Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5985 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לדעתי אין שום קשר בין "אינדיבידואליות" למצב המדינה (שמשום מה לדעתך הוא ממש רע, תקן אותי אם אני טועה) - ראה ערך קיבוץ, או אפילו ארה"ב. לדעתי הבעיה הגדולה ביותר במדינה היא מחסור רציני ביושר ובאמפטיה בסיסית, אבל זה נושא לדיון אחר.

 

בקנדה (שם גרתי) וגם בארה"ב אני בטוח שידוע לך על מדיניות הפניה שמאלה. שם אנשים עומדים באמצע הצומת (עם הרכב, כן?) ומחכים להזדמנות לפנייה, אף אחד לא צופר ואף אחד לא פותח חלון ומתלהם, למרות שבברור חצו את קו העצירה היקר שלך. זה לא מסכן אף אחד, וגם אם זה מעצבן אותך אין שום סיבה, לדעתי, להקדיש לזה מאמר.

כל קרב הוא קרב אוכל כשאתה קניבל

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אנחנו חיים בחברה של אינסטנט, הכל צריך להיות כאן ועכשיו. אנשים מחפשים שלא ישעמם להם ושיהיה להם איזה עניין.

 

עמידה ברמזור (כמו בפקק) משעממת אנשים שרגילים להתרוצץ כל היום ופתאום לשבת ולא לעשות כלום נראה להם כנראה משעמם, ולכן ההכנה הזאת לאור הירוק גורמת להם איזה ריגוש כזה או אחר ששומר אותם בשיגרת החיים הזאת שלהם.

 

אני מניח שאם יבדקו, אותם האנשים שחוצים את הקו, או שיש להם שגרת חיים עמוסה, או שעבר עליהם משהו באותו היום שגרם להם לעצבנות.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
בקנדה (שם גרתי) וגם בארה"ב אני בטוח שידוע לך על מדיניות הפניה שמאלה. שם אנשים עומדים באמצע הצומת (עם הרכב, כן?) ומחכים להזדמנות לפנייה, אף אחד לא צופר ואף אחד לא פותח חלון ומתלהם, למרות שבברור חצו את קו העצירה היקר שלך. זה לא מסכן אף אחד, וגם אם זה מעצבן אותך אין שום סיבה, לדעתי, להקדיש לזה מאמר.

בקנדה ובארה"ב אין דרך אחרת לפנות שמאלה, כך שהתאוריה שלך לפיה אנשים מגלים שם סובלנות באופן מיוחד לא מחזיקה מים.

חוץ מזה, פנו אלי ממגזין הגה וביקשו ממני לכתוב מאמר על נושא שמטריד אותי. הנושא הזה מטריד אותי. יש לך בעיה? חושב שפרסום המאמר הזה לא היה ראוי? פנה אליהם וכתוב גם אתה. מי יודע, אם זה יהיה מספיק טוב, אולי הם גם יאותו לפרסם את המאמר שלך.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

רציתי להגיב על התקיפות בהודעה שלך אבל אז קראתי את שלי שוב וחשבתי לעצמי שאולי אני התחלתי, אז נעזוב :-)

 

בנוגע לנעשה בחו"ל, הנק' הייתה שאם זה היה כזה מפגע אז היו מתקינים רמזורים לפנייה שמאלה (שקיימים, אגב, בחלק גדול מהצמתים).

כל קרב הוא קרב אוכל כשאתה קניבל

פורסם

בצפון אמריקה לא מדובר במפגע מכיון שהאוכלוסיה המקומית מכירה את הנוהג הזה, יודעת לכבד אותו ופועלת על פיו. למעשה, בפעם הראשונה שבה נתקלתי בתופעה הזאת, אני עצמי הייתי המפגע. לא שעשיתי את זה בכוונה תחילה, פשוט זה קרה לפני שהספקתי להבין איך השיטה הזאת עובדת. למזלי זה הסתיים רק באמריקאי עצבני שצפר לי כהוגן, אני מניח שבצדק.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

אני לא מבין מה הבעיה בזה שנהג ממשיך כמה ס"מ אחרי קו העצירה, כשזה סמוך להתחלפות הרמזור לירוק - זה לא מפריע לשום הולך רגל. מי שמתקדם בזמן שרמזור הולכי הרגל ירוק זה כבר חוצפה לדעתי.

פורסם

אלעד, קראתי כמה שורות וראיתי שהנושא לא מעניין ומשעמם אותי לכן חזרתי לפורום.

בכול מקרה יכולת הכתיבה שלך מעולה (מקריאת ההודעות שלך בפורום).

איזה כייף לי :)

פורסם

זו בהחלט תופעה די מכעיסה שהרבה פעמים יכולה גם לגרום לתאונות קלות (אם מי שמאחוריו לא הסתכל על הרמזור) או לתאונות קשות (אם הוא ממש נכנס לצומת).

 

הבעיה לא נעוצה ב"נהג הישראלי" ובזה שהוא בהמה או אידיוט.

זה קשור לעובדה שאנשים פה בארץ לא מבינים מה המשמעות של מה שהם עושים.

אני עובד המון עם קהל שעושה דברים מזיקים פשוט כי הם לא מבינים שהם עושים נזק.

אם הייתה פה מערכת שמסבירה לאנשים שלא הכל חפיף, אז אנשים לא היו עושים שטויות כאלו.

זה חלק מתופעה יותר גדולה, של חפיפניקיות כצורת חיים.

עד שלא נטפל בחפיף וב"יהיה בסדר", אנשים ימשיכו לעשות את זה וימשיכו להיפצע ולההרג בגלל שטויות.

 

כל היום אני רואה בעיות מיותרות לגמרי כי אנשים לא חושבים מספיק על מה שיקרה אם הם יעשו את הדברים בצורה כמו שצריך.

פורסם

TheTool, באמת שאין לי כוח לכתוב תגובה ארוכה בשעה כזאת, אז אני רק אתאר לך בקצרה התחלה של סיטואציה ואתה תחשוב לבד איך היא הסתיימה:

אתה עומד ברמזור ולקראת הירוק אתה מתחיל לגלוש. בינתיים, לתנועה שחוצה את נתיב נסיעתך מתחלף הרמזור לאדום, אולם אחד הנהגים התעלם ממנו וחצה את הצומת שלא כחוק.

עכשיו תחשוב על איך הסיטואציה הזאת תסתיים בהנחה שלא גלשת מעבר לקו העצירה.

אם לא תצליח להבין מה ההבדל בין שני המצבים, פשוט תכתוב ואני אסביר לך בהמשך.

 

לילה טוב.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

אותו דבר יכול לקרות גם אם הנהג עומד מאחורי הקו עצירה ומזנק איך שהרמזור מתחלף לצהוב, מה שפסול פה הוא הנהג שחוצה באדום.

ואם כבר נגעת בנושא הזה, אז לנהג שעומד קרוב יותר לצומת סיכוי יותר גדול להבחין ברכב שעובר באדום, ולא להתחיל בנסיעה.

אני אישית משתדל לא לזנק מיד עם התחלפות הרמזור בדיוק מסיבה זאת ואם אני ראשון ברמזור אז אני מחפש את הנהג התורן שישרוף אדום.

פורסם

מאמר נחמד וכיפי, כל הכבוד.

 

גם אני לא מצליח להבין את התופעה בזאת (שבדרך כלל מאפיינת נהגי מוניות.)

 

אגב, ברוב המקרים, נהג שמתגלגל לו וחודר למעבר החצייה ברמזור אדום לא יגיע ראשון לרמזור הבא כי זה שלפניו יתחיל להאיץ במעבר לירוק טיפה לפניו בזכות המרווח. (לי זה עוזר לעקוף נהגים כאלה ב1.6 ליסינג שלי)

 

אם היו שואלים אותי על נושא שמעצבן אותי לאחרונה, הייתי כותב על נהגים בארץ והיכולת לשמור על מרכז הנתיב.

(חרשתי את ארה"ב בכבישים מהירים ועמוסים ברכבים עם נתיבים צפופים יותר מהנתיבים בארץ והנהגים שם שמרו על מרכז הנתיב בצורה מופתית ואני שואל את עצמי כל הזמן הזה האם זה הנהג הישראלי שלא מתרכז בנהיגה או יכולת נמוכה לתקן נתיב נסיעה בצורה מדוייקת..?!)

פורסם

לכל המצדיקים את פותח השרשור ולפותח השרשור - אתם חיים בסרט!

מה קרה? המצב בכבישי ארצינו כה מושלם שהמטרד המינורי הזה מדיר שינה מעיניכם?

ישנן 1001 תופעות שלא הוזכרו כלל, חמורות הרבה יותר שעלולות לגרום הרבה יותר נזק וצער, אז חבר'ה - קחו דברים בפרופורציות.

Twincharger Stratified Injection

פורסם

כתוב יפה, אך כמו שנאמר ע"י כמה אנשים כאן - יש דברים יותר חשובים לכתוב עליהם.

רוב הרכבים שמתקדמים מעבר לקו עצירה במקצת עושים זאת בזמן שרמזור ההולכי רגל מתחלף לאדום וגם רמזור התנועה הנגדית בשלבי התחלפות מתקדמים.

הולכי רגל? כמובן שכבר לא חוצים. רכבים ממול? תוך כדי שמתגלגלים במהירות אפסית ממשיכים להסתכל על הצומת ורואים שאף אחד לא קרוב לחצייתו שלא כחוק.

זאת פעולה דיי טבעית ברכב ידני.

 

כל כך לא בעייתי לדעתי עד כדי כך שזה לא שווה איזכור.

פורסם

זה שישנן תופעות שיותר מטרידות חברים אחרים לא מונעת מחבר אחר לפרסם נושא שמטריד או מפריע לו.

לי למשל הכי מפריעה התופעה שבה ישנו מסלול פקוק שבסופו רמזור ואנשים מחכים בו המון זמן ואז ישנם כאלה שחותכים שניה לפני הרמזור מהמסלול השני. זה פשוט משגע אותי, חוסר התחשבות ברמה הגבוהה ביותר. אני מאחל להם דברים איומים ונוראים.

אם אני יכול להמתין למרות שאני מאוד ממהר בבוקר אז אני בטוח שגם הם יכולים.

לדוגמא: סוף העליה של שמשון בחיפה- כל בוקר אותם עצבים ואנשים ששמים פס על הזולת!

אבל העובדה שזה הכי מפריע לי לא מונעת ממשהו אחר לפרסם שהכי מפריע לו זה משהו שמרוקן מאפרה בזמן שהוא ממתין ברמזור או מתקדם מעבר לקו העצירה.

 

גיל- למי שהולך ברגל עם עגלת תינוק זה מאוד מפריע (מנסיון), לרוכבי הדו"ג זה אפילו יותר מסוכן ממפריע.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

לא אמרתי לאף אחד מה לפרסם או לא לפרסם, אין לי בעיה לקרוא גם דברים שאני חושב שלא מטרידים אותי אישית.

מכיוון שזה פורום והוא ביקש את הדעה, אמרתי שלדעתי הנושא לא מטריד עד כדי כך שאינו שווה איזכור מבחינתי.

אם מישהו עובר עם עגלת תינוק לאחר שרמזור הולכי הרגל התחלף לאדום - צריך לקחת לו את התינוק.

למען האמת אני לא נתקל ביותר מידי מקרים שאנשים מתקדמים כשרמזור הולכי הרגל עדיין ירוק, למעט מוניות.

 

לגבי הבעיה שאתה ציינת, מסכים איתך לחלוטין.

אבל אני מנסה לאחרונה לחשוב אולי יש להם מקרה חירום, אולי הם קרה משהו היום ספציפית והם מאחרים.

כי פעם אחת לי קרה שחישבתי זמנים לא כמו שצריך להגיע לסרט...

בשעה שהסרט התחיל (פרסומות) רק הגעתי לרמזור של הפניה שמאלה לסינמול ואם יצא לך להיות שם בשישי בערב (לי לא יצא עד אותו היום), אתה יודע שזה רמזור ארוך עם פקק יחסית ארוך. לא הייתה לי ברירה וכדי להספיק לתחילת הסרט הייתי חייב להדחף בירוק הראשון (ועוד למצוא חניה אחרי זה)... וכך עשיתי. מאז אני מודע לפקק ולבעיית חניה ולוקח אותם בחשבון.

אני בחיים לא עושה את זה, אני גם לא סובל את זה, אבל קח בחשבון יוצאים מן הכלל - למרות שאנחנו יודעי שרוב הפעמים מדובר באנשים שעושים את זה על בסיס קבוע, כי למה שהם יחכו כמו כולם.


×
×
  • תוכן חדש...