Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5819 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בן - אני לא מסכים איתך, אני בהחלט חושב שניתן למצוא ב 30K רכב שיענה לדרישות שלי, לא ביקשתי מפלצת דריפטים, עוקרת אספלט, מראה חיצוני שיסובב כל ראש בשכונה, ריפודי עור ומזגן מפוצל.

 

ביקשתי רכב קליל ושובב, עם אמינות טובה (וכשאני אומר אמינות טובה אז כמובן באופן יחסי, ולא מצפה לקבל אמינות של סובארו חדשה מהחברה)

אני חושב שהיית צריך למתן טיפה את התשובה שלך.

 

יש לי נטייה חזקה מאוד לכיוון ה 106GTI וה סקסו VTS.

מישהו מכיר את הרכבים האלה שמפורסמים ? מה דעתכם על המחירים ?

http://www.yad2.co.il/Cars/CarGallery.php?AreaID=&ModelID=33&SubModelID=287&FromYear=&UntilYear=&Auto=-1&fromPrice=&untilPrice=&Info=gti&SubSubModelID=0&OwnerID=&fromKM=&KM=&fromEngineVal=&untilEngineVal=&EngineTypeID=&fromHand=&Hand=

 

 

המון תודה על ההיצות והעזרה הרבה !

אבי.

מחשבה בוראת מציאות.

פורסם

אופציה טובה זה לחכות שנה. הרבה מכוניות מעניינות ייתכן ויכנסו לתקציב שלך (שאני מניח שיגדל) כולל ה- GT, כולל הקליאו ספורט. ה- 75 מגניבה לנהיגה אבל אתה צריך להיות מוסכניק כדי להסתדר איתה ביום ביום. בלי קשר - תעשה החלטה שאתה שלם איתה בלב ובראש, לא בכיס.

שמעון תמיד היה חזק בלחיצות, עוד כשהיתה לו המאה שש ראלי היה עושה רכבות מטבריה לת"א.
- רזמל על שמעון פרס :-D
פורסם

עופר השתגעת ? :-) שנה בלי ? אין מצב.

חוץ מזה שאני לא חושב שה 106 היא פשרה, אני צופה עתיד מהנה.

מה גם שה GT לא מסתכמת ב 20 אלף יותר, הביטוחים, הדלק, החלקים, הבלאי, ישור הקו.. הכל בגדול בהרבה מ 106.

מסכים ?

 

נ.ב

רביד, אחלה סרטון.. עושה חשק לאיזה ג'ימיקנה צפופת קונוסים.

מחשבה בוראת מציאות.

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

נחמד שאתה שואל..

הלכתי בכיוון קיצוני ואחר לגמרי, שלא מחובר בכלל לתקציב שהוקצב כאן (פי שלוש..:shock:) קניתי לעצמי פורד אסקורט שנת 71, שבימים אלו ממש עוברת שיפוץ מאסיבי, פחחות, צבע, מנוע, ברקסים, כל בורג, כל גומייה..

 

השאיפה, רכב דריפטים פשוט, עם הגה נטול תגבור, ללא בקרות ומערכות מיותרות, ללא משקל עודף, הנאה אחורית, גיר ידני, מנוע קרבורטור אטמוספרי חזק והרבה הרבה כיף :evil:

 

אתה מוזמן לעקוב אחר השרשור: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=317038

מחשבה בוראת מציאות.


×
×
  • תוכן חדש...