Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6059 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אילן הביא הרבה מכוניות אבל מדובר בעשרות בודדות אבל מכאן ועד הונאה במיליונים הדרך ארוכה ולנפח כותרות תמיד מוכר יותר טוב.

נחכה ונראה כמו בהרבה מקרים שההר מוליד עכבר.

אני נוטה להאמין שכל המגיבים כאן או במקומות אחרים צדיקים גמורים ולא קימבנו את המערכת פה ושם.

נקווה שהוא יצא מזה בטוב ושאנשים ימשיכו להביא רכבים מעניינים במחירים שפויים.

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לא רואה את הבושה הגדולה למועדון באם הוא היה חבר מועדון החמש.

היות ותנאי יחיד פחות או יותר להצטרפות הוא תשלום דמי חבר, המועדון לא שולט על איכות ועיסוקי החברים בו.

רמי דותן היה מן הסתם חבר בחב"ר, זה מכפיש את כל אנשי הקבע שנהנים מהנחות בבתי עסק נבחרים?

 

צודק בהחלט זה בדיוק כמו שיחשדו בנשיא אנס אז כל המדינה אנסים???

פורסם

אני רוצה להבין משהו . האם הרכב עצמו (ולא הניירות) עוברים בדיקה והערכה על ידי אנשי המכס? איך ניתן להסוות לפי לשון הכתבה" כלי רכב נדירים ויקרים במסווה של גרוטאות"? כאשר אני ייבאתי רכב לארץ הוא עבר בדיקה די קפדנית והערכה של מצבו עי אנשי המכס .האם זה לא כך לגבי כל הרכבים הנכנסים?

...Our necessities are few but our wants are endless

פורסם
וואיי לא נעים ..

אני מקווה שלא מדובר באילן מחברת TOYS FOR BOYS שמפרסם קבוע ביד 2 וגם כיכב פה בכמה שרשורים ..:?

נראה לך שזה מישהו אחר? נו, באמת... :)

פורסם
אילן הביא הרבה מכוניות אבל מדובר בעשרות בודדות אבל מכאן ועד הונאה במיליונים הדרך ארוכה ולנפח כותרות תמיד מוכר יותר טוב.

נחכה ונראה כמו בהרבה מקרים שההר מוליד עכבר.

אני נוטה להאמין שכל המגיבים כאן או במקומות אחרים צדיקים גמורים ולא קימבנו את המערכת פה ושם.

נקווה שהוא יצא מזה בטוב ושאנשים ימשיכו להביא רכבים מעניינים במחירים שפויים.

 

 

גם עם יבוא של עשרות בודדות - ניתן להעלים מס בכמות מאוד נכבדת!

חשב שאם הוא הביא רכבים ברמת גימור מושלמת בעלות של עשרות אלפי שקלים - נניח 80 אלף ליחידה * 50 מכוניות שייבא.. זה כבר 4 מליון עלות, כך שהמס הוא לפחות 50% מזה אם לא יותר...

פורסם
גם עם יבוא של עשרות בודדות - ניתן להעלים מס בכמות מאוד נכבדת!

חשב שאם הוא הביא רכבים ברמת גימור מושלמת בעלות של עשרות אלפי שקלים - נניח 80 אלף ליחידה * 50 מכוניות שייבא.. זה כבר 4 מליון עלות, כך שהמס הוא לפחות 50% מזה אם לא יותר...

 

הכיוון של החשבון שלך נכון אבל יש לך טעות הרכב עלה כ 80 אלף הקומבינה אם הייתה הינה על חלק קטן מהעסקה. רוב המכוניות שהוא הביא היו קורבטים או דומות לה ולא רכבים נדירים ומיוחדים שעולים מאות אלפי שקלים. כולנו יודעים כמה עולה רכב כזה בחו"ל ולא צריך יחידה מיוחדת על מנת לחשב את המס שצריך לשלם. כנראה שהייתה הנחה על המס וכולם עושים זאת גם מי שמביא רכב בעצמו ויש טיפים באתר שמכוונים אנשים איך לעשות זאת לפרק דלת לא לשטוף את הרכב לבצע פחחות ומכני ולהביא רכב לא צבוע וכהנה וכהנה עצות. הרבה אנשים סיפרו איך נלחמו להוריד את רמת הרכב ולשלם פחות מס. הוא ככל הנראה הצליח ביותר רכבים אני לא רואה מה יש להתבייש להיות בחברת אדם כזה. פדופילים אנסים וגנבים שגונבים מהאזרח התמים הינם אנשים שלא הייתי רוצה להיות בחברתם.

ולסיכום אני מאחל לאילן שייצא מזה הכי טוב שאפשר ושימשיך לייבא רכבים ושהקנאים שהפריע להם ההצלחה שלו אתם בטח על הכוונת של הרשויות תקוו שאצלכם הכל היה לפי הספר.

 

נ.ב

אני מכיר אנשים פרטיים שהביאו רכבים ושילמו במכס סכומים שאילן שילם על רכבים דומים אז איפא הקומבינה?.

פורסם

אינני מכיר אישית את אילן המדובר - ומאחר ואינני קונה כל מה שמופיע בעתון/אתר חדשות כלשונו - אני רוצה לקוות שההר יוליד עכבר.

 

אם כבר, מביקור באתרו התרשמתי ממספר רב של מכוניות מענינות המוצעות במחיר הוגן. הרבה יותר הוגן מאשר באתר מתחרה, המנפח מחירים ללא הצדקה.

 

ומאחר ויש מספר מתווכים בתחום הזה, לא אתפלא אם מישהו מהם ניסה "למחוק" מתחרה באמצעות הלשנה...

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

אני מכיר אישית את אילן, ולמרות שאני עיתונאי בעצמי לצערי הידיעה מלאה שטויות (מן הסתם שטויות שהאכילו את כלכליסט). קודם כל, לא מדובר בנוכל, גנב או רמאי, אלא בקומבינטור קטן וחסר מזל. הוא בכלל לא מתעסק עם "רכבים מיוחדים משנות ה-40 וה-50" - אני יודע בוודאות שהוא דווקא מעדיף להימנע מרכבים כאלה, ואם יצא לו להביא מהשנים האלו - מדובר באחד, שניים או שלושה. כל יתר 30 המכוניות שהוא עזר לייבא הן מכוניות שרירים משנות ה-60 ובמיוחד ה-70 (לא מעט קורבטים ומרצדסים).

הכפל את השווי שלהן במספרן, ותראה שבטח שלא מדובר במיליונים או קרוב לזה. האיש הנחמד הזה, לידיעתכם, נוהג בהונדה סיביק שקנה מאבא שלו ב-20 אלף שקל - אני יודע, כי נסעתי בה. אז איפה המיליונים?

קשה להודות, אך כנראה שבתחום ייבוא רכבי אספנות קשה להיות צדיקים יותר מהאפיפיור, וכשסכומי כסף משמעותיים תלויים בסופו של דבר בהערכה סובייקטיבית (שלא כמו ברכב חדש) - ספק אם יימצא הצדיק שלא ינסה לנצל את הפרצות לטובתו.

כל זה לא אומר שהתיק לא יגיע לבית המשפט בסוף, יחד עם כל אלו שעבורם הרכב ייובא (על שמם).

חבל על הפרסום השלילי, חבל שחורצים דין בלי להכיר את העובדות, חבל על אילן וחבל שמיסוי חסר תקדים בעולם גורם למוטיבציה גבוהה לחפש קומבינות.

BMW i3s 2019

Hyundai Ioniq 5 4X4 2022

Still refueling: Cadillac Fleetwood 1958

פורסם

לדעתי הכתבה היא ברמה נמוכה וללא חקר העניין לעומק.

 

פשוט כשרואים רכב כמו שברולט 58' אומרים "רכב עתיק ונדיר", וכשבמחירון קראוס מעריכים אותו ברמה של 4.75 אומרים "בתור גרוטאות ברזל". מה, מעריכי המכס נתנו לו הערכות ע"פי הסתכלות על ערימת ברזלים?!

 

יש לי תחושה שלאחר שיהרסו את שמו, מפעלו ופועלו, התיק יידעך עד לסגירתו מחוסר ראיות, או חוסר אשמה.

 

*אני לא מכיר את אילן, אבל שמו די ידוע בפורום, מחיריו מפורסמים ברבים, ורשיות המכס לא אהבלים*

משכנתא זה קל

פורסם

סערה בכוס מים ,מה האיש הכניס רכבים לארץ בדלת אחורית?נניח שהצהיר על רכב מסויים כגרוטאה,והביא רכב במצב תצוגה ולא ראו?אז כול עובדי המכס צריכים לקבל תעודת עיוור.

פורסם

לא ייצא מזה כלום

מי לא יעשה את מה שצריך בצורה חוקית כדי לשלם פחות מס?

במדינה הזאת בגלל שהיא מנסה למצוץ לך את הדם אז יש מלא פרצות בחוק

אני מאמין שזה ייגמר מהר

(למה לא הבאתי לי את רכב החלומות?-אני מתעורר ולא מצליח לזכור איזה אוטו זה)

פורסם

בלי כוונה לפגוע:

 

א. כתובת האתר של אילן למי שביקש: http://www.toys4boys.co.il/ אני לא חושב שאילן יתנגד לפרסום האתר שלו

ב. למי שכתב שהמחירים שלו הוגנים, כנראה שזה נכון, אבל אם היתה פה קומבינה (אני לא טוען שהיתה) אז העלויות שלו היו נמוכות משמעותית מהעלויות של מתחריו ושל יבוא אישי ע"י בודדים, לכן אין בעייה להיות תחרותי.

ג. יש הבדל בין שימוש בפרצה בחוק, שזה דבר שנעשה הרבה ועד שהמחוקק לא חוסם את הפרצה זה חוקי לעשות, לבין עבירה על החוק ו/או מתן תצהיר כוזב. אלו 2 דברים שונים.


×
×
  • תוכן חדש...