Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8134 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מה אתם ממליצים אם לא אותה אז מה במקומה.........אין לי מגבר......רק רמקולים אחוריים של פיוניר 240 וקדמיים רגילים..............

 

 

http://pompa.co.il/index.php?1->EXPOSED_onClick_showItem^834,normal_sales

 

הייתי ממליץ אולי לבדוק גם את הדגם הזה של בלאופונקט, הוא יפה לאללה, כל הביקורות שקראתי עליו באתרים מחו"ל היו מעולות וכולם אמרו שהוא ממש מומלץ ועובד טוב, החסרון היחיד שציינו הוא שהוא עושה יותר מדי אור (???) אין לי מושג מה הקטע.

 

http://www.stereo4sale.com/shop/product_info.php?cPath=52&products_id=35

מעוניין לרכוש 323 E46 משנתון מוקדם, מפוארת אורגינלית וחדשה עם ק"מ נמוך. כמו שקונים מזקן. בה"פ.

פורסם

קודם כל קח לך BLAUPUNKT אם אתה אוהב איכות ולא צורה חיצונית מכשירים ברמה ואיכות סאונד סוף הדרך באמת נשמעים טוב.

 

ובקשר לאתר שרשמת פומפה עניתי למישהו מקודם שיזהר מהם הם מוכרים מכשירים משופצים ובלי אחראיות של היבואן הרשמי בארץ ראה הוזהרת !!!!!

×
×
  • תוכן חדש...