Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5903 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מעוניין לרכוש כבר עכשו כרטיסים למרוץ F1 שיערך במאי בברצלונה. הייתי מעוניין בהמלצות למקומות.

והאם המקומות ה"חופשיים" ה general admission סבירים?האם עומדים שם?

תודה

פורסם

ה- GENERAL ADMISSION סבירים. אתה צפוי לשבת על הדשא. אם תגיע מוקדם מספיק, יש לך סיכוי לתפוס מקום טוב.

אני מכיר מישהו שזכה בשנה שעברה לUPGRADE לאחת הטריבונות 8)

51 קג"מ :shock::lol:

פורסם

אני גם רוצה להצטרף מתי זה ומה העלויות? גם אני מעריץ של שומי ואין לי עוד הזדמנות אחרת לראותו במסלול עכשיו או בכלל.

 

תודה ניר

אני דיסלקטי גאה! *כשכתוב נכון, מתקנים לי.

פורסם

לאחר ביקור שלי ב F1 מונזה איטליה האחרון ומכיוון שזו הייתה הפעם הראשונה שלי במירוץ F1 רכשתי כרטיס מהארץ ל- GENERAL ADMISSION ב 110 יורו למיקום הכי פחות טוב, ביצאים וללא מקום ישיבה בטריבונה,שאר הכרטיסים היו במחירים גבוהים הרבה יותר....איך שהגעתי לאזור של המירוץ עוד בחנייה קפצו עלינו (עלי ועל אישתי)ספסרים שהתחננו שנקנה כרטיסים,מכיוון שאישתי רצתה לעשות שופינג ביום המירוץ במילנו ולא תיכננה להגיע איתי למירוץ ובסוף באה איתי, אז הייתי חייב לרכוש לה כרטיס ברגע האחרון,הספסר מכר לנו כרטיס ל-GENERAL ADMISSION ב 50 יורו בלבד.

בבירור בקופה במחיר ששילמתי עבור GENERAL ADMISSION יכולתי לרכוש כרטיס לטריבונה במיקום פצצה.

 

ממליץ על רכישת כרטסים ביום המירוץ....

 

יש לציין שזו חוויה מטורפת,ואף טלוויזיה לא יכולה להעביר,את המהירות,העוצמה,והרעש של "המטוסים"האלו.

 

בהזדמנות זאת אני רוצה להודות מקרב לב לבועז קורפל על הטיפים החשובים,לגבי המירוץ, מלונות,השכרת רכב,מקומות לטיולים באזור ועוד...

 

בברכה

קובי כהן

פורסם

תודה קובי ואני יכול להסכים איתך לגבי הWRC שאני הייתי ביוני ביוון, באמת שם טלויזיה לא יכולה להסביר מה שהולך שם.

אני דיסלקטי גאה! *כשכתוב נכון, מתקנים לי.

פורסם
לאחר ביקור שלי ב F1 מונזה איטליה האחרון ומכיוון שזו הייתה הפעם הראשונה שלי במירוץ F1 רכשתי כרטיס מהארץ ל- GENERAL ADMISSION ב 110 יורו למיקום הכי פחות טוב, ביצאים וללא מקום ישיבה בטריבונה,שאר הכרטיסים היו במחירים גבוהים הרבה יותר....איך שהגעתי לאזור של המירוץ עוד בחנייה קפצו עלינו (עלי ועל אישתי)ספסרים שהתחננו שנקנה כרטיסים,מכיוון שאישתי רצתה לעשות שופינג ביום המירוץ במילנו ולא תיכננה להגיע איתי למירוץ ובסוף באה איתי, אז הייתי חייב לרכוש לה כרטיס ברגע האחרון,הספסר מכר לנו כרטיס ל-GENERAL ADMISSION ב 50 יורו בלבד.

בבירור בקופה במחיר ששילמתי עבור GENERAL ADMISSION יכולתי לרכוש כרטיס לטריבונה במיקום פצצה.

 

ממליץ על רכישת כרטסים ביום המירוץ....

 

יש לציין שזו חוויה מטורפת,ואף טלוויזיה לא יכולה להעביר,את המהירות,העוצמה,והרעש של "המטוסים"האלו.

 

בהזדמנות זאת אני רוצה להודות מקרב לב לבועז קורפל על הטיפים החשובים,לגבי המירוץ, מלונות,השכרת רכב,מקומות לטיולים באזור ועוד...

 

בברכה

קובי כהן

 

קובי תודה, נראה לי שזה מה שאעשה- אקנה כרטיס ביום המירוץ.

גם אצלכם באיטליה הכרטיסים היו לוויקנד שלם? כי בברצלונה אין חלוקה לימים ואפשר לקנות רק כרטיס משולב לשלושה הימים, ובגלל שאני נוסע עם החברה אני אהיה(כנראה) רק במירוץ עצמו, אז :

א.האם אתה יודע אם ניתן לקנות כרטיסים רק ליום המירוץ?

ב.אם אני לא אזמין ואלך לקנות במקום עצמו ביום המירוץ נראה לך שיניו כרטיסים או שאני צריך ללכת כבר ביום האימונים ע"מ לקנות כרטיס מהספסרים ליום המירוץ?

ג.הפחד שעד שנסעת כבר ולא ישארו כרטיסים גורם לך לשלם יותר לפעמים(אבל בינתיים אני מחזיק את עצמי מלקנות)

פורסם

1.הייתה אפשרות לרכוש רק ליום המירוץ ל-GENERAL ADMISSION ,השאר היו לכל הוויקנד ,אני רכשתי רק ליום המירוץ.

2.אם יש לך אפשרות לך תקנה ביום האימון זה עדיף ...אבל אל תשכח שעבור הספסרים זו עבודה ואין מצב שלא הישארו כרטיסים.

3.אם תרכוש מראש כרטיס אתה לא תשלם יותר,אתה תשלם הרבה הרבה יותר...

 

 

 

בהצלחה

קובי

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

פוסט ישן אבל עדכון חדש

לאחר שאושרה הנסיעה בתחילת החודש לברצלונה אשמח לדעת יותר פרטים על ההתנהלות בקניית הכרטיסים(בנוסף על מה שקובי כתב ,ותודה) ,אם אלך למסלול ביום ראשון(יום המירוץ) תהיה לי בעיה לקנות כרטיס? יש למישהו סדרי גודל של מחיר רק לסבר את האוזן? הפחד הוא כאמור להתקע בלי כרטיס.

אשמח לטיפים מאנשים שהיו שם ובכלל ,מה הלוז של האירועים האלו?יש שואו לפני?אחרי?יש עוד אטרקציות במסלול?

תודה

פורסם

ירון,

כדאי לך לבקר באתר ה-F1 הישראלי ולשאול בפורום שם; יש שם מספר חברי פורום שהיו במירוץ F1 בברצלונה ויכולים לחלוק מעט מנסיונם האישי.

 

אני, אישית, לא הייתי רוצה להתקע בלי כריטיסים עד הדקה ה-90. בניגוד לחלק מהמגיבים מעליי, אני בכלל לא בטוח שקניית כרטיסים בקופות, ביום המירוץ, תהייה זולה יותר מאשר הזמנתם מראש.

 

מאז שהמסלול המודרני בברצלונה החל לארח מירוצי F1, בשנת 91', הוא היה פופולרי מאוד בקרב האוהדים והצופים; בשנים האחרונות, עם בואו של אלונסו (ונהגים ספרדים נוספים) לזירה, הפופולאריות שלו עלתה עוד יותר. בנוסף, העונה, יש לנו קבוצה ספרדית חדשה באליפות (HRT). למיטב זכרוני, כאשר מראים את הטריבונות בטלוויזיה במהלך הסופ"ש, הן מלאות באוהדים רעשניים.

 

באתר הרשמי של המסלול יש פירוט מלא של הפעילויות שצפויות להיות על המסלול במהלך הסופ"ש- מלבד מירוץ ה-F1, יהיו מירוצי פורשה סופרקאפ, GP2 וסדרת פורמולה-BMW האירופאית. אם להאמין לאתר, כל מי שרכש כרטיסים לשלושת הימים, יורשה לטייל בפיטס במהלך יום חמישי בערב ולהציץ מקרוב על המכוניות והעמדות של הקבוצות השונות, בעודן מתכוננות לסופ"ש. יכול להיות שחלק מהנהגים יהיו שם גם כן, לחלק חתימות ולהצטלם עם האוהדים.

חוץ מזה, שטח המסלול והמבנים הנלווים הוא ענק- אפשר לטייל שם, לנוח ולאכול בין המקצים השונים. בדר"כ, במירוצים האירופאים החשובים (וברצלונה הוא אחד כזה), הקבוצות מקימות שטחי תצוגה ססגוניים ובהם ניתן להתרשם מהמכוניות (חלקם מביאות מכוניות שאפשר לגעת ולשבת בהם), להצטלם לידן (וליד הדוגמניות החינניות) ולקנות מרצ'נדייז וממורביליה רשמית (ויקרה).

 

כמו שאמרו לפניי, לראות, לשמוע, להריח ולחוש מכונית F1 בלייב, בתלת מימד, מול העיניים שלך זאת חוויה אדירה ושונה לחלוטין משידור טלוויזיוני סטרילי.

 

טיול נעים ומהנה,

יגאל.

Opel Astra K 2018 1.4T Enjoy

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
ירון,

כדאי לך לבקר באתר ה-F1 הישראלי ולשאול בפורום שם; יש שם מספר חברי פורום שהיו במירוץ F1 בברצלונה ויכולים לחלוק מעט מנסיונם האישי.

 

אני, אישית, לא הייתי רוצה להתקע בלי כריטיסים עד הדקה ה-90. בניגוד לחלק מהמגיבים מעליי, אני בכלל לא בטוח שקניית כרטיסים בקופות, ביום המירוץ, תהייה זולה יותר מאשר הזמנתם מראש.

 

מאז שהמסלול המודרני בברצלונה החל לארח מירוצי F1, בשנת 91', הוא היה פופולרי מאוד בקרב האוהדים והצופים; בשנים האחרונות, עם בואו של אלונסו (ונהגים ספרדים נוספים) לזירה, הפופולאריות שלו עלתה עוד יותר. בנוסף, העונה, יש לנו קבוצה ספרדית חדשה באליפות (HRT). למיטב זכרוני, כאשר מראים את הטריבונות בטלוויזיה במהלך הסופ"ש, הן מלאות באוהדים רעשניים.

 

באתר הרשמי של המסלול יש פירוט מלא של הפעילויות שצפויות להיות על המסלול במהלך הסופ"ש- מלבד מירוץ ה-F1, יהיו מירוצי פורשה סופרקאפ, GP2 וסדרת פורמולה-BMW האירופאית. אם להאמין לאתר, כל מי שרכש כרטיסים לשלושת הימים, יורשה לטייל בפיטס במהלך יום חמישי בערב ולהציץ מקרוב על המכוניות והעמדות של הקבוצות השונות, בעודן מתכוננות לסופ"ש. יכול להיות שחלק מהנהגים יהיו שם גם כן, לחלק חתימות ולהצטלם עם האוהדים.

חוץ מזה, שטח המסלול והמבנים הנלווים הוא ענק- אפשר לטייל שם, לנוח ולאכול בין המקצים השונים. בדר"כ, במירוצים האירופאים החשובים (וברצלונה הוא אחד כזה), הקבוצות מקימות שטחי תצוגה ססגוניים ובהם ניתן להתרשם מהמכוניות (חלקם מביאות מכוניות שאפשר לגעת ולשבת בהם), להצטלם לידן (וליד הדוגמניות החינניות) ולקנות מרצ'נדייז וממורביליה רשמית (ויקרה).

 

כמו שאמרו לפניי, לראות, לשמוע, להריח ולחוש מכונית F1 בלייב, בתלת מימד, מול העיניים שלך זאת חוויה אדירה ושונה לחלוטין משידור טלוויזיוני סטרילי.

 

טיול נעים ומהנה,

יגאל.

 

יגאל תודה רבה

אכן עזרו לי מאד בפורום F1 הישראלי

נראה (ומקווה שאני/הם לא טועים) שאין בעיה של כרטיסים ביום המירוץ ובמקרה הגרוע ביותר...ספסרים

מקווה לדווח שאחזור

:-)

פורסם

אני בהתחבטות זהה לגבי רכישת כרטיסים מראש למירוץ בטורקיה.

העניין הוא שהמחיר באינטרנט ליציע המרכזי, לשלושת הימים הינו 200 יורו. זה מחיר מצחיק ומגוחך ביחס לכל שאר המירוצים בכל שאר המדינות. לפיכך, אני נוטה להזמין מראש.

אבל שוב, יהיה מבאס מאוד לגלות שזו הייתה טעות. מישהו התנסה בטורקיה?

SPL - 143.6DB

"

×
×
  • תוכן חדש...