Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6056 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עשיתי תאונה קטנה עם האוטו,החלקתי בכיכר ונתתי מכה עם עם האחורה של הצד נהג לתוך איזה ריבוע בטון,הפחחות סודרה אבל הגלגל האחורי של הצד נהג קיבל נטיה פנימה לתוך הבודי.

מהצד העליון שלו זאת אומרת שהוא עומד פחות או יותר ככה בנסיעה / כמובן שזה בהגזמה.

עצרתי ברמזור בדרך מהפחח לכיוון פורנט שיסדרו את הגלגל התחלתי לנסוע והרכב נעצר כאילו משהו תופס אותו.

נסעתי אחורה לא מתשחרר נוסע בקירטועים כאלו,נסעתי קדימה חזק ופתאום הקלאץ' הפסיק להפריד,מזה יכול להיות?:?

כול ההילוכים עוברים חלק במקום והמנוע בסדר.

דפרנציל אחורי?

מיסב לחץ?

משהו בגיר?

פורסם

אני לא מומחה גדול אלא סתם מעלה השערה,

יכול להיות שבגלל שהרכב הוא 4X4 ותקן אותי אם אני טועה אז אחת

הציריות או הדריישפט נשברו ולכן משהו שם מסתובב על ריק דווקא

וזה לא דווקא הקלאצ'

אם זה מגיע בוודאות מהקלאצ' ואין העברת כוח אחורה יש מצב לדעתי

שנגרם לך שבר לקלאצ' כתוצאה מהמכה (הרי בסופו של דבר מכה לגלגל

מניע פרושה זעזוע לכל מערכת העברת הכוח ברכב...)

×
×
  • תוכן חדש...