Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5976 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי לכולם,

 

 

אני מחפשת וחורשת את מדורי הרכבים בחיפוש אחרי רכב.

 

ההתמקדות היא על רכב בתקציב עד 40K (אם לא תהיה ברירה, אפשר גם 45K).

הוא צריך להיות מינימום שנת 2001.

חשוב לי יוקר הטיפולים / האמינות שלו. (פולו כדוגמא, אני מעדיפה שלא, כי היה לי כזה שגרם לי כמעט לפשיטת רגל:wink:)

וגם מאוד המראה החיצוני שלו (אני בת).

 

 

אני מעדיפה לא רכב קטן מאוד (כמו פ'זו 206, או סיריון הישנות / החדשות).

אך מצד שני לא רכב ענק (פורד פוקוס לא מתאים).

מחפשת בעיקר רכב האצ'בק שנראה יחסית קטן, אך לא קופסת גפרורים. אולי כמו טויוטה אוריס החדשה :-)

 

הרכב ישמש בעיקר לנסיעות עירונית קצרות.

 

 

אשמח אם תוכלו לעזור לי8-)

 

 

תודה,

שירה.

פורסם
היי לכולם,

 

 

אני מחפשת וחורשת את מדורי הרכבים בחיפוש אחרי רכב.

 

ההתמקדות היא על רכב בתקציב עד 40K (אם לא תהיה ברירה, אפשר גם 45K).

הוא צריך להיות מינימום שנת 2001.

חשוב לי יוקר הטיפולים / האמינות שלו. (פולו כדוגמא, אני מעדיפה שלא, כי היה לי כזה שגרם לי כמעט לפשיטת רגל:wink:)

וגם מאוד המראה החיצוני שלו (אני בת).

 

 

אני מעדיפה לא רכב קטן מאוד (כמו פ'זו 206, או סיריון הישנות / החדשות).

אך מצד שני לא רכב ענק (פורד פוקוס לא מתאים).

מחפשת בעיקר רכב האצ'בק שנראה יחסית קטן, אך לא קופסת גפרורים. אולי כמו טויוטה אוריס החדשה :-)

 

הרכב ישמש בעיקר לנסיעות עירונית קצרות.

 

 

אשמח אם תוכלו לעזור לי8-)

 

 

תודה,

שירה.

 

 

 

1. רק לא פונטו

 

2. בתקציב שלך אפשר אולי טויוטה קורולה רניקס 2003. לא בטוח - אולי..

 

3. טויוטה יאריס 2001.

פורסם

למה לא פונטו? להיפך, אם היא תצליח למצוא פונטו-ספייס במצב טוב, זה יכול להיות לה אחלה.

 

ובכל מקרה, אפשר לשקול גם פג'ו 307, או סיטרואן קסרה, וכמובן יאריס (שיאלץ אותך לרדת בשנתון, ולשלם הרבה יחסית).

פורסם
למה לא פונטו? להיפך, אם היא תצליח למצוא פונטו-ספייס במצב טוב, זה יכול להיות לה אחלה.

 

ובכל מקרה, אפשר לשקול גם פג'ו 307, או סיטרואן קסרה, וכמובן יאריס (שיאלץ אותך לרדת בשנתון, ולשלם הרבה יחסית).

 

 

כאחד שסבל מהפונטו ורואה אחרים שסובלים - אני לא ממליץ.

 

רכב לא אמין בעליל, וחלש.

פורסם

כבעל פונטו ספייס, ומשיטוט בפורומי פיאט השכנים (ופה), נראה ששתי הקביעות לא מדויקות, שלא לאמר פשוט לא נכונות.

הפונטו (לפחות שלי, ונראה שגם של אחרים) מפגין אמינות טובה, וכוח לא חסר (לא בדיוק אוטו ספורט, אבל לפחות גירסת ה-80 כ"ס מספקת).

 

לפותחת השרשור, מאוד קשה למצוא פונטו-ספייס שמורה (אבל אפשרי). עוד אופציה לשקול היא הסקודה פאביה.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם
כאחד שסבל מהפונטו ורואה אחרים שסובלים - אני לא ממליץ.

 

רכב לא אמין בעליל, וחלש.

 

מסכים איתך...לא אוהב פיאט אבל ממבט שני החלקים די זולים מזה בעלי הפיאט מרוויחים בטיפולים ומוסכים8)

פורסם

אני הייתי בודק את האופצייה לחכות קצת עם הקנייה, ולנסות להגדיל את התקציב, אם את לא מחפשת כח ואת מחפשת אמינות אולי כדי לך לחכות ולקנות אלטו, רכב חדש הוא תמיד הרבה יותר אמין מרכב משומש, במיוחד רכב בתקציב הזה שהיה אצל צעירים.

זה שאתה נושם... זה לא אומר שאתה חי...8)

:twisted:Alfa Romeo Mito 1.4T 155HPS:twisted:

Comp:Moral Tempo Sub:Hertz ES250 Amp:Sundown Sax50.4

:twisted:Alfa Romeo Spider 2.0 1988 :twisted:

פורסם
אני הייתי בודק את האופצייה לחכות קצת עם הקנייה, ולנסות להגדיל את התקציב, אם את לא מחפשת כח ואת מחפשת אמינות אולי כדי לך לחכות ולקנות אלטו, רכב חדש הוא תמיד הרבה יותר אמין מרכב משומש, במיוחד רכב בתקציב הזה שהיה אצל צעירים.

 

ממליץ על האלטו. תעשי נסיעת מבחן

כפיר הג'ינג'י

פורסם

שאלה חשובה שלא נשאלה - האם ידני או אוטומט.

אם ידני בא בחשבון, אני הייתי מאוד מרוצה מהפונטו ספייס (מחליף עכשיו לאוטומט). חסכונית מאוד בדלק, ובתקציב שלך נכנסים גם שנתונים גבוהים.

יאריס נחשבה למכונית טובה, אך קשה מאוד להשיגה (ולכן גם המחיר גבוה יותר). אולי ניתן יהיה עכשיו בגלל משבר טויוטה...

נפרד לשלום מהפונטו הידנית 2006.

פרטים כאן: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=305171

פורסם

מנסיון מאוד מוצלח של שנה -דייהטסו YRV

תקראי את הכתבה ובעיקר את התגובות לכתבה.

מה שלי יש להגיד:

רכב חסכוני 14 משולב,גדול בפנים ,אמין מאוד ,נוח

ובעל תצורה מיוחדת-גם גג גבוה וגם ספסל אחורי שזז על מסילה.

מושבים אחוריים מתקפלים לחלוטין , עיצוב יחודי של מקרוואן.

ב40K תוכלי למצוא 2004 .

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-500688,00.html

בהצלחה!

סוזוקי SX4 2008

דייהטסו סיריון2008

דייהטסו YRV-נמסר לביתי.

×
×
  • תוכן חדש...