Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5999 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום. קניתי זוג קומפוננטים של IMAGE DYNAMICS דגם CTX65. הספק 100RMS.

רציתי לדעת אם מישהו נתקל בהם ויש לו חוות דעת. לדעתי אחלה רמקולים, שומעים מצויין. אשמח לשמוע דעות נוספות.

מורכבים בפולו 3 דלתות . בבנייה בתוך הדלת

 

jexajnxy2jvn.jpg

HU : Pioneer Premier P510UB ;Amplifier Kenwood 240W RMS; Soundstream Ls692 6x9 Speakers + Comp' Image Dynamics CTX65(100RMS) ; Sub-woofer Pioneer 800Watt

פורסם

אם יש לך אותם,ושומעים טוב,אז איזו חו"ד אתה רוצה לשמוע עליהם?

אתה מרוצה? זה הכי חשוב.

אז תתחדש,ותרשום איזו חו"ד על הקניה!

ECLIPSE 7200 MK II

AUDISON VRX 4.300CS @ BRAX MATRIX 6.1PP,BRAX MATRIX 1.1

CELESTRA FA2150X @ IMAGE DINAMICS IDMAX 10

פורסם

לא שמעתי אותם, אבל היו פה בפורום המלצות על סבים של אותה חברה. נסה להריץ חיפוש על השם ID.

בכל מקרה אם אתה אוהב זה מה שחשוב, תפרט קצת ממה מוגברים , אופי שלהם תתחדש ותהנה.

פורסם

זוהי תגובה שניה חיובית ששמעתי על סט קידמי של החברה.הבחור הרכיב סט של 125 רמס.אינני יודע את הדגם אבל גם הוא מרוצה מהם מאד.

ואם אתה מרוצה-זה החשוב ביותר.

תתחדש.

פורסם

האמת שבינתיים אני עוד לא משקיע במגבר רציני.

אני מגביר אותם עם הנוכחי שלי KENWOOD 4X60.

הסאונד שלהם מעולה כמו כן גם הטוויטרים איכותיים ברמה זהה עם HERZ. ממליץ בחום. גם הסאבים שלהם לא פרייארים בכלל.

המחיר שוק שלהם 1300 שקל לזוג קומפוננטים+קרוסים וטוויטרים(מגיע עם גרילים לוופרים)

HU : Pioneer Premier P510UB ;Amplifier Kenwood 240W RMS; Soundstream Ls692 6x9 Speakers + Comp' Image Dynamics CTX65(100RMS) ; Sub-woofer Pioneer 800Watt

פורסם
זוהי תגובה שניה חיובית ששמעתי על סט קידמי של החברה.הבחור הרכיב סט של 125 רמס.אינני יודע את הדגם אבל גם הוא מרוצה מהם מאד.

ואם אתה מרוצה-זה החשוב ביותר.

תתחדש.

ארזה - הבחור הוא אני ולא מדובר באותו הדגם שהוא הרכיב כפי שכבר ציינת, הדגם שמורכב אצלי ברכב הוא הסדרה הכי גבוהה של IMAGE, הוופר שלהם מדהים, הטוויטר דורש כיוונים כמו שאמרתי לך כשנפגשנו, הוא יושב כרגע בדלת ומחובר לקרוס ככה שזאת לא אינדיקציה אמיתית לרמה שלו, אחרי שאני אסיים את ההרצה של הרמקולים ואחבר בחזרה את המחשב במקום הפנל אני אדע מה הטוויטר שווה באמת, הם כנראה יעברו לעבוד אקטיבית על זוג מגברי ZAPCO.

 

בקשר לצליל שהם מפיקים - קצת קשה לתאר צלילים על גביי מחשב אבל הם נשמעים ממש ממש טוב ואני מחכה לסיים את ההרצה שלהם בקרוב, נקווה שיהיו מפגשים באזור שלנו בקרוב ככה שיהיו אנשים שיוכלו לשמוע ולהנות, מה שכן הם מנגנים מאוד גבוה בגלל המבנה שלהם (הדגם שמורכב אצלי).

AmpTw: Zapco Ref 200.2| AmpWoofer :Zapco Ref 350.2

| Processor: Alpine H701

פורסם
הדגם שמורכב אצלי ברכב הוא הסדרה הכי גבוהה

 

הדגם שאתה מדבר עליו הוא 150 RMS. אז אולי כדאי שתבדוק שוב איזה סדרה יש לך.

יש לחבר שלי סדרה גבוהה יותר משלי של IMAGE שעולה 3000 שקל עם טוויטרים מובנים בתוך הוופר. כנראה שזה מה שיש לך

HU : Pioneer Premier P510UB ;Amplifier Kenwood 240W RMS; Soundstream Ls692 6x9 Speakers + Comp' Image Dynamics CTX65(100RMS) ; Sub-woofer Pioneer 800Watt

פורסם

זה לא שהטוויטר מובנה בתוך המיד,אלה יש אפשרות לחבר טוויטר על המיד

לכמה חברות יש אפשרות כזאת,כמו לBOSTON ACUSTICS או MB QUART

ECLIPSE 7200 MK II

AUDISON VRX 4.300CS @ BRAX MATRIX 6.1PP,BRAX MATRIX 1.1

CELESTRA FA2150X @ IMAGE DINAMICS IDMAX 10

×
×
  • תוכן חדש...