Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6012 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 58
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אז אני יודה לך אם תיתן עוד פרטים כמו נתונים מחיר חדש ומשומש חוות דעת מפורטות וכ''ד

 

גבר זה לא בית עסק :-D

 

סתם

 

אני יודע שמחיר של חדש מתחיל מ-2000 ש"ח

 

סידרה חדשה מתחילה מ-2500 ש"ח

 

יד שניה 1500 +

יד שניה אחרי תיקון 1300

פורסם

גם אני ממליץ על IDMAX אבל עם תיבה של 2CF פתוחה

בתיבה אטומה של 1.3CF כפי שמומלץ על ידיי ID הוא נישמע מאוד מדויק אבל גם דיי מסורס לטעמי

בתיבה פתוחה 2CF הוא מקבל יותר נפח ויורד יותר נמוך.

פורסם

זוג אודיופילים הוא אופציה מצויינת , אולטימו לטעמי פחות , IDMAX הייתי משאיר בתיבה אטומה .

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

AA CHAOS - הצעה של אחי.

הצעה שלי - FI Q -12. יהיה מאוד מעניין לראות "יצור" כזה בארץ :-)

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

ארזה תבוא למפגש הקרוב אני יכוון לך את הMBQ אתה תתחיל לעוף איתם

סוף סוף הבנתי איך לכוון אותם והמון בזכות מיינד בומב

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

מזלי שרכשתי את הסט הזה במחיר שפוי לעומת המחירים הפסיכים בארץ 3500-4500 שח:shock::shock:.

אל תיעלב,אני ממש סקפטי.הם נמצאים בסביבה מאד עויינת מכל הבחינות.גודל 5 ורבע,דיפון מפלסטיק עם הגבהה מעץ,ללא איטום,צרפתיה מס...חה לאודיו (רנו מגאן)ו...מגבר רוקפורד...:wink:-כל אלה גורעים מהסט הזה שהיו עליו הרבה מחמאות.כיוונים חדשים שיפיקו מהסט יותר?:roll::shock: קשה לי להאמין...

אין ספק בכלל-הוא סט טוב,אבל זקוק לבית נורמאלי אחר.:lol:

פורסם

האמת שאחרי שהסבירו לי על הכיוונים ברדיו דיסק הצלחתי להוציא מהסט הבה יותר וממש סחטתי ממנו את המקסימום שיכולתי

ואני בטוח שאצלך אפשר לסחוט מהסט הרבה יותר

איזה רדיו דיסק יש לך?

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

פיוניר 8600

מבלי להעליב-באמת-אולי לא שמת לב למה שרשמתי למעלה...

ולמה אתה מתכוון ב"להוציא מהסט יותר"?מחינת עוצמה?איכות?

הטויטרים מונמכים בקרוס על הכי נמוך.לא יודע למה בסדרה הזאת הטויטרים חדים ודומיננטיים שמאפילים בכמה רמות על המידים.

עד להחלפת הסט באחר,אולי הפתרון הטוב ביותר יהיה חיבור אקטיבי.כך אוכל לשלוט ולרסן אותם בצורה טובה יותר.

אבל איש,בכל מקרה,האודיופילים יצרו לי בעיה טובה.בגלל תוכן וסוג הבאסים שהם מוציאים זה פוער לי בור ענקי בין הבמה הקידמית לבין האחורית.יש פער ענקי ביניהם וחסרים תדרים.

אין כמו 6 וחצי ורכב לא צרפתי...:lol::wink:

אין לי כרגע ברירה אלא לחכות ולראות איזה רכב אקבל.רוב הסיכויים פיגו או סיטרואן-מסחריות...:evil:

פורסם

הלו הלו מה אתה מדבר על צרפתיות כפרה על שלי , שתיבדל לחיים ארוכים עד 120 אלף ק"מ ואז ילך לה הגיר כמו לכל פז'ו .

Audison Bit 10 | Dynaudio Esotar E650 + Scanspeak D3004| Arc Audio 4200SE | Dynaudio Esotar 1200 | JL Audio HD 750/1

פורסם

ארזה אין לך בכלל זכות להתלונן הרכב הפרטי שלי מאילוצי תקציב זה יונדאי אקסנט 96 עם חוסר אקוסטי חמור ביותר

ואם כל זה לא מספיק תחשוב שעם סאב שמוגבר אולי על 100RMS כל הרכב מקרקש ועם הסופרימו כפרה עליהם

בכלל הדיפון של הדלתות התחיל להראות סימני תזוזה לא רצויים וכן הלאה והלאה....

 

וכן שמתי לב למה שרשמת אבל אני לא מחפש להשתגע עם הסאב אני מחפש משהוא בגודל 12 אינט'ש, תיבה סגורה

שיהיה חד, פאנצי ומדוייק

אם כבר עוצמה אז בקדמיים...

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

יאללה כולם לבוא למפגש הרבה ונראה איזה סאב הכי טוב.

 

לדעתי האישית, אין סאב הכי טוב. שמתי לב שכל סאב נשמע מעולה במוסיקה שלו.

 

אין אף סאב שנשמע 100% טוב בכל מוסיקה שתשים לו.

 

האם מישהו יצליח אי פעם לייצר את הסאב הטוב מכולם? :)

פורסם

BMW-אז קח סאב אחד אודיופילי.

250 רמס.בתיבה סגורה של 25-30 ליטר.

גם איכותי וגם עוצמתי יחסית לרכב שלך.

יש בפורום יד שניה למכירה אבל הוא דורש הרבה כסף.ואני לא בטוח שהוא בנוי בתיבה ייעודית.צריך לבדוק את זה.

לגבי מכוניות-הייתי מצפה מחברה רצינית כמו רנו שמייצרת מכונית שנת ייצור 2008 שתחשוב קצת מעבר לפגוש ותתאמץ קצת בקטע של מיקום ונוחות הרכבת סט קידמי.שילכו וילמדו מהגרמנים האלה.איזו חשיבה על כל פרט.

דווקא לטויטרים ברנו מגאן שלי יש מקום מעולה ואין לי שום טענות ואפילו להיפך.אבל על כך נאמר-חצי עבודה..:cry:


×
×
  • תוכן חדש...