Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8128 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני בודק בשביל חבר קרוב שלי.

 

כרגע יש ברשותו אופל קורסה שנת 2002, 1.2 ליטר (איזיטרוניק למי שמכיר את הדגם)

הוא מעוניין למכור את הרכב ולקנות רכב יותרמרווח במקצת.

המחירון של האופל הוא 68000 ש"ח.

התקציב הוא 60000 ש"ח.

 

תנו לו המלצות לרכב.

 

דרישות:

-5 דלתות

-עדיפות לגיר ידני

-מנוע חזק וגמיש (המנוע האופל חלש בשבילו)

-צריכת דלק סבירה

-נוחות

-שנת 2000 ומעלה

 

 

 

ושאלה נוספת בשבילו:

איך המגאן,5 דלתות ידני, שנת 2000?

מבחינת אחזקה, צריכת דלק, נוחות וכדאיות ב-תקציב הנ"ל???!!!!

 

בתודה מראש.

פורסם

אולי כדאי לך לחשוב בסגנון של סיטרואן קסארה?

ופיג'ו 306?

 

מבחינת תקציב ושנה - את שתיהן אתה יכול להשיג.

הקסארה נוחה במיוחד.

לא נהגתי באופל, אבל אני מנחש שהמנוע שלה (1.2 בלבד) יהיה חלש יותר מאשר בקסארה או ב306.

שתיהן גם 5 דלתות.

פורסם
אולי כדאי לך לחשוב בסגנון של סיטרואן קסארה?

ופיג'ו 306?

 

מבחינת תקציב ושנה - את שתיהן אתה יכול להשיג.

הקסארה נוחה במיוחד.

לא נהגתי באופל, אבל אני מנחש שהמנוע שלה (1.2 בלבד) יהיה חלש יותר מאשר בקסארה או ב306.

שתיהן גם 5 דלתות.

 

הוא לא אוהב את העיצוב של ה-306 והוא טוען שהיא טיפה צפופה,

לגבי הקסארה, הוא חושב גם בכיוון שלה.

 

איזה עוד אפשרויות יש בתקציב הנ"ל?

 

אם יש למישהו רשמים ודעות על המגאן, אני אשמח לשמוע..

פורסם

מגאן 1.6 ידנית יהיה קשה למצוא. יש את הדגם עם מנוע 1.4 95 כ"ס. יש לחבר את האוטו הזה, די חזק בידני, מרווח יחסית, הוא לא נתקל בבעיות מיוחדות עם האוטו.

×
×
  • תוכן חדש...