Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5985 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קודם כל אני לא מבין מה זה כל כך מפריע, אם כמובן לא עושים את זה איפה שאנשים עדיין חוצים.

לפעמים בעיר מזדחלים אחרי איזה חולם בהקיץ ואם יש נתיב פנוי לידו ברמזור אז אני יכנס לשם ויעבור את קו העצירה לפני שהרמזור האדום יתחלף כדי לא להתקע אחריו שוב. עקיפה בזמן נסיעה בתוך העיר זה דבר הרבה יותר מסוכן מהגלישה לקו עצירה.

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כתיבה יפה ומשעשעת - בהחלט מעורר הזדהות!

 

אותי אישית זה מצחיק, כי אז הוא כאילו לוקח פור ונותן לי הזדמנות להראות לו ששני המטר הללו ממש לא יספיקו לו.

 

:lol:

פורסם

תודה לכולכם.

אהבתי - קצר וקולע.

 

אני נחשף לתופעה בתדירות גבוהה יותר באזור המרכז מאשר יתר המקומות בארץ ולדעתי זה קשור לא מעט לכך (אם כי אין לי ספק שישנן סיבות רבות נוספות לתופעה) שנהגי הדו"ג מרשים לעצמם לעצור בעת ההמתנה לרמזור הירוק על מעבר החציה (ואף מעבר לו...). אם להם כביכול מותר והסביבה מתעלמת, מדוע יתפס הדבר כמוזר כאשר נהגי הרכבים מרשים לעצמם לפעול באופן דומה?

בתור אחד באמצע השבוע מתנייד רק על דו"ג, אני יכול לכתוב לך שהתופעה הזאת מכעיסה אותי לא פחות כשאני רואה דו"גים אחרים עושים את זה. כאילו מה - גם ככה הציבור תופש את כל אוכלוסיית הרוכבים כחבורת ברברים פורעי חוק. האם אנחנו באמת צריכים לשחק לידיים שלהם ולהתנהג באותה ברבריות שמצפים מאיתנו? כל כך קשה לעמוד מאחורי קו העצירה?!

(ופעם הבאה תשלח הודעה שקיבלת את הגיליון, מבקשים ממך)

רק היום הגעתי להורים. הם לא שמו לב לגיליון שנח לו בין שאר דברי הדואר שקיבלתי.

קודם כל אני לא מבין מה זה כל כך מפריע, אם כמובן לא עושים את זה איפה שאנשים עדיין חוצים.

לפעמים בעיר מזדחלים אחרי איזה חולם בהקיץ ואם יש נתיב פנוי לידו ברמזור אז אני יכנס לשם ויעבור את קו העצירה לפני שהרמזור האדום יתחלף כדי לא להתקע אחריו שוב. עקיפה בזמן נסיעה בתוך העיר זה דבר הרבה יותר מסוכן מהגלישה לקו עצירה.

אני אסביר לך מה זה מפריע לי:

בראייתי, יש שני סוגים של תקנות: סוג אחד הוא תקנה שכאשר אתה מפר אותה, אתה בהכרח תשפר את מצבך. דוגמה: מהירות. ככל שתסע מהר יותר, כך תגיע מהר יותר, בהנחה שלא היו בדרכך אירועים מיוחדים.

סוג אחר זה תקנה שכאשר אתה מפר אותה, אתה לא משפר את מצבך, ולעתים אף מרע אותו. דוגמה: נסיעה ללא חגורת בטיחות, חציית קו לבן ורמיסת קו עצירה. עבירות מהסוג הזה הן סוג של מוקצה מבחינתי. אין וגם לא יהיה להן שום הסבר הגיוני שיהפוך את ביצוען למתקבל על הדעת. אם יש נהג איטי בנתיב שלצדך, אתה פשוט יכול לזנק חזק יותר, וזה אפילו יהיה חוקי (בהנחה שלא פירפרת או הגזמת, מה גם שאם הנהג איטי, גם תאוצה קלה תספיק לך כדי לעקוף אותו). שים לב שכאשר ביצוע העבירה טומן בחובו פגיעה במשתמשי הדרך האחרים, בראייתי מדובר בדבר שהוא כבר מעבר למוקצה. זאת פשוט אחת מהתגלמויות ההתבהמות.

 

הוספה:

נזכרתי עכשיו בסיפור מהשבוע האחרון. עמדתי לי באחד הרמזורים על ז'בוטינסקי בקרית אריה עם הקטנוע ולצדי הגיע קטנוען נוסף שעמד עמוק על מעבר החציה. פניתי אליו ושאלתי אותו מדוע הוא עושה זאת. האיש לא ניסה לייפות את מה שהוא עשה, אלא פשוט שאל אותי האם גם אני מקפיד על קיום כל חוקי התעבורה. מכאן לשם, התחיל דיון קטן ביננו, אבל בסוף הבנתי שאין עם מי לדבר, אז פשוט איחלתי לו שיהיה לו יום טוב. לאחר שתיקה קלה, האיש פנה אלי ואשכרה אמר: "שמע, היה לי יום רע ואני מתנצל שככה יצאתי עליך. אתה צודק".

זהו, יצאתי כששכרי בידי.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

אני חושב שנהגים עושים את זה כי הם חושבים שהרמזור יתחלף מהר יותר (חיישני משקל).

ועל אותו משקל, עוד תופעה שלאחרונה אני שם לב אליה,

היא הולכי רגל מחכים ברמזור אדום על המעבר חציה, ולא על המדרכה.

פורסם

לדעתי עושים זאת עקב חוסר סבלנות, הרצון לזוז ולא לעמוד במקום (בד"כ זו גם תופעה ניגררת, אתה רואה מישהו עושה זאת ומיד זה שאחריו גם מתקדם קצת וכך הלאה). אולי ההרגשה שאתה זז גורמת לאותו נהג להרגיש כאילו הוא לא עומד ברמזור. לדעתי הסיבה היא פסיכולוגית ואין לה מניעים סיבתיים, אני לא חושב שמישהו עושה את זה כדי לעקוף מהר יותר נהג אחר לאחר שהרמזור מתחלף.

 

בכל מקרה, הכתבה כתובה יפה, אבל דעתי היא שחבל על כל עצבנות מיותרת בכביש, אני לא חושב שתנועה כזאת היא מסוכנת, מי שעושה את זה שיעשה את זה ושיהיה לו טוב, אם זה מה שמרגיע אותו אז שירגע כך. יש מספיק סיבות לעצבנות בכבישינו, לא צריך לחפש עוד אחת.

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

אני חושב שיש לעיתונות הרכב בארץ איזה בעיה -

מדובר בקומץ של עיתונים שפונים לקומץ של אנשים

והכותבים והקוראים - מסתבר - בטוחים שכולם מכירים את כולם - כי יותר ויותר העיתונים נראים כמו דלת של מקרר עליה משאירים העוסקים במלאכה פתקים אחד לשני.

החל מההערות המערכת [המיותרות לגמרי] באוטו, וכלה בהערה מתחת לתמונה "אלעד שאוהב מזדה"

 

יצא לי לקרוא כמה מגזיני רכב בחיי - ואני לא זוכר הערות אישיות או בדיחות פרטיות שרצות מעל דפי העיתון.

לו למי מהקוראים היה מתחשק לקרוא מחברת של מישהו הוא היה מבקש את זה בעצמו.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

לא מסכים איתך.

 

הכיתוב מתחת לתמונה הוא בקטע הומוריסטי ולא צריך להכיר את אלעד בכדי להבין שישנה עקיצה לכיוונו.

 

גילוי נאות: אני עובד במגזין שאחראי לכיתוב של התמונה הזו.

 

לגבי כתבות באוטו, אני מניח שרוני יגיב. למרות שלדעתי, כל עוד מדובר בכתבה חוויתית ופחות טכנית, אין רע בזה. להיפך, הומור ומעט הסתלבטויות די מעשירות את הכתבה.

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

אני עושה את זה לפעמים בעיר ובמקומות שאני מכיר את הרמזורים.

אני יודע מתי הוא מתחלף לירוק ומעדיף שהרכב יהיה "חופשי" לפני הזינוק.

בדרך כלל אני לא עולה על הקו, אלא עוצר בערך חצי מטר לפניו.

 

חשוב לציין שזה קורה רק בגיר אוטומטי, מהסיבה הפשוטה שבגיר ידני כשהאוטו "חופשי" - הקלאץ' עדיין לחוץ (במישור) והאוטו לא זז.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

בנוגע לבדיחות הפרטיות כביכול.

אני דווקא אוהב כאלה במגזינים שאני קורא, כל עוד זה לא פוגע במקצועיות של הכתבה (וכאן זו לא כתבה עם פרטים טכניים או משהו בסגנון).

פורסם
אני חושב שיש לעיתונות הרכב בארץ איזה בעיה -

מדובר בקומץ של עיתונים שפונים לקומץ של אנשים

והכותבים והקוראים - מסתבר - בטוחים שכולם מכירים את כולם - כי יותר ויותר העיתונים נראים כמו דלת של מקרר עליה משאירים העוסקים במלאכה פתקים אחד לשני.

החל מההערות המערכת [המיותרות לגמרי] באוטו, וכלה בהערה מתחת לתמונה "אלעד שאוהב מזדה"

 

יצא לי לקרוא כמה מגזיני רכב בחיי - ואני לא זוכר הערות אישיות או בדיחות פרטיות שרצות מעל דפי העיתון.

לו למי מהקוראים היה מתחשק לקרוא מחברת של מישהו הוא היה מבקש את זה בעצמו.

 

הנסיך - אני קורא את זה ומזיל דמעה.

חשבתי שאני היחידי שנרתע מההתנהגות הזאת של סוף מסלול. עכשיו אני יודע שלא.

 

למען האמת, גם לעוסקים במלאכה הבדיחות האלה לא תמיד ברורות. כאילו שאם לא קראתי "אוטו" בשנתיים האחרונות אני אמור לדעת אוטומטית מי זה ה"דוקטור" ומי עשה מה בטיול לאילת. WTF? אם הם רוצים שרק מנויים יקראו את המגזין שלהם, שיכתבו על הכריכה "לא מיועד לקוראים מזדמנים"... מכתב עת שכמה מכתביו הבכירים חי תקופה ממושכת בחו"ל, הייתי מצפה לתודעת שירות קצת יותר גבוהה.

פורסם

אני אישית משתדל לא להעביר ביקורת על אף אחד על הכביש, לא על הערס שמתייחס למכוניות כאל קונוסים, או על הקשיש, או על הנהג החדש, או על אף אחד. לא בגלל שאני בנאדם רגוע (למרות שאני כן) אלא פשוט בגלל שזה לא ענייני, ומאחר ואני רוצה להישאר אדם רגוע. לכן אני לא מחייך ולא מצקצק בלשוני אלא פשוט תוהה על מהות המאמר. כמו שאתה מעביר ביקורת על הישראלי שחס וחלילה עולה על קצת צבע בכביש, מה שברוב המוחלט של המקרים לא פוגע באף אחד ובשום דבר, אני יכול להעביר ביקורת על הישראלי שדוחף את האף שלו למעשיו ומניעיו של רעהו. (מה שיהפוך גם אותי לכזה, אני מניח)

כל קרב הוא קרב אוכל כשאתה קניבל

פורסם

אבהיר לך משהו: כל זמן שאדם פועל ב-ד' אמותיו, מצידי הוא יכול להתפגר. זאת הסיבה שאני לעולם לא אעיר לאדם שנוסע לא חגור או שילדיו עומדים במושב האחורי. אם הוא רוצה לקחת אחריות על החיים שלו ושל יקיריו, שיבושם לו. אני לא אהיה זה שיהרוס לו את האידיליה.

מצד שני, כאשר אדם מבצע עבירות שיש בהן משום פגיעה בסובבים אותו, קשה לי לעבור על זה לסדר היום. אגב, האם נתת את דעתך לכך שלולא כחברה היינו מעט יותר אכפתיים למתרחש סביבנו, אולי, רק אולי המקום הזה היה קצת יותר טוב? בינתיים, ראינו לאן הטמנת הראש בחול והאינדיבידואליות הביאה את המדינה. בוא ניתן פעם אחת צ'אנס גם לאפשרות האחרת.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.


×
×
  • תוכן חדש...