Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5977 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב אוטומט. לאחר הרמת 2 הגלגלים הקידמיים באויר והעברה ל-D נישמע רעש של מעין "קנאק" מאיזור הגיר. שלוחצים על ברקס ושוב עוברים ל-D ולוחצים על גז מייד אחרי 2 שניות שוב הקנאק הזה שנידמה כאילו אין שילוב מדוייק עם ההילוך הראשון.

האם מדובר פה בבעיית גיר? האם העניין נפוץ? האם דרוש שיפוץ גיר או החלפתו?

תודה. :)

:)
פורסם
הרכב אוטומט. לאחר הרמת 2 הגלגלים הקידמיים באויר והעברה ל-D נישמע רעש של מעין "קנאק" מאיזור הגיר. שלוחצים על ברקס ושוב עוברים ל-D ולוחצים על גז מייד אחרי 2 שניות שוב הקנאק הזה שנידמה כאילו אין שילוב מדוייק עם ההילוך הראשון.

האם מדובר פה בבעיית גיר? האם העניין נפוץ? האם דרוש שיפוץ גיר או החלפתו?

תודה. :)

 

שלום,

 

מניסיון שהיה לי עם הרכב שלי, שווה לבדוק שמן גיר, ייתכן וחסר לך שמן גיר מסיבה כלשהי , וזה הסיבה לחריקה.

פורסם

בעיה נפוצה

ברנו קליאו של חבר שלי,אוטומטית שנת 96 תמיד היה חסר שמן גיר והיו חריקות בזמן העברת הילוכים,סיכוי גדול שזאת הבעיה אצלך (תקווה שאכן זאת הבעיה כי היא יחסית זולה)במקסימום אתה תשקיע בחודשיים 60 שקל על שמן גיר.

פורסם

אם הרכב נוסע תקין שהוא על הכביש מה אכפת לך אם יש רעש כזה או אחר שהוא רץ על הליפט? בהחלט יכולים להיות רעשים לא טבעיים שהגיר עובד ללא עומס.

×
×
  • תוכן חדש...