Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5986 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראשית, תודה לכל מי שהגיב, גם לאלה שלא מחזיקים בדעה הדומה לדעתי. היה ברור לי שיהיו גם כאלה, וזה לגמרי לגיטימי כל זמן שהטענות הן לגופו של עניין.

כפי שציינתי מקודם, התבקשתי לכתוב על נושא שמטריד אותי, וזה בדיוק מה שעשיתי. עורך הגה מצא את הטקסט שלי ראוי לפרסום (וכנראה שגם הנושא מספיק חשוב כדי שיוקצה לו דף משלו), והרי התוצאה. סתם לפרוטוקול, חוץ מהמאמר הזה כתבתי עוד אחד, אולם זה המאמר שנבחר לפרסום. כן, יש עוד דברים שמטרידים אותי בכל הנוגע לתחבורה בארץ, פשוט הנושא הזה הוא שנבחר הפעם.

התגובה ששיקפה יותר מכל את דעתי היא תגובתו של פרנקוס.

זו בהחלט תופעה די מכעיסה שהרבה פעמים יכולה גם לגרום לתאונות קלות (אם מי שמאחוריו לא הסתכל על הרמזור) או לתאונות קשות (אם הוא ממש נכנס לצומת).

 

הבעיה לא נעוצה ב"נהג הישראלי" ובזה שהוא בהמה או אידיוט.

זה קשור לעובדה שאנשים פה בארץ לא מבינים מה המשמעות של מה שהם עושים.

אני עובד המון עם קהל שעושה דברים מזיקים פשוט כי הם לא מבינים שהם עושים נזק.

אם הייתה פה מערכת שמסבירה לאנשים שלא הכל חפיף, אז אנשים לא היו עושים שטויות כאלו.

זה חלק מתופעה יותר גדולה, של חפיפניקיות כצורת חיים.

עד שלא נטפל בחפיף וב"יהיה בסדר", אנשים ימשיכו לעשות את זה וימשיכו להיפצע ולההרג בגלל שטויות.

 

כל היום אני רואה בעיות מיותרות לגמרי כי אנשים לא חושבים מספיק על מה שיקרה אם הם יעשו את הדברים בצורה כמו שצריך.

שווה ציטוט, לא? :wink:

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אלעד - אתה כותב בטעם ואהבתי את סגנון הכתיבה שלך.

אף על פי כן, זה לא סוד שאני חולק עליך, אך יחד עם זאת, מקווה שהכתבה הבאה שלך תצביע יותר על הדברים הכואבים והמשמעותיים יותר, שלא זוכים להתייחסות והכרה בספרות מסוג זה.

Twincharger Stratified Injection

פורסם

אהבתי את המאמר.

נחמד שיש מי שיפרסם מה הוא חושב על המצב היום בכבישים.

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

פורסם
אלעד - אתה כותב בטעם ואהבתי את סגנון הכתיבה שלך.

אף על פי כן, זה לא סוד שאני חולק עליך, אך יחד עם זאת, מקווה שהכתבה הבאה שלך תצביע יותר על הדברים הכואבים והמשמעותיים יותר, שלא זוכים להתייחסות והכרה בספרות מסוג זה.

תודה.

קודם כל, עדיין אני לא עובד ככתב של עיתון רכב כלשהו, ככה שבכלל לא בטוח שיהיה לזה המשך, אלא אם אתבקש לכתוב שוב.

אני יותר מאשמח אם תוכל למנות שניים שלושה דברים "כואבים ומשמעותיים", כהגדרתך. אני מבחינתי מוכן להתאמץ ולפתח אותם לכדי מאמר. בנוגע לפרסום שלהם... ובכן, את זה עליך להסדיר עם יאשה.

יש גבול גם ליכולות שלי :lol:

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

קראתי את כל המאמר, להלן התיחסותי:

 

תופעת גלישת המכוניות בצורה שהן עולות על פס העצירה ועל מעבר החציה צריכה להטריד יותר את הולכי הרגל מאשר אותנו, הנהגים. התופעה חמורה ומסוכנת בעיקר אצל נהגי אוטובוסים, בכך שהם מגדילים לעשות ועולים על פס העצירה ועל מעבר החציה גם יחד. מכיוון שהאוטובוס גבוה, הוא מסתיר את הרמזור של הולך הרגל ובכך מסכן באופן חמור את הולך הרגל (לא יכול להביט על הרמזור).

 

בתור הולך רגל נתקלתי בתופעה הזו באמצע השבוע הנוכחי, פשוט לא ידעתי מה מצב הרמזור, אז חציתי את הצומת קצת רק כדי לגלות שהרמזור הוא אדום וחזרתי בחזרה. בתור נהג, יצא לי ביום רביעי לעלות על פס העצירה ועל מעבר החציה בטעות, לאחר שהגעתי במהירות לצומת ולא הספקתי לעצור ברמזור שהתחלף לכתום. מכיוון שאני מאמין בפתגם: "מה ששנוא עליך אל תעשה לחבריך", בדקתי במראה האם אין כלי רכב מאחור, ועשיתי רוורס עד שפיניתי לגמרי את מעבר החציה.

 

לכל האנשים הנמצאים כאן ויש להם הרשאות לכתוב במגזיני רכב, יש לכם השפעה עצומה. אני ממליץ שבפעם הבאה שתתבקשו לרשום דיעת יחיד, תכתבו על תופעת שוד הדרכים של משטרת התנועה, על המהירות המגוחכת בכבישים הבין עירוניים, על האכיפה האובססיבית ע"י השודדים במדים על "עבירה" זו, ועל החוצפה בפריסה של עשרות (אולי מאות) מצלמות דיגיטליות חדשות במטרה לגזור קופון גדול (מאוד), במקום שהמשטרה תשקיע את הכסף באכיפה על דברים חשובים באמת: פס לבן, נסיעה בנתיב השמאלי שלא לצורך עקיפה, נהיגה תחת השפעת אלכוהול, דיבור בטלפון שלא בדיבורית וכ'.

פורסם

אלעד - קראתי את הכתבה במגזין, והסכמתי עם כל מילה.

 

השנקל שלי:

באופן (אולי לא) תמוה זינוק יהיה מהיר יותר בד"כ יהיה נחלתם של העומדים לפני הקו, כחוק. למה? הרכב הגולש לו באיטיות מחזיק רגל על הברקס ומשתמש בה כל הזמן, לוחץ ועוזב מעט, לוחץ ועוזב. כאשר הגיע למרחק קריטי מהכביש החוצה הוא נעצר, תוך לחיצה הגונה על הברקס, כי עכשיו אסור לו להתדרדר אפילו ס"מ. ממקומו זה בד"כ קשה יותר לראות תמונה כוללת של הצומת על שלל כיונניה והרמזורים השונים לכל כיוון.

 

אני (במשפחומטית 1600 לא ליסינג) שעומד לפני קו העצירה, עם ראות טובה לרמזור ולתנועה החוצה, מחזיק את הרגל על הברקס בלחיצה עדינה (תמיד מוכן לשחרר, עקב נסיונות העבר). הרמזור תמיד בטווח העין, כמו גם אלה של התנועה החוצה. אני מתכונן להתחלפות האור, וכשהוא מתחלף (או חצי שניה לפני אם אני במוד קרבי במיוחד) הרגל עוברת לדוושת הגז במהירות, הרי אני כמעט לא לוחץ על הברקס. התוצאה - ב 9 פעמים מתוך 10 אני אזנק לפני הדביל שנמצא שני מטר לפני, גם אם הוא יהיה מצוייד ברכב פוזה/ספורט/סתם חזק כלשהו (או מונית, אבל גם זה מרצדס...).

 

כל פעם מחדש אני נדהם מהטמטום הזה - הרי זה אפילו לא יעיל לזינוק מהיר, אז מה הרווחתם חוץ מסיכון עצמכם, הולכי הרגל והתנועה החוצה? בנוסף ההתקדמות המדומה הזו גורמת לתכונה של כל הטור לזחילה מטופשת, ולא פעם יהיה מי שיזנק ויבלום כמו משוגע רק כי נדמה לו שהנה הנה הרמזור התחלף (בוהה בטמבון/טלפון/מגרבץ ולא מסתכל סביבו).

לא מבין מה הקטע, אני מגיע לרמזור - אם אני ראשון עוצר לפני קו העצירה, אם אני לא ראשון עוצר במרחק קבוע מהרכב שלפני ולא זז עד שיש ירוק (טוב נו משתדל, אם זה שלפני פתאום גולש כמה מטרים טובים אני אצמצם).

 

כמו שאמר פרנקוס (פרשנות חופשית לדבריו), התנהגות בבונית לא מודעת לעצמה המפתחת לעצמה הגיון פנימי שזר לא יבין.

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

פורסם

לכל האנשים הנמצאים כאן ויש להם הרשאות לכתוב במגזיני רכב, יש לכם השפעה עצומה. אני ממליץ שבפעם הבאה שתתבקשו לרשום דיעת יחיד, תכתבו על תופעת שוד הדרכים של משטרת התנועה, על המהירות המגוחכת בכבישים הבין עירוניים, על האכיפה האובססיבית ע"י השודדים במדים על "עבירה" זו, ועל החוצפה בפריסה של עשרות (אולי מאות) מצלמות דיגיטליות חדשות במטרה לגזור קופון גדול (מאוד), במקום שהמשטרה תשקיע את הכסף באכיפה על דברים חשובים באמת: פס לבן, נסיעה בנתיב השמאלי שלא לצורך עקיפה, נהיגה תחת השפעת אלכוהול, דיבור בטלפון שלא בדיבורית וכ'.

אתה טועה.

עם כל הכבוד לעיתונות הרכב הכתובה, חשיבותה היום נמוכה עד אפסית.

גם אם ייכתבו (בלשון עתידית) 300 כתבות נוקבות להפליא, כלום לא ישתנה.

ואם אתה חושב שרק בישראל אוכפים בנוקשות מהירות, אתה טועה, ובגדול.

האכיפה באירופה נוקשה (ויקרה) בהרבה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
אבהיר לך משהו: כל זמן שאדם פועל ב-ד' אמותיו, מצידי הוא יכול להתפגר. זאת הסיבה שאני לעולם לא אעיר לאדם שנוסע לא חגור או שילדיו עומדים במושב האחורי. אם הוא רוצה לקחת אחריות על החיים שלו ושל יקיריו

דובר על כך שאדם לא חגור פוגע לא רק בעצמו, אלא עלול לעוף עליך בזמן תאונה ולפגוע בך.

בעניין הכתבה- המטרה מקודשת אבל קשה לי להאמין שהתוצאות יגיעו לאוזניים הנכונות.

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
אתה טועה.

עם כל הכבוד לעיתונות הרכב הכתובה, חשיבותה היום נמוכה עד אפסית.

גם אם ייכתבו (בלשון עתידית) 300 כתבות נוקבות להפליא, כלום לא ישתנה.

ואם אתה חושב שרק בישראל אוכפים בנוקשות מהירות, אתה טועה, ובגדול.

האכיפה באירופה נוקשה (ויקרה) בהרבה.

 

אתה צודק לגבי המצב אצלינו (התעלמות מעיתונות כתובה או בכלל בדעות הציבור) וכן בקשר לנוקשות האירופית בהקשר של אכיפת מהירות וחוקי תנועה אחרים.

אם זאת יש לזכור, כי בעוד באירופה הם נשענים על כך שהכביש הוא לא המקום "להרביץ"- בשביל זה הם בנו מסלולים, בארץ המדינה לא נותנת שום פתרון (ואף מקשה על כל יוזמה מתפתחת) ושוב מתעלמת מצרכי ציבור לא קטן של נהגים.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

מרוצים ומסלולי מרוץ יוקמו בארץ ביום בו יפסיקו העמותות שעוסקות בנושא במריבות האין סופיות שלהם, ונקווה שזה יקרה בעתיד הנראה לעיין.

הגוף היחיד שהצליח להגיע להישגים משמעותיים בהתנהלות מול משרד התחבורה (אבל לא רק מולו) הוא מועדון ה 5, וזה נעשה בעבודה סזיפית של שנים ארוכות, ובעיקר עקב התנהלות נכונה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

חן, אני מסכים עמך.

אם זאת, זה צריך להיות אינטרס מובהק של המדינה אם היא מחשיבה עצמה מדינה מתקדמת.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר


×
×
  • תוכן חדש...