Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5817 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה נראה טיפוס שמחפש כמה שפחות שיתערבו לך בנהיגה.

 

ב30k אתה רוכש לעצמך 205 gti משופרת ושמורה מכל טוב במצב מעולה שלא ידרוש מוסכים, בין ברכבים הטובים שיוצרו והכי פחות התרעבות מכנית וחשמלית לנהג, אתה והרכב נטו.

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

היי דני, יש לך ראייה מצויינת, אבל איך רואים את זה על גבי דפי הפורום ? :-P

וה GTI מדהימה, אני אוהב אותה בטירוף (מנסיון), אך נראה לי ששקט היא לא תתן לי.

מחשבה בוראת מציאות.

פורסם

ב30 אלף שקל אתה קונה לעצמך 205 gti שכל דבר אפשרי הוחלף בה, אף אחד לא ימכור רכב כזה ב30 אלף אלה עם לא החליף כמעט כל מכלול ובורג ברכב, אנשים שהחליפו כל דבר ברכב כמובן שישמרו קבלות שאלו יתנו לך שקט וכמובן שבדיקה במכון תאשר את זה שהרכב במצב טוב.

 

רכב שהחליפו בו כמעט כל מכלול אפשרי לא יראה סימני זקנה כמעט.

 

עוד רכב נוסף שתשקול בתקציב זה 306 xsi, הייתי ממליץ על הgti אבל אחת ששמורה באמת תעלה 50 ואף יותר כי זה רכב נדיר.

כמובן זה שידרוג עצום מה205 בכוח ובהתנהגות והרכב אפילו יותר מודרני, ממליץ לבדוק.

יש גם zx וולקן שמפורסמת עכשיו בפורום ואפילו פחות מהתקציב, רכב די זהה לxsi של פיג'ו שווה לך לבדוק.

 

 

מצד שני אתה יכול לרכוש בסכום הזה פונטו hgt שלא תספק אותך בחויית נהיגה שאותה אתה מחפש כמו הפ'יגו הישנות, וגם הhgt ספק שב30k יש אחת שמורה, רכב ספורט שמור תמיד נמכר מעל מחירון.

פורסם
אתה נראה טיפוס שמחפש כמה שפחות שיתערבו לך בנהיגה.

 

ב30k אתה רוכש לעצמך 205 gti משופרת ושמורה מכל טוב במצב מעולה שלא ידרוש מוסכים, בין ברכבים הטובים שיוצרו והכי פחות התרעבות מכנית וחשמלית לנהג, אתה והרכב נטו.

 

רואים שלא הייתה לך צרפתיה.

 

צרפתיה ישנה זה כמו פרחה אשקלונית, לא משנה כמה כסף תזרוק עליה, עדיין יש סיכוי שתעשה עליך פוזות.

 

למרות שלי אישית יש ניסיון טוב עם צרפתיות, והייתה לי וולקן שהייתה רכב מאוד כיפי. (וגם אמין)

אגב, אם אתה מסתכל על קליאו ספורט - מבין הצרפתיות היא לטעמי יותר אמינה. אבל טיפולים מאוד יקרים!

 

ובוא אני אגלה לך סוד - וולקן מתנהגת יותר טוב מקליאו ספורט. מי שאומר שלא - פשוט לא מדבר מניסיון (או שלא נהג בוולקן כמו שצריך). הבעיה היא שמדובר ברכב מאוד עגלתי. הן גם נמכרות בגרושים. רק תקפיד לקנות מודל 95 מעלה, שם לפחות החוטים בצמות בצבעים שונים :lol: (אולי בעיות האמינות בשנתונים המוקדמים זה רק ב-1900 סמ"ק - חכה למבינים שיגיבו).

 

עוד רכב שאתה יכול לשקול - 306 XSI.

 

106 ראלי ו-GTI גם אופציות מעולות.

פורסם

ה306XSI מתנהגת מצויין אבל עגלה בדיוק כמו הוולקן.

בשלושים אתה יכול לקנות וולקן חבוטה ולגדוש עם קצת גלישה בתקציב וויתורים מסויימים (לדוגמא חלקים יד 2 או חברות פחות מוכרות)

מה שכן אמינות ממש לא בטוח שיהיה לך מכזה רכב.

פורסם

אהלן אופק (איפה נעלמת יא דג?)

 

ב-15K בערך היום קונים וולקן שמורה.

(נראה לי שהתכוונת 30K כולל הטורבו - לדעתי אפשר בפחות).

פורסם

בפורום פורסמה למכירה סיביק טורבו בסביב התקציב האמור.

אם היא שופרה באמינות, היא בהחלט שווה בדיקה.

אינני מכיר את הרכב הנ"ל כלל.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

תודה חברים על ההצעות, אגיד לכם מה, הרכבים המוצעים כאן בעייתים, מפני שהרוב לא עונה על השקט שיתנו לי ברמת האמינות.

 

סיויק טורבו ביצועיסטית בקו ישר, אבל כיף ? תקשורת ? שילדה ? התנהגות ? אפילו לא קצת (מנסיון כמובן).

 

לאן אני צריך למתוח את התקציב כדי לקנות לעצמי 206XSI/GTI (מישהו יכול לספר לי על ההבדלים בינהם ?)

 

תודה !

מחשבה בוראת מציאות.

פורסם

אתה מדבר רק בדבר החסרונות של כלל הרכבים שעלו בשירשור, אתה מחפש אמינות, כח התנהגות וכל זה ב30K.

 

לטעמי, הצפיות שלך פשוט לא תואמות את התקציב.

 

בן.

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

וולקן ו306 עגלות? ביחס לr8 אתם מתכוונים כן?

רכב בתקציב הזה יהיה מין הסתם משופר וחזק יותר מכל 306 xsi של צעיר משתולל שלא השקיע בה שקל, ביחס למה אמרתם שהם עגלות?

פורסם

אולי יש טעם לשקול משהו עם הנעה אחורית? נניח סדרה 3/5. בתקציב כזה אפשר לקנות E30/E34 שמורה ידנית עם מנוע 2.5 ן -24V, זה 192 סוסים (זמין ב-E34 לרוב לא בכל הדגמים, חלק 12V עם בסביבות 170 סוסים). גם מראה, גם נוחות, גם הנעה אחורית.

 

חברי הפורום הזכירו פה אלפות, יש אופצייה מאוד מעניינת אלפא 75, יחידה מבין מכוניות זולות יחסית שיש להן לא רק הנעה אחורית, אלא גם גיר אחורי. יש אחת בפורום שפרסמתי עבור חבר, כסופה ואני מכיר עוד אחת כזאת למכירה בצבע כחול. שניהן 1.6 קרבורטורים.

ניתן בלי בעייה מיוחדת להתקין מנוע 2000 TWIN SPARK עם קרוב ל-150 סוסים. מידי פעם ניתן למצוא אחת עם מנוע 2000 מקורית. כמו כן, לפי מיטב ידעתי בזמנו מישהו פרסם למכירה אחת כזאת עם מנוע V6 3000. מישהו עשה פרוייקט מאוד יפה עם התקנת מנוע 1.8 טורבו (יש מנוע כזה מקורי ל-75 אבל ככל שידוע לי לא היה יבוא מסודר של דגם לארץ אבל בעיקרון אפשר לייבא מנוע ואני יודע שקיבלו אישורים גם למנוע הזה וגם למנוע 2000TS).

 

עוד אופציות מעניינות (אבל הנעה קדמית כבר וציריות כמובן באורך לא שווה - אחת קצרה אחת ארוכה :|) במחיר נמוך זה לנצ'יה תמה טורבו או אלפא 164 עם מנוע V6.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

106 GTI או ראלי זה האופציה הטובה ביותר מבחינתך.

כרכב פאן הוא עונה על כל הדרישות האפשריות, במיוחד אם אתה לא בן אדם גדול.

פורסם

אני קניתי 106 GTI ב23K אבל יש קצת עבודת פחחות וצבע.

206 GTI אתה יכול להשיג ב10K יותר מזה.

אני מאוד מרוצה מה106. כיף לא נורמלי.

פורסם
ב30k אתה רוכש לעצמך 205 gti משופרת ושמורה מכל טוב במצב מעולה שלא ידרוש מוסכים, בין ברכבים הטובים שיוצרו והכי פחות התרעבות מכנית וחשמלית לנהג, אתה והרכב נטו.

 

:roflmao::roflmao::roflmao:

 

הרכב הזה דרש "מוסכים" גם כשהיה דנדש, בייחוד האינג'קטורים שנהגו להסתם. אם מה שאתה כותב נכון אני מחליף את ה-WRX שלי באקזמפלר כזה מחר.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı


×
×
  • תוכן חדש...