Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6012 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 58
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בוודאי,

הבדיקה בוצעה ע"י מד זרם השראתי על כבל המתח היעודי של המגברים

מינוס כמובן ישירות מהמצבר

 

והפעלת המערכת במצב "תן בראש" שירים גדושים בבאסים על ווליום מאוד גבוה

 

נתוני האלטרנטור נבדקים עם מד מתח השראתי על כבל הפלוס של האלטרנטור,

תוך העמסה של הרכב עם מכשיר העמסה יעודי של בוש (שמסוגל ליזום מפל מתח של עד 550 אמפר כמדומני)

 

*שאלה קטנה, אתה חשמלאי רכב ?

פורסם

"תוך העמסה של הרכב עם מכשיר העמסה יעודי של בוש (שמסוגל ליזום מפל מתח של עד 550 אמפר כמדומני)"

 

ברור לך שמפל מתח או הפרש פוטנציאלים נמדד ביחידות של וולט ואמפר זה בכלל יחידות לזרם שהוא קולון ליחידת זמן 8)

פורסם

גורל,אני ממש לא הבנתי איך בוצע הבדיקה.

בדקתם זרם על כבל שהולך למגברים,ומינוס מחובר למצבר ישירות?

עד כמה שאני זוכר,זרם בודקים בתור,ולא במקביל

ECLIPSE 7200 MK II

AUDISON VRX 4.300CS @ BRAX MATRIX 6.1PP,BRAX MATRIX 1.1

CELESTRA FA2150X @ IMAGE DINAMICS IDMAX 10

פורסם

יו יו : ברור לך שזרם מודדים באמפר שעה, והכוונה שהמכשיר יכול לבצע "צריכה" של עד 550 אמפר שעה

אני מתנצל אם לא הייתי מדוייק יותר כמו גם אם היית קטנוני מידי

להבא נא לתרום לדיון ולא לרמוס אותו

 

תודה - צוות האתר :-D:-D

 

demandred - זרם בודקים או בתור (ע"י חציצה של קו המתח ע"י היחידה המודדת)

או בצורה השראתית ע"י מד זרם השראתי \ מד זרם צבת \ CLAMP METER

 

עם זאת בדבר אחד אתה צודק, מיקום המינוס לא רלוונטי לצורת הבדיקה,

לכן אתה יכול למחוק את אזכור המיקום שלו.

פורסם
יו יו : ברור לך שזרם מודדים באמפר שעה, והכוונה שהמכשיר יכול לבצע "צריכה" של עד 550 אמפר שעה

אני מתנצל אם לא הייתי מדוייק יותר כמו גם אם היית קטנוני מידי

 

 

אז אם אתה רוצה להיות מדויק:

זרם לא מודדים באמפר-שעה אלא באמפר.

אמפר-שעה זה קיבול/מטען.

פורסם

לא היו התחום התענינות שלי אבל מכיוון שהמערכת עולה רמה צריך להיכנס לתחום חדש

 

אז אני יודה לך אם תיתן עוד פרטים כמו נתונים מחיר חדש ומשומש חוות דעת מפורטות וכ''ד

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

פירלס XXLS או ג'נסיס אודיופייל !

מומלץ בחום.

מתאין למורל כמו כפפה ליד.

 

אני אישית מעדיף את הפיירלס למרות ש2 הסאבים זהים כביכול.

פורסם

פירלס זה לא החברה שמייצרת רמקולים לבית ב 1.90?

 

ופעם הבאה אל תזרוק סתם שמות כי זה לא אומר לי כלום

תיתן פרטים על איזה רכב שמעת אם היה איטום הגברה עם איזה קומפוננט וכ''ו.

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

תלוי איזה פירלס :)

 

פירלס המקורית זאת חברה דנית שמייצרת בין היתר רמקולים מהשורה הראשונה ויש את פירלס נצרת שמייצרת במבה ביסלי בקלאוות ואם נשאר זמן אז גם רמקולים.

 

מצטרף להמלצה על XXLS \ XLS או ג'נסיס אודיופיל.

 

אצלי יש זוג ג'נסיס אודיופיל , בחיים לא מוכר.

 

שגיא.

Audison Bit 10 | Dynaudio Esotar E650 + Scanspeak D3004| Arc Audio 4200SE | Dynaudio Esotar 1200 | JL Audio HD 750/1

פורסם

רשמו לך פה במהלך הדיון כמה

לspootnik , eli i וsrool יש אולטימו

לארזה אם אני לא טועה יש זוג אודיופילים

לאדגר יש idmax

לoziro יש xetec שעד כמה שאני זוכר מבוסס על הxxls

 

רובם מגיעים למפגשים אבל זה תלוי במפגש עצמו , תסתכל באשכול התפקדות כשיהיה מפגש קרוב..

 

עוד סאבים שיכולים לעניין

jbl w12gti . w15gti

fi q

hertz mille ( לרוני יש )

 

ואם אתה שוקל מחו"ל אז כמה סאבים שמקבלים ביקורות טובות

si mag v4

diyma 12"

re 12"

boston acoustics g5

 

מה שחשוב בבחירת סאב זה בעיקר תכנון התיבה

סאב בינוני בתיבה מתאימה יכול להשמע מעולה

כמו שסאב מעולה בתיבה לא מתאימה יכול להשמע חרא

HeadUnit : Car-Pc | Processor : JBL MS-8 | Front Stage : Woofer - Mpyre 65M , Mid - Dayton RS100-4 , Tweeter - Tang-Band Ceramic 25-1719S | Subwoofer : Hertz HX250D | Amplifiers : A/D/S PQ10 , Hifonics Olympus XI , SPL AB03445 | Wiring : KnuKonceptz , Sommer , Neutrik |


×
×
  • תוכן חדש...