Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5817 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב.

 

לא מזמן, פחות מחצי שנה, מכרתי סיאט איביזה קופרה עם הרבה חומוס צ'יפס וסלטים..

במקומה קניתי סקודה סופרב 1.8TSI חדשה, הרכב מדהים בקטגוריה שלו, אך לי חסרה השובבות, הכוח, הקלילות, הידני !! (אפילו שה DSG גיר מדהים.. אבל אין כמו ידני, אמיתי, נקי, בלי מחשבים ושטויות)

ואני חייב לעצמי רכב נוסף, בשביל למצוא בו את מה שירגיע לי את הנפש, שיקפיץ לי את הלב ויזרים לי שוב את האדרנלין בגוף.

 

מכיוון שמדובר ברכב נוסף, נטו בשביל התענוג, מוקדש למען המטרה תקציב נמוך של כ 30K ש"ח.

ניתן למצוא משהו טוב, כזה שלא ידרוש ממני כל שני וחמישי מוסך, כזה שיספק את מה שאני מבקש ?

 

אשמח לעיצותיכם !

 

בתודה מראש, אבי.

מחשבה בוראת מציאות.

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
punto HGT, clio sport
לא נכנסות בתקציב.

 

עד 30 אלף תוכל לרכוש 106 ראלי\GTI,או 306 xsi בנוסף הייתי חושב אולי גם על ה205 1.9 GTI

לא תקבל כאן יותר מידי כוח או איבזור,אבל אכן מכוניות שובבות בעלות התנהגות ומעורבות שרכבים במחיר גבוה בהרבה לא מצליחים לייצר.

אם מדובר ברכב שני,תוכל גם תמיד למתוח את הביצועים שלה על ידי השקעה איטית ומתמשכת בשיפורים.

Porsche 944 turbo

פורסם

http://www.yad2.co.il/Cars/Car.php?AreaID=&ModelID=38&SubModelID=1404&FromYear=&UntilYear=&Auto=&fromPrice=&untilPrice=&Info=&SubSubModelID=0&OwnerID=&fromKM=&KM=&fromEngineVal=1700&untilEngineVal=&EngineTypeID=&fromHand=&Hand=

לגבי הקליאו- אנשים חיים בסרט לגבי המחיר המבוקש.

והפונטו- אני מצליח לראות כמה מתחת ל 30K ביד 2, ואתה?

פורסם

יש כמה אלפות מעניינות שנכנסות בתקציב 146/145 שאפילו ישאירו לך די תקציב לתיקונים שבדרך.

גם ב.מ.וו סידרה 3 יכולה להיות אופציה נחמדה למרות שהיא הרבה יותר וותיקה כמובן.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

הקליאו היית משהו משמאוד רציתי עוד בתקופה שהייתי רואה אותה מבעד לחלון של הקופרה, רכב מדהים ומהנה בטירוף, אך לצערי קשה למצוא כאלה שמורות וכשמוצאים המחיר בהתאם..

עוד חלום רטוב זה אימפרזה GT, אך גם היא בהרבה מעל מה שהקצבתי לעצמי, ושם עם כמה שלא אחפש לא אמצא אחת שמורה.

את הפונטו HGT אני לא אוהב.

205 1.9 GTI מעלה בי נשכחות .. אך ישנה מידי, משהו שלא יתן לי מנוחה.

 

106 ראלי, חביבה בטירוף, זה כיוון טוב ! מישהו מוכר ? :)

 

עוד רעיונות?

מה עם 206XSI ? ניתן למצוא משהו שיכנס בתקציב ?

מחשבה בוראת מציאות.

פורסם

אין רכב ספורטיבי שיכול לענות על הדרישות של רכב משפחתי, אפילו לא ב 250K. ש"ח.

אולי אי שם בחצי מליון יש את האודי עם כל ה Sים, והמרצדסים עם ה AMGים, כבד...

ולא, יד שניה למשפחה לא בא בחשבון.

 

ושלא תבין לא נכון, הסופרב מדהימה ועושה את העבודה בצורה יוצאת מהכלל, רק שהיא לא ספורטיבית וזה בסדר גמור.

מחשבה בוראת מציאות.

פורסם
אין רכב ספורטיבי שיכול לענות על הדרישות של רכב משפחתי, אפילו לא ב 250K. ש"ח.

אולי אי שם בחצי מליון יש את האודי עם כל ה Sים, והמרצדסים עם ה AMGים, כבד...

 

 

 

לא נכון.

מספיק להוסיף שתי אותיות קטנות לאוקטביה שהבחור קנה, והוא מקבל משפחתית ספורטיבית שלא בדיוק עולה חצי מליון.

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם

האוקטביה RS יפיפיה, מתנהגת מצויין, חשבנו לקנות אותה ואז נציגת המכירות ניפצה את הכל ואמרה שאין ולא יהיה (לפחות לא בתקופה הקרובה).

מחשבה בוראת מציאות.

פורסם

אביחי אשמח לקבל את הטלפון של הבחור עם הראלי, תודה.

 

מולטיפלה 05 - נראה לי שאתה מפספס 20K.. המחירים נעים סביב ה 50 אלף.

מחשבה בוראת מציאות.


×
×
  • תוכן חדש...