Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5957 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני חושב לקנות אחת כזו שנת 96 ידנית 1600 רציתי לדעת אם כמות הסוסים שלה 113 או 90 כמו שנאמר?

כי פה אומרים 90 ופה אומרים 113 מה באמת נכון?

האוטו מהיר נסעתי בו והיה לי פג'ו 306 1600 ידנית גם כן ו90 כוח סוס לא ניראה לי כי היא הרבה יותר מהפג'ו.

פורסם

עד שנת 96 (הצורה הישנה) יש לקולט 113 כ"ס, אחרי המתיחת פנים 97 ומעלה ירד ההספק ל90 כ"ס.

 

בשילוב עם גיר ידני מנוע 1600 ו113 סוסים על משקל כזה קל הקולט באמת רכב חזק יחסית.

פורסם

עד שנת 96 (הצורה הישנה) יש לקולט 113 כ"ס, אחרי המתיחת פנים 97 ומעלה ירד ההספק ל90 כ"ס.

 

בשילוב עם גיר ידני מנוע 1600 ו113 סוסים על משקל כזה קל הקולט באמת רכב חזק יחסית.

 

ההספק הוא 90 כ"ס גם בצורה הישנה.

פורסם

חולק עלייך,113 סוסים ב93-96 כולל.

אולי אחרי 15 שנה על הכביש נשארו 90 כ"ס אבל מהמפעל הרכב יצא עם 113 סוסים.

 

חושב שזה מהיר? סיויק הגיעה מהמפעל עם 125 כ"ס בזמנה אני מדבר על 92 ומעלה עד מתיחת הפנים. (או שזה 124 לא זוכר בידיוק) תבדוק את הכיוון של הסויוק האצ'בק אתה תתלהב מניסיון:-)

פורסם

קולט שנת 94' בעלת 113 סוסים שדוהרים יפה מאוד.

איי איי איי, אוטו מדהים.

כמו שנאמר פה, בדוק את ההונדה סיוויק האצ'בק, אוטו מדהים.

רק תזכור לבדוק שהאוטו לא גמור, כי לרוב הרכבים האלו שייכים לילדים.

ישתבח הבורא, שגם היום אני נמצא.

פורסם

ישור קו,אבל פתחת את האשכול בשיפורים אז אני ממלץ על שיפורים :-D,עד שנת 96 כולל הקולט היתה 113 כ''ס מעל שנת 96 ירד ל95 כ''ס בישביל לקבל תקנות זיהום אוויר ושאר החארטות הללו

המערכת שלי :

 

HU: PIONEER 3950 MID:MOREL PULS AMP:JBL GTS180 AMP 2:JENSEN MARCURI SUB:PIONEER SPICEL EDISEN

פורסם

יישור קו...למרות ששמעתי את המושג בפורום אני לא יודע ספציפית מה כולל יישור קו, מישהו יכול להסביר?

פורסם

ישור קו זה החזרת המנוע למצב המקורי שלו,אני במקומך קונה כמה חלקים שהם לא סטנדרתים שיפרו לך את ההספק קצת

המערכת שלי :

 

HU: PIONEER 3950 MID:MOREL PULS AMP:JBL GTS180 AMP 2:JENSEN MARCURI SUB:PIONEER SPICEL EDISEN

פורסם

עד שנת 96 הקולט עומדת על 113 מהמפעל.

הקולט שלי אחרי יישור קו עצבני, טיימינג , ראש מנוע, משאבת מים, דלק, פלגים, חוטי הצתה ונראה לי קיבלה חזרה לפחות כוח של מעל 100-105. ביחס לאיביזה מנוע 1600 הקודם, האוטו מטוס!! היא מרגישה ממש חזקה וזריזה.

פיאט קופה 16VT - כי לא היה תקציב לפרארי

פורסם

תרשו לי לעשות סדר בדברים.

1)קולט משנת 93 עד 96 (כולל) כלומר צורה ישנה, לא משנה ידני או אוטומט 113 כ"ס.

2)משנת 97 עד 2000 (כולל) מנוע 90 כ"ס.

3)משנת 2001 ועד סוף הייצור מנוע של בין 100 ל105 כ"ס לא זוכר במדויק.

4) ומי שרשם לגבי ההונדה סיויק אז עז שנת 1993 (כולל) היה לרכב 115 כ"ס, משנת 1994 והלאה( השנה בה התחילו עם מנוע V-TECH יש לרכב 125 כ"ס ) עד לשנת 2000 כולל.

אביב8)

פורסם

בהמשך לסיפורי סיויק. יש כמה אקזמפלרים של דגם VTI בעלי הספק הרבה יותר גבוהה.

אלה היו האבות של טייפ R.

בתור אחד שהייתה לו גם סיויק וגם קולט ושתיהן חדשות, אני יכול להעיד שסיויק מומלצת הרבה יותר דווקא מבחינת התנהגות.

פורסם

מומלצת יותר מבחינת התנהגות? זה כמו לומר:"ציפי שביט יותר כוסית מ ג.יפית." זה נבלה וזה טרפה, ואף אחת מהן לא "מתנהגת".

פורסם

favorite 1 היו לך שתיהן? על מה אתה מדבר?

עם הקולט אני כמעט עפתי מהכביש באיילון בין מחלף גנות לקיבוץ גלויות. שזה ישורת חלקה.

עם הסיויק יכלתי לשייט בנינוחות ולא החששתי מתת היגוי בעליה טכנית לירושלים מכיוון של בי"ח הדסה.

 

סיויק האטצ' הרבה יותר יציבה והגה שלה הרבה יותר מדויק.

×
×
  • תוכן חדש...