Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8134 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בערוץ אגו היתה תוכנית על מרצדס דווקא מאוד מעניינת הייתה סקירה היסטורית על כל הדגמים משנת 1880 שהגיעו לשנות 40 50 היה דגם אם אני לא טועה 540K שבא עם הזרקה .

על מה בידיוק מדובר איך המערכת הזאת עבדה?

פורסם
בערוץ אגו היתה תוכנית על מרצדס דווקא מאוד מעניינת הייתה סקירה היסטורית על כל הדגמים משנת 1880 שהגיעו לשנות 40 50 היה דגם אם אני לא טועה 540K שבא עם הזרקה .

על מה בידיוק מדובר איך המערכת הזאת עבדה?

 

 

 

נסה את הלינק הבא (באנגלית) :

http://www.auto-solve.com/mech_inj.htm

נראה די טוב וממצה.

פורסם
בערוץ אגו היתה תוכנית על מרצדס דווקא מאוד מעניינת הייתה סקירה היסטורית על כל הדגמים משנת 1880 שהגיעו לשנות 40 50 היה דגם אם אני לא טועה 540K שבא עם הזרקה .

על מה בידיוק מדובר איך המערכת הזאת עבדה?

 

 

 

נסה את הלינק הבא (באנגלית) :

http://www.auto-solve.com/mech_inj.htm

נראה די טוב וממצה.

 

מערכת ההזרקה K-JETRONIC לא הייתה קיימת בשנות ה50.

 

בשנים האלו היו מערכות הזרקת בנזין עם משאבת הזרקה טורית, כמו בדיזל!

×
×
  • תוכן חדש...