברית באמצע המקש והמילוי לא היה אחיד וכו'

לא אכפת לי מהסכום פשוט אני רוצה שזה יראה כמו המחשבים שנרכשים בארץ

אגב - המחשבים שנמכרים בארץ היכן מבצעים את החריטה?

שמעתי גם על האיש שבדרום ת"א - גם עליו ביקורות טובות אך גם אנשים מאוכזבים...

 

אז איפה LENOVO ישראל מבצעים את החריטה? :-D

מחפש את המקום הטוב ביותר אפילו אם הוא יקר יותר...

 

תודה

פורסם

יש בת"א שני בחורים עם מקום מאוד צנוע.

כבר ל 3 מחשבים חרטתי שם אותיות,ועוד בערך 10 מחשבים של מכרים מהעבודה עברו שם חריטה.

פעם אחרונה שהיתי שם ראיתי מחשבים של לנובו\IBM ומחשבים של HP(מדבר על ארגזים של מחשבים חדשים לא מחשבים בודדים).

לנובו מבצעים בכמה מקומות אני משער ולא במקום אחד,כל פעם בטח עושים "מכרז" מי הכי זול.

חיים ומשה-036870631,הם נמצאים ברחוב צ'לנוב. לא זכור לי המספר.

עלות החריטה היא 100 ש"ח.

 

בן.

 

אם כבר מתעסקים בנושא,האם ישנו מקום בארץ שמבצע הדפסה על המקשים ולא בעצם חורט אותם?כמו שהאותיות באנגלית מגיעות.

Got To love It

פורסם

למי שמעוניין באלטרנטיבה - יש אותיות דביקות שמיועדות להדבקה על מקלדת. המדבקה שקופה וקטנה, כך שרקע המקש משתקף תחתיה. כל שנשאר זה לדאוג להדביקן באופן אחיד.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

אני בוהה בלנובו שלי, לא חרוט, מודפס

גם במקלדת לוגיטק שלי, מודפס

למעשה אני לא זוכר מתי פעם אחרונה ראיתי חרוט

מה אני רוצה להגיד, שלא נראה לי שלנובו חורטים (שאלת איפה בארץ לנובו חורטים)

וגם אם היו חורטים היו עושים את זה כבר בסין לדעתי.

בכל מקרה קילבת מקום שנשמע סבבה :)

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם

אמרו לי שחריטה של המקלדת בנייד של אפל למשל מבטלת את האחריות.

אצלי ב-DELL שנקנה בארה"ב עם אחריות לא נגעתי במקלדת.. אני חיי טוב עם כתיבה עיוורת ועל כל מקרה רכשתי מקלדת אלחוטית בעברית.

בדוק האם יש עניין לאחריות לפני שאתה חורט.

כמו-כן, למרות שזה הרבה פחות יפה לעין, אני בעד המדבקות השקופות שהציעו קודם.

פורסם

יש איזה מקום באיזור התעשיה בחולון יצאתי מאוד מרוצה

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
פורסם

ב 150 שקל קונים מקלדת עם עברית. לא חבל על הכאב ראש?

אגב לי למשל יש מקלדת עם תאורה מאחור וגם האותיות בעברית מוארות כך שלדעתי זה מגיע ככה מהיצרן.

עריכה: עכשיו אני רואה שיש מדבקה על המחשב בעברית שאומרת :מיוצר עבור ישראל..

פורסם

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

×
×
  • תוכן חדש...