Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6002 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אהלן,

 

בבעלותי גם טויוטה קורולה 2005 וגם אני נתקלתי בבעיה זו.

 

יש 2 סוגים של הפילטרים הנ"ל:

1. מספר דגם- 90915-10003 יפני

2.מספר דגם- 90912-YZZE1 או YZZEJ1 - סיני/תאילנדי

את שניהם קניתי במוסך מרכזי באותו מחיר.

 

אני מצרף תמונות של שניהם, לשיפוטכם.

(אולי זה פסיכולוגי, אבל לי היפני נראה יותר איכותי- עם הפס הכתום)

 

אולי מישהו נתקל במקרה דומה ויודע למה הם שונים. במוסך אמרו לי שהם אותו הדבר בדיוק, רק שהראשון יפני והשני סיני.

 

לפי דעתי שני הפילטרים שונים למרות שהמידות החיצוניות דומות. כלומר הפילטרים מיועדים לדגמי רכבים שונים.

 

פילטר השמן המיוצר לפי מפרטי הייצרן הכוללים מידות ייצור/סוג החומרים/בדיקות/מפרטי איכות לכן לא ייתכן שפילטר תוצרת יפן שונה מפילטר תוצרת אינדונזיה. כנראה נפלה כאן טעות.

 

 

מהו נפח המנוע וקוד המנוע של הרכב שברשותך ?

איזה כייף לי :)

פורסם
שני הסוגים נמכרים במוסך מרכזי טויוטה.

 

במוסך מרכזי לא אמורים להיות רק חלקים מקוריים?

 

בעיקרון כן, אבל מניסיון עם מוסכי צ'מפיון הם חורגים מכללים אלה.

איזה כייף לי :)

פורסם

ל-DENSO יש גם פס יצור אירופאי רק שאני לא זוכר באיזה מדינה.

הסברתי שפסי יצור יכולים להיות שונים מבחינת איכות, במיוחד אם מדובר במפעלים ביבשות שונות.

פורסם
לפי דעתי שני הפילטרים שונים למרות שהמידות החיצוניות דומות. כלומר הפילטרים מיועדים לדגמי רכבים שונים.

 

פילטר השמן המיוצר לפי מפרטי הייצרן הכוללים מידות ייצור/סוג החומרים/בדיקות/מפרטי איכות לכן לא ייתכן שפילטר תוצרת יפן שונה מפילטר תוצרת אינדונזיה. כנראה נפלה כאן טעות.

 

 

מהו נפח המנוע וקוד המנוע של הרכב שברשותך ?

 

 

דגם מנוע ZZE-121

נפח-1600 סמק

פורסם

רוקן את השמן היישן ולאחר מכן מלא 1 ליטר שמן פשוט ותמתין שיתנקז.

מלא שמן סינטטי מלא וסע לשלום.

 

בעבר היו המון חילוקי דעות בעניין מעבר לשמן סינטטי מלא וגם פטנטים של מוסכי צ'מפיון לעשות קופה על הלקוחות עם המלצות לבצע פלשינג למנוע לפני המעבר לשמן סינטטי (בשנת 2001-2002).

היום לפי דעתי כמעט כולם מודעים ליתרונות של שמן סינטטי בדרגת צמיגות נמוכה וחילוקי הדעות בין המומחים מצטמצמים.

 

אל תשכח להחליף את האטם של בורג הניקוז ולסגור ברגש את הבורג.

איזה כייף לי :)

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

היום הייתי במוסך טויוטה מורשה **** (לא חשוב השם והמקום ...), כששאלתי על פילטר שמן אז הוא אמר לי " פילטר מקורי טויוטה תוצרת DENSO יפן ".

 

לצערי בשל היותי חשדן מטבעי ביקשתי לראות את המוצר. בבדיקה הופיע כמובן סין (צ'ינה).

 

החלטתי להשתמש בפילטר שקניתי באופן אישי שהוא מיוצר ע"י DENSO תאילנד.

 

לגופו של עניין בהסתכלות על שניהם (תאילנד מול סין) לא ראיתי הבדלים בצבע, גודל, משקל וכיוב'.

הייה קיים הבדל בספרות ובאותיות שבאות אחרי 90915-

 

ולסיכום רק שתדעו :

1. לבדוק תמיד, בדיקה שהיא פיזית ולא תיאורטית מי נגד מי.

2. חלק מהמפעלים הכי טובים בעולם היום קיימים בסין (בשל עלויות כח אדם...), ככה שלא נראה לי שזה כבר משנה, ואפילו סין יכול להיות טוב יותר (עוד כמה שנים נגיד ' סין הכי טוב... ' ) אז להתחיל להפנים.

3. התמונה של פילטר שמן תוצרת יפן נראה ממש רמה (או שתיים מעל....) אבל לא מצאתי אותו.

4. הכי חשוב בעולם לא להתפתות לפילטר שמן שהוא לא ברמה גבוהה (יצרן ידוע, תג מחיר המצביע על איכות וכו'...)

 

שבת שלום...

×
×
  • תוכן חדש...