Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3911 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברכבי השכרה מחייבים על נזק לצמיגים ולמרכב התחתון. כל דפיקה זה השתתפות עצמית גבוהה.

 

לכן אני שומר על רכבי השכרה כמו על רכבי הפרטי (כולל חניות במקומות מרוחקים שלא ידפקו) וכך מייעץ לאחרים לעשות.

  • תגובות 109
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

זה בכלל לא חדש, תרשום ביוטיוב RENTAL CAR ABUSE ואתה תופתע מהתוצאות

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

בתור עובד בחברת השכרה..אני יכול להעיד שמחייבים את הלקוחות על כל דבר !

אתה לא יכול לפגוע ברכב ולצאת מיזה נקי.

REALITY BEATS FICTION BY FAR!!!

פורסם
בתור עובד בחברת השכרה..אני יכול להעיד שמחייבים את הלקוחות על כל דבר !

אתה לא יכול לפגוע ברכב ולצאת מיזה נקי.

 

אבל נזק כזה בגיר הם לא יעלו עליו בחיים וגם אם כן הם לא יכולים להוכיח שהוא גרם לזה.

פיאג'ו 2020, MP3 500

יונדאי סנטפה, 2014

פורסם
בתור עובד בחברת השכרה..אני יכול להעיד שמחייבים את הלקוחות על כל דבר !

אתה לא יכול לפגוע ברכב ולצאת מיזה נקי.

ישנם נזקים כאלו שעד שחברת ההשכרה תעלה עליהם, יהיה עליהם לברור בין 50 הלקוחות האחרונים מי מהם גרם לנזק.

פורסם

אין מה לעשות, אנשים ימשיכו לקנות מהשכרה כדי "לחסוך" כמה אלפי שקלים, שהם במילא יוציאו בהמשך

:mm_yeah::mm_yeah:

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם

יש לי חבר טוב שבעבר היה לו רכב צמוד מהחברה בה עבד.

אני נשבע לכם שלפעמים הייתי מתעקש לנהוג ברכב הזה, רק כי כאב לי לראות מה הוא עשה לו. אף פעם לא הבנתי את המניע לזלזל ברכב שאינו שלך, במיוחד כאשר מדובר ברכב צמוד. הרי הזלזול יוביל לביקורים תכופים יותר במוסך, ואפילו שהנוהג אינו משלם על התיקונים, עדיין מדובר בפגיעה בנוחות מכיון שבאותו זמן שהרכב במוסך, על הנהג למצוא לעצמו פתרונות תחבורתיים אחרים.

מסוג הדברים שלא הבנתי וכנראה שגם אף פעם לא אבין.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

"אמור לי מי הם חבריך..." ;-)

לפותח השרשור - דווח לאוויס, נשמע לי שאלו היו בכלל עובדים שלהם.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
:idea:סליחה ? מה אכפת לך מה אני עושה עם הידים שלי , אתה בעל חברת השכרה כל שהיא שאתה דואג לרכבים שלך בצורה אישית , מה אתה מן אדם שמנסה להפוך את העולם ליפה כזה ? תתעורר רוב המכוניות המושכרות עוברות טיולי שטח כמו בומבדיר אני עוד לאא פגשתי בן אדם שהחזיק מושכרת או ליסינג ולא עשה איתה טיולי הרים ( גטס סיריון למינהם ) או בדיקות אחיזה במגרשי החלקה.

תודה שהזכרת לי את אחת מהסיבות בגללם אני לא גר היום בישראל.

חבל שיש עוד יותר מדי כמוך.

בתקופות שהיו לי רכבי השכרה/ליסינג היה לי הכי ברור וטבעי שאני שומר עליהם יותר מאשר על האוטו שלי.

בחיים לא חלמתי לעשות עם הליסינג/השכרה את מה שהייתי עושה למכוניות הפרטיות שלי.

 

תזהר לא לשקוע במעגל הזה. מי שלא מכבד אחרים ואת רכושם של אחרים - אחרים גם לא יכבדו אותו ואת רכושו.

בסוף אתה זה שתצא נפסד. אתה עוד צעיר. יש לך הזדמנות לתקן את דרכיך.

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם
"אמור לי מי הם חבריך..." ;-)

לפותח השרשור - דווח לאוויס, נשמע לי שאלו היו בכלל עובדים שלהם.

 

אני לא יודע אם כן לדווח להם, כי זה יגזול לי הרבה זמן, וגם אני יצטרך להביא ראיות. אין לי ראיות זה מה שראיתי, וגם להם לא יהיה כ"כ מה לעשות.

פיאג'ו 2020, MP3 500

יונדאי סנטפה, 2014

פורסם

באמת גועל נפש! :mm_nah:

גם לי היה רכב ליסינג בעבר ושמרתי עליו מאוד, אני לא מבין את הקטע הזה של להתעלל ברכב...

 

 

נ.ב.

ודרך אגב, לבחור שרשם פה שצעירים בני 17-25 נוהגים להתעלל ברכבים, אז אולי התכוונת לנערים עם חינוך דפוק.

כי אני בן 25 ולא זכור לי שבשמונה השנים האחרונות התעללתי ברכב כלשהו.

 

סער

פורסם
ההשערה שלי היא ב100%.

איך אתה יכול לשער ב-100%? :-D

 

עכשיו ברצינות, ואני לא יכול להצביע על הסיבה המדוייקת - אבל כשאני נוהג על רכב לא שלי, ולא משנה אם ליסינג או השכרה, אני נוסע ברוגע ובצורה מתונה. בשונה לחלוטין מאשר עם הרכב הפרטי שלי...

פורסם

אני נשבע לכם שאם היה לי רכב מהחברה הייתי קורע לו את התחת כמו לזונה ב-30 שקל בתחנה המרכזית הישנה. דווקא הייתי לוקח רכב צרפתי כדי שיתפרק יותר מהר. שהחברה תשבור את הראש מה עושים עם הגרוטאה הזאת אחר כך.

פורסם
אני נשבע לכם שאם היה לי רכב מהחברה הייתי קורע לו את התחת כמו לזונה ב-30 שקל בתחנה המרכזית הישנה. דווקא הייתי לוקח רכב צרפתי כדי שיתפרק יותר מהר. שהחברה תשבור את הראש מה עושים עם הגרוטאה הזאת אחר כך.

 

אתה פשוט איש עלוב!

אדי: כבר כתבתי למעלה מהם הסיבות שהגעתי למסכנה הזאת והיו 3, אני חושב שאני מספיק "חכם" בשביל להבין שזה מה שהוא עשה.

פיאג'ו 2020, MP3 500

יונדאי סנטפה, 2014


×
×
  • תוכן חדש...