Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תמונות רישמיות- BMW סידרה 5 החדשה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6057 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שיפור אדיר ביחס לדור הנוכחי...

 

סוף סוף אפשר לחזור ולהגיד על BMW - "יפה" ולא "מכוערת" או "מוטציה"... :wink:

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

נראית מוזר.

לקודמת לפחות היה עיצוב ברור, זאתי מוטציה של סדרה 3 ו7 (ומשום מה גם מזכירה לה לי את הפיסקר קארמה בפגוש).

Insane things comes from insanely people.

פורסם

יותר יפה מהנוכחית זה בטוח. אין WOW פתאומי כשרואים לראשונה את התמונות כי העיצוב הוא ברוח BMW טיפוסי.

פורסם

עיצוב חיצוני די סתמי אבל לפנימי ממש לא התחברתי.

 

אני גם לא מבין למה יצרני הרכב תוקעים ניקלים בלוח השעונים והדשבורד ומתעלמים מהעובדה שזה מחזיר את אור השמש ופשוט מסנוור.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

העיצוב החיצוני הוא פשוט הכלאה של סידרה 3 ו7, בהחלט קלאסי ועדין יותר מהדגם הנוכחי

אבל אני יותר אוהב את הדגם הנוכחי,יותר נוכחות

פורסם

אהבתי את התמונה הקבוצתית. אף אחד מהדגמים לא "מכוער" או "מוטציה" בעיני.

מה שכן, לא הבנתי את ההיגיון במיקום ה- IDRIVE המיותר ממילא.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

רכב מרשים! מאוד אהבתי את העיצוב.

שיפור בעיצוב הפנים, הגיע הזמן! עכשיו האוטו נראה מליון דולר :-D.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

העיצוב החיצוני סולידי וBMW-אי יותר מהדור הקודם,

זה מה שאהבתי.

בנוסף אהבתי את הפס בצד הרכב,

בוא נאמר שזו היתה בקלות יכולה להיות BMW 5 דור קודם.

אין שום דבר מפוצץ.

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

פורסם

אני יותר אוהב את העיצוב הקודם. העיצוב הוקדם נראה הרבה יותר יפה והרבה יותר שונה(בעיניי) עכשיו זאת עוד ב.מ.ו חדשה שאין בה משהו מיוחד...

פורסם

זאת יותר קרובה לעיצוב ה"מסורתי" של ב.מ.וו. וזה מה שיפה בה לעומת הנוכחית.

 

זה שכביכול אין בה שום דבר מיוחד זה מה שמיוחד בה, שהיא מנסה להשאר יותר קרובה לעיצוב היותר "מסורתי" (קשה לי למצוא את המילה) של ב.מ.וו. ולא נראית כמו הנוכחית שכל פעם שאני רואה אותה היא מזכירה לי דג שלבש משקפיים של זקנה מה 1960s.

פורסם

בסך הכל אהבתי את העיצוב, שכמו שאחרים אמרו לפני , שילוב של סדרה שלוש וסדרה שבע. האחוריים של סדרה שלוש זה אחד הדברים המזעזעים בכביש, לדעתי כיעור בהתגלמותו . בסדרה 5 החדשה זה נראה בסדר.

×
×
  • תוכן חדש...