Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3911 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אתם הישראלים המגעילים. ישראלים צבועים שרק יודעים להטיף מוסר ולזיין במוח. לא מדובר ברכוש ציבורי. מדובר ברכוש שאני משלם עליו אלפי שקלים בחודש כאילו מדובר ברכב פרטי ואם אני רוצה לפרק את האוטו אני אפרק אותו. אני אקח את הסיטרואן המחורבנת הזאת ואנהג בשטח כאילו מדובר בסופה. ככה. אני משלם. החברה לא מפסידה אגורה כי הם רוכשים את הרכב בהנחה משמעותית ובתשלום החודשי לוקחים בחשבון בלאי מואץ לרכב. זה למה במקום X משלמים X+Y. בסוף תקופת השכרה מוכרים את הרכב ברווח. כל מי שקונה רכב השכרה/ליסינג לוקח בחשבון שמדובר ברכב שעבר התעללות ועדיין מחליט לרכוש כי משתלם לו לקנות מכונית במחיר עשרות אחוזים מתחת למחירון. אם החברה מסתירה בלאי ועושה יד אחת עם המכון זו עבירה פלילית של החברה ולא אשמתי. בסופו של דבר כולם יוצאים מרוצים:

 

* חברת ליסינג מרוויחה

* מכונאים מקבלים עבודה

* לקוח רוכש רכב במחיר נמוך יותר

* אני מקבל הנאה

 

רכבי השכרה מפרקים בכל העולם. באירופה המהוללת שלכם, בארצות הברית, ביפן, באוסטרליה, כל במקום. העיקר אתם יודעים לבלבל במוח "ישראלים מגעילים חסרי חינוך".

 

אנחנו הישראלים המגעלים.. , טוב אתה בהחלט צודק.

הרכב אינו שלך, הוא של חברת הליסינג , אתה משכיר אותו והוא אינו בבעלותך.

תמשיך להתעלל ברכב , את הצינור שלך תקבל בסוף תקופת הכחירה, ראיתי כבר גיבורים כמוך שגמרו בבכי מול קצין התחבורה לאחר קבלת חשבון על נזקים לרכב הליסינג..

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

  • תגובות 109
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בדיוק

הקלישאה הכי גדולה של הליסינג זה שאפשר להרוס ללא רחם לנסוע בשטח בלי בעיה. קישקוש

אתה תשלם על כל נזק. אבל על כל נזק בסיום העיסקה מה שאינו מוגדר "כבלאי סביר" אתה תשלם.

אז לכל מי שאומר שעשה טיולי גיפים עם המאזדה מהליסינג או שיש בכיסו הרבה כסף או שאינו מודע או סתם טיפש.

אני שומר על הרכב מהעבודה כאילו היה שלי. גם ברכב הפרטי שלי נסעתי באותה הצורה.

הרכב מהליסינג מטופל בזמן.(אם לא. בטח כבר הבנתם משלמים קנס).

לסיכום חברות הליסינג\השכרה אינם פראיירים.

ובשביל הנאה צריך לשלם.(אם להרוס זו "הנאה")

פורסם

אם נחזור לסיבות של "למה לא לקנות מליסינג/השכרה" ניתן לציין את העובדה שרכבי החברות הללו משמשים את המשטרה (ביחוד אלדן) גם כניידות מסומנות עם מספרי רישוי צהובים וגם כמוסווים ונמכרים ללא המידע שהם שימשו כניידות.

הרכישה הכדאית ביותר מניסיון מחברת ליסינג,היא רכב עם מידע פנימי עליו.

שיהיה...

פורסם

אבל כאן בסך הכל מדובר על מכונה לשימוש פרטי שחברת ליסינג רוכשת במחיר זנות ומוכרת אחרי השימוש ברווח נכבד.



 

הרווח שחברת הליסינג עושה הוא לא עניינך. בשורה התחתונה, אתה משחית רכוש שהוא לא שלך, וזה גרוע בדיוק כמו ללכת לבית של השכנים ולהרוס אותו. זאת לא חוצפה, זו בושה לך ואם אתה לא מתבייש זה גם מראה איזה אדם אתה מבחינה מוסרית.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אני לא מבין למה הרכב לא שלי?

הרכב שלי לתקופה בה אני נוסע עליו (במיוחד ליסינג 3 שנים)

אני רוצה שיהיה אמין. בטיחותי. נראה טוב. ממש כמו רכב פרטי.

אני רכשתי עד היום 3 רכבים מליסינג ומה אני אומר תענוג. (היה לי מידע על הרכבים )

פורסם
אני אקח את הסיטרואן המחורבנת הזאת ואנהג בשטח כאילו מדובר בסופה. ככה.

 

לא אשמתי.

 

התנערות מוחלטת מכל אחריות.

בדיוק כמו אותם אנשים שדופקים לך את האוטו ומתכחשים לעובדה שנגרם נזק, ואז אתה נאלץ לשלם לבד את כל ההוצאה.

בדיוק כמו אותם אנשים שהורסים רכוש ציבורי ואומרים "זה היה ככה כשבאתי".

"בגלל אנשים כמוך המדינה נראית ככה" - זה לא קלישאה, זה משקף את את האופי שלך אחד לאחד!

PEUGEOT 205 XR 1992

חבר במועדון רנו 4 הישראלי

פורסם
אני לא מבין למה הרכב לא שלי?

הרכב שלי לתקופה בה אני נוסע עליו (במיוחד ליסינג 3 שנים)

אני רוצה שיהיה אמין. בטיחותי. נראה טוב. ממש כמו רכב פרטי.

אני רכשתי עד היום 3 רכבים מליסינג ומה אני אומר תענוג. (היה לי מידע על הרכבים )

 

הרכב לא שלך עד שסיימת לשלם עליו, ואם מדובר בליסינג שבסוף התקופה הרכב חוזר לחברה, אז אני בספק אם הרכב בכלל נרשם על השם שלך.

 

ככה או ככה הרכב לא שלך, אתה רק שוכר אותו לתקופה מסויימת.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
תרים טלפון, תבקש לדבר עם מנהל השירות ו/או קצין רכב ראשי ו/או כל פונקציונר אחר, ותדווח. ייקח לך 2 דקות. יציקו לך בשאלות? תרד מזה. רוב הסיכויים שיודו לך.

אני לא האמנתי בדיווחים האלה, אבל כשאדיוט של YES כמעט נתקע בי בשל אי ציות לזכות קדימה, השארתי להם הודעה. לא האמנתי שיחזרו אלי, אבל חזרו. ננתי להם את הפרטים, הם הודו לי ואמרו שזה חשוב להם. גם אם סתם חירטשו לי, לפחות מישהו התקשר - ויש סיכוי שטיפלו באותו בחור (לימדו אותו חוקי תנועה, למשל).

 

זה לא רכב חברה זה רכב שכור, כך שלא יודע אם שייך קצין רכב וכד'.

פיאג'ו 2020, MP3 500

יונדאי סנטפה, 2014

פורסם
אני לא מבין למה הרכב לא שלי?

הרכב שלי לתקופה בה אני נוסע עליו (במיוחד ליסינג 3 שנים)

אני רוצה שיהיה אמין. בטיחותי. נראה טוב. ממש כמו רכב פרטי.

אני רכשתי עד היום 3 רכבים מליסינג ומה אני אומר תענוג. (היה לי מידע על הרכבים )

 

הרכב אי נו שלך כיוון שאתה לא רכשת אותו, אתה משכיר את הרכב מחברת הליסינג שהיא בעלת הרכב.

הרכב בבעלותך רק אחרי שרכשת אותו מחברת הליסינג, והעברת אותו על שמך.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

בגלל אנשים כאלה, מחירי הליסינג מגיעים בארץ לסכומים מוגזמים שכאלה, כנ"ל מחירי הביטוח.

למשל בארה"ב מחירי הליסינג הרבה יותר משתלמים מאשר בארץ, בינגוד לארץ בעלי חברות הליסינג יודעים שהם לוקחים סיכון

הרבה יותר נמוך.:evil:

פורסם

מה שמפליא אותי פה לא שיש אנשים מושחתים, אלא זה שיש אנשים שמבינים שלהתנהג ככה זה סטנדרט! אפילו לא מתביישים להגיד אני גם הייתי או מתנהג כך!

פיאג'ו 2020, MP3 500

יונדאי סנטפה, 2014

פורסם
אתם הישראלים המגעילים. ישראלים צבועים שרק יודעים להטיף מוסר ולזיין במוח. לא מדובר ברכוש ציבורי. מדובר ברכוש שאני משלם עליו אלפי שקלים בחודש כאילו מדובר ברכב פרטי ואם אני רוצה לפרק את האוטו אני אפרק אותו. אני אקח את הסיטרואן המחורבנת הזאת ואנהג בשטח כאילו מדובר בסופה. ככה. אני משלם. החברה לא מפסידה אגורה כי הם רוכשים את הרכב בהנחה משמעותית ובתשלום החודשי לוקחים בחשבון בלאי מואץ לרכב. זה למה במקום X משלמים X+Y. בסוף תקופת השכרה מוכרים את הרכב ברווח. כל מי שקונה רכב השכרה/ליסינג לוקח בחשבון שמדובר ברכב שעבר התעללות ועדיין מחליט לרכוש כי משתלם לו לקנות מכונית במחיר עשרות אחוזים מתחת למחירון. אם החברה מסתירה בלאי ועושה יד אחת עם המכון זו עבירה פלילית של החברה ולא אשמתי. בסופו של דבר כולם יוצאים מרוצים:

 

* חברת ליסינג מרוויחה

* מכונאים מקבלים עבודה

* לקוח רוכש רכב במחיר נמוך יותר

* אני מקבל הנאה

 

רכבי השכרה מפרקים בכל העולם. באירופה המהוללת שלכם, בארצות הברית, ביפן, באוסטרליה, כל במקום. העיקר אתם יודעים לבלבל במוח "ישראלים מגעילים חסרי חינוך".

 

אתה בן אדם קטן !, לפני כמה שנים כשעבדתי בחברות השכרה חיכיתי לאנשים מסוגך, ואחרי שהייתי נותן להם דוח נזק באלפי שקלים הם היו מבינים את ההשלכות של ההתנהגות המגעילה שלהם.

Peugeot 208GTI

פורסם

צר לי, פנה אלי עובד של אוויס שאני יתן לו את פרטי הרכב, רק עכשיו שמתי לב שמספר הרכב נמחק לי (כי שלחתי את הפלאפון שלי לתיקון).

חבל לי מאוד!

מקווה שמשהו אחר שקצת איכפת לו יתפוס אותו.

פיאג'ו 2020, MP3 500

יונדאי סנטפה, 2014

פורסם
הייתי קורע לו את התחת כמו לזונה ב-30 שקל בתחנה המרכזית הישנה

 

:shock::shock::shock:

 

נראה לי שאני מצרף את זה לשרשור עם הציטוטים ההזויים..

פורסם
אתם הישראלים המגעילים. ישראלים צבועים שרק יודעים להטיף מוסר ולזיין במוח. לא מדובר ברכוש ציבורי. מדובר ברכוש שאני משלם עליו אלפי שקלים בחודש כאילו מדובר ברכב פרטי ואם אני רוצה לפרק את האוטו אני אפרק אותו. אני אקח את הסיטרואן המחורבנת הזאת ואנהג בשטח כאילו מדובר בסופה. ככה. אני משלם. החברה לא מפסידה אגורה כי הם רוכשים את הרכב בהנחה משמעותית ובתשלום החודשי לוקחים בחשבון בלאי מואץ לרכב. זה למה במקום X משלמים X+Y. בסוף תקופת השכרה מוכרים את הרכב ברווח. כל מי שקונה רכב השכרה/ליסינג לוקח בחשבון שמדובר ברכב שעבר התעללות ועדיין מחליט לרכוש כי משתלם לו לקנות מכונית במחיר עשרות אחוזים מתחת למחירון. אם החברה מסתירה בלאי ועושה יד אחת עם המכון זו עבירה פלילית של החברה ולא אשמתי. בסופו של דבר כולם יוצאים מרוצים:

 

* חברת ליסינג מרוויחה

* מכונאים מקבלים עבודה

* לקוח רוכש רכב במחיר נמוך יותר

* אני מקבל הנאה

 

רכבי השכרה מפרקים בכל העולם. באירופה המהוללת שלכם, בארצות הברית, ביפן, באוסטרליה, כל במקום. העיקר אתם יודעים לבלבל במוח "ישראלים מגעילים חסרי חינוך".

 

אתה צודק, צריך לשנות את ההגדרה במקרה שלך מ-"ישראלים מגעילים חסרי חינוך" ל-"מגעיל וחסר חינוך".

 

אני מניח שאתה מסוג האנשים השוכרים חדר במלון וגונבים את הנורות, מפני ששילמת על החדר... :roll:


×
×
  • תוכן חדש...