Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6053 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עידן שים לב שפתאום עברת לדבר על איביזה עם צ'יפ ועוד מעט תיזכר ששחקו לה בסט אפ של המיתלים....

אם כך השווה גם ל-GT משודרגת עם 300 כ"ס ואולי גם לה לא ברור במה עוד שיחקו :roll:

שים לב, בסיס ההשוואה נשמט בדרך הזו לחלוטין.

איביזה ט. בתצורתה הרגילה היא רכב מאוד לא מאיים וסה"כ פשוט לשליטה מכיוון שמכוייל בבסיסו לתת היגוי מאוד בולט ומוחשי שכל אהבלול יצא ממנו ב- 99% מהמקרים.

אין טעם להפליג לדוגמאות קיצוניות שהן בדרך כלל כאלה בגלל "המשפר" שמרוב הדבקות ייצר סט אפ קיצוני להחריד ולפעמים אף מסוכן.

לגבי הסיפא של דבריך, אני לא אתפלא אם מדובר בשילוב של לחצי אוויר לא תקינים, משטח חלק במיוחד, רכב ששיחקו לו במתלים, צמיגים שחוטים על אחד הצירים וכדומה.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

דווקא לא.

אני מדבר רק מהנסיון שלי על הרכב שלי עם הצמיגים (התקינים) שלי.

אין כמעט איביזה ללא צ'יפ אבל אני מקבל את ההערה שלך בנושא.

כל כוונתי היתה, שנהג ללא נסיון ימצא את האיביזה לא פחות מסוכנת מאשר הGT.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

אני אחלק את התשובה שלי ל-2:

/) האם נהג חדש יכול לנהוג על רכב ספורטיבי קשוח מבלי להרוג את עצמו? כן, אם אחי הצליח לרקוד כמו שצריך עם קליאו ספורט (הדור הנכון וה"מסוכן") שהייתה גם ממש לא סטדרטית אז כל אחד יכול. כל מה שצריך זה הרבה סבלנות והדרכה מתאימה. אני כל הזמן דאגתי "לעדכן" את אחי איפה להזהר עם האוטו ועובדה שזה עבד, שנתיים ואפס תאונות.

2) האם אימפרזה GT מתאימה לנהג חדש? לא, מכיוון שהאימפרזה נותנת לך תחושה של כל יכול, האחיזה גבוהה מאוד אבל ברגע שאתה מגיע לגבולות האחיזה הרכב מאוד לא רחמן. יש לי רק חבר אחד שבצעירותו הייתה (ועדיין) בבעלותו GT, הוא בעיקר מתעניין בקו ישר אבל עדיין הצליח למצוא את עצמו ביציאה מכיכר קופץ מעל אי תנועה ועוצר בנתיב הנגדי (הנזק לא היה גדול).

 

לסיכום אני מסכים עם הדיעה הרווחת שכדאי להתחיל מרכבים חמימים ולעלות בהדרגה אבל זה בהחלט אשרי להתחיל מרכב הארדקור. אני גם מסכים ש-GT היא לא הרכב האידיאלי לנהג החדש אבל לא בגלל הכח (כי כיום יש רכבים שבקלות מדגדגים את האימפרזות בסטדנרטיות, אבל בסוף שנות התשעים הביצועים של האימפרזה באמת נחשבו למשהו מרמה אחרת ביחס לשאר הספורטיביות) אלא בגלל האחיזה הגבוה והקושי בשליטה על הרכב במגבלות.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

דיון תאורטי למדי.

 

ניתן לשקול רכישת wrx - לדעתי רכב יוצר מיושב בדעתו.

 

עכשיו שאמרנו זאת, האם עשיתם סיבוב בניכר וראיתם כמה צעירים נוהגים ברכבים האלה?

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

פורסם

זה תלוי בריסון עצמי ובאחריות ואיך נוהגים באוטו.

אני מכיר מישהי בת 22 שנוהגת בפורש 911, אז מה הרכב לא מתאים לה? היא נוהגת ברכב כאילו היה מאזדה 1.6 מלבד זמינות הכח שיש לה כשהיא עוקפת, חוויה מרתיעה להיות נוסע ליד בחורה עם כ"כ הרבה כח ביידים :lol:

להכנס למצבים מסוכנים יותר אפשר עם כל רכב עם קצת כח, זו לא חכמה.

:evilbat:
פורסם
זה תלוי בריסון עצמי ובאחריות ואיך נוהגים באוטו.

אני מכיר מישהי בת 22 שנוהגת בפורש 911, אז מה הרכב לא מתאים לה? היא נוהגת ברכב כאילו היה מאזדה 1.6 מלבד זמינות הכח שיש לה כשהיא עוקפת, חוויה מרתיעה להיות נוסע ליד בחורה עם כ"כ הרבה כח ביידים :lol:

סלח לי על החוסר טקט, אבל איך בגיל 22 היא מצליחה לפרנס את הקניה והאחזקה של 911? שתף אותנו אני מאוד סקרן לדעת כדי לעשות זאת בעצמי יום אחד(אולי לא בגיל 22 אבל כמה שיותר מוקדם יותר טוב).

В СССР секса не было, а рождаемость была

В России секс есть, а рождаемости нет...

 

Вывод: рождаемость от секса не зависит

פורסם
סלח לי על החוסר טקט, אבל איך בגיל 22 היא מצליחה לפרנס את הקניה והאחזקה של 911? שתף אותנו אני מאוד סקרן לדעת כדי לעשות זאת בעצמי יום אחד(אולי לא בגיל 22 אבל כמה שיותר מוקדם יותר טוב).

 

מן הסתם היא לא קנתה ולא מחזיקה את הרכב בעצמה.

ולצורך העניין, זה רכב של אחיה שלומד באוני' במדינה אחרת, היא התלבשה לו על הרכב ונהנת מכל רגע.

אגב, גם הוא לא קנה ולא מחזיק את הרכב בעצמו, נחש מי כן.

(לא שאני חייב הסברים, אבל נו בסדר שלא תיהיה סקרן מידי.)

:evilbat:
פורסם

לדעתי לא מסוכן. למה?! כי זה תלוי בבן אדם נטו ולא בגיל שלו.

אם כך כל מכוניות יכולה להיות מסוכנת בידיים של אוטו בן אדם שעושה שטויות על הכביש ולא במקום המיועד, זה יגמר רע אם זה אימפרזה GT או סיוייק 96' או סובארו ג'אסטי.

הבעיה נוצרת כאשר מישהו רוצה לקנות אמפרזה GT ומראש יודע שהוא יעשה שטויות על הכביש ובישביל זה הוא קונה את הרכב זה כבר בעיה אחרת, עם מכונית ספורט בכביש ציבורי לא עושים פעלולים, אבל גם עם רכב של אבא עושים ככה ברכב זה לא תלוי זה תלוי בנהג והתנהגות של האדם.

פורסם
שטויות על הכביש ולא במקום המיועד

 

תזכיר לי, איפה יש מקום "מיועד" כזה בארץ.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

אני בדעה שכל הרכבים שעלו פה בטוחים מאד לנהג שקול בדעתו.

הסיכון הוא כאשר יש חוסר התאמה בין רכב, יכולת והמטרה שאותה רוצה הנהג להשיג (נהג שלא מודע למגבלותיו).

גם לאנטיס יכולה להיות מאד מסוכנת לנהג חדש שינסה לקחת אותה למסלול.

אני מסייג רכבים שעברו שינויים קיצוניים ("שיפורים" לא אחראיים) בהם יתכן בהחלט שהרכב אינו מאוזן ואינו תקין בטיחותית.

 

אם הנהג אינו שקול בדעתו \ לא מוכן ללמוד ולעבור הדרכה, לא מודע למגבלות שלו אזי הוא נהג מסוכן על כל רכב ועדיף שינהג בסוסיתא רום כרמל אם בכלל.

יש דרך אגב נהגים וותיקים ומנוסים שלא הייתי נוסע ברכב שהם נוהגים בו (כל רכב).

 

אישית אני חושב שיותר קל וכיף ללמוד על רכב סלחן ומשם להתקדם אבל נהג שקול יסתדר גם עם GT שאוחזת מצוין.

נתן.

פורסם
תזכיר לי, איפה יש מקום "מיועד" כזה בארץ.

 

לצערנו - אין, אבל זה כבר בעיה בפני עצמה.

ושוב הזכרתה לי את הדבר העצוב :cry:, הוא התחום המוטורי בארץ.

פורסם

הבעיה נוצרת כאשר מישהו רוצה לקנות אמפרזה GT ומראש יודע שהוא יעשה שטויות על הכביש

 

לא... הוא קונה את הרכב כדי להסיע את סבתא שלו לסופר.:roll:

 

אתה יודע מה ההבדל בין זקנים לצעירים?

שזקנים יודעים מה זה להיות צעיר ויודעים איך הגיל משפיע על שיקול הדעת. לצעירים אין את הפרספקטיבה הזו.

 

מי שלא רוצה להקשיב לניסיון, שלא יקשיב. הקונצנזוס של בעלי הידע והניסיון ברור.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אבל באותה מידה אפשר להשיג את הניסיון באותה עת שכבר יש לך את הרכב הזה,

לא חייב לרכוש את הניסיון לפני, אבל צריך לדעת לרסן את עצמך בזמן הנהיגה כל עוד אין לך את הידע והניסיון

90 קמ"ש זו רק המלצה (:roll:)

פורסם
שלום לכולם.

יש לי שאלה קצרה.

האם לדעתכם סובארו אימפרזה GT מתאימה לנער שבן עוד מעט 19, ועוד מעט שנתיים נסיון בנהיגה?

 

כן. אין סיבה שלא. גם אם הוא רק עכשיו סיים עם המלווה - אז במיוחד אם יש לו שנתיים רשיון.


×
×
  • תוכן חדש...