Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6052 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שאלה לי אליך פותח השירשור: הבחור "לוחץ" עם הרכב של אבא/אמא, צועק "שומאכר" בזמן שהוא עובר רמזור בכתום וחושב שהדרך הכי מהירה להגיע מאפס למאה היא לתת פול גז בניוטראל ואז לשלב ל D? אם משהו נשמע לך מוכר (או משהו אחר בסגנון) כנראה שאימפרזה (או כל רכב ספורטיבי אחר) ממש לא בשבילו.

אז זהו, שלמרות שברכב שהיה לו עד עכשיו (אימפרזה גרנד לאונה 95 ידנית) הוא די נהג כמו מטורף, אבל הוא ידע מה הוא עושה. ז"א הוא עשה שטויות אבל לא בקטע של להרוס את האוטו.

הוא טוען שכשתיהיה לו GT הוא ינהג איתה רגוע הרבה יותר ממה שהוא נהג באימפרזה, לי קשה להאמין שהוא יעמוד בזה, יצליח גג שבוע.

עד דבר, החבר הזה רשום פה בפורום ועוקב אחרי השרשור, ככה שכמה שיותר דיעות יוכלו לעזור ולתת לו כיוון לאן ללכת.

הסברתי לו שהרכב הזה הוא מעין "קפיצה למים עמוקים מאוד", ושזה פשוט לא מתאים, אבל כמו שכבר ציינתי, ראש בקיר.

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני דווקא בעד.

 

אחלה כלי ללמידה והכרת גבולות, ואף פה לא אבא ולא אמא של הבחור לדאוג לו יותר מדי...

 

אני אישית הייתי הולך על זה, בתנאי שתנאים מאפשרים לי החזקה נאותה של הרכב.

 

החלפים של הרכב יקרים יחסית,והזנחה של מכלולים ברכב כזה דווקא עלולה להוביל לתאונה.

 

הרכב מהיר,פרוע,חזק, והרכב בעיקר שקרן! הוא נותן לך תחושה של אגו מטורף - בן אדם שמבין את כל המשתנים האלה יכול מאוד להנות מהרכב.

 

שיהיה בהצלחה,

בתקווה שנראה תמונות שלה באוף -טופיק:wink:

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אני קרוב לשנה עם קליאו ספורט, סוגר עשור מאחורי ההגה ואחרי 4 רכבים.

לא נוהג רגוע כל הזמן ובינינו - כולנו בני אדם, מי שאומר שהוא קונה רכבים כאלה בשביל לנסוע רגוע משקר בעיקר לעצמו.

לא ממליץ על רכב כמו שלי לנהג חדש,ועוד אימפרזה GT אחרי אימפרזה 1.6? חסר רכבים באמצע הסקלה בינהם?

 

לסיום, סיפור קצר, שכן שלי ילד בן 19 קיבל מתנה איביזה FR, לטענת אביו רכב מתון.. כבר בשבוע הראשון החליט שהוא נוסע בשכונה קצת מהר מדי, גילח 5 מכוניות לפני שנתקע בגדר והרכב טוטל לוס, עם רכבים כאלה צריך שנייה של חוסר זהירות.

 

דעתי על כל הדיון הזה: אם יש ספק - אין ספק

 Jeep Grand Cherokee Trailhawk
Renault Megane RS Trophy

פורסם

מהניסיון שלי עם GT, היא אמנם מאוד חזקה ומפתה תמיד ללחוץ עוד ועוד.

אבל! לדעתי היא הרבה יותר סולחת מאשר איביזה טורבו לדוגמא, אם האיביזה אין מקום לטעויות,

ב GT עוד ההנעה הכפולה נותנת קצת יותר אחיזה, האיביזה פחות סלחנית.

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

פורסם
אז זהו, שלמרות שברכב שהיה לו עד עכשיו (אימפרזה גרנד לאונה 95 ידנית) הוא די נהג כמו מטורף, אבל הוא ידע מה הוא עושה. ז"א הוא עשה שטויות אבל לא בקטע של להרוס את האוטו.

הוא טוען שכשתיהיה לו GT הוא ינהג איתה רגוע הרבה יותר ממה שהוא נהג באימפרזה, לי קשה להאמין שהוא יעמוד בזה, יצליח גג שבוע.

עד דבר, החבר הזה רשום פה בפורום ועוקב אחרי השרשור, ככה שכמה שיותר דיעות יוכלו לעזור ולתת לו כיוון לאן ללכת.

הסברתי לו שהרכב הזה הוא מעין "קפיצה למים עמוקים מאוד", ושזה פשוט לא מתאים, אבל כמו שכבר ציינתי, ראש בקיר.

 

על יודע מה הוא עושה אני לא מתווכח כי אני לא מכיר את הבחור אבל

ממה שאתה כתבת ואני הדגשתי התשובה היא לא.

כמו שכתבו כאן חלק מהאנשים אם בגיל שלו הייתה לי אימפרזה טורבו סביר להניח שלא הייתי כותב כאן היום.

פורסם

השאלה היא כזאת, האם הוא אי פעם נסע לצד נהג שנוהג "נהיגה ספורטיבית" על אסטי?

בחיים שלי לא פחדתי ככה

וזה גרם לאוטו הכחול עם הג'נט הזהוב לרדת מהחלום שלי

פורסם

השאלה היא מדוע החבר שלך מעוניין בסובארו GT?

 

אם הוא רוצה ריגוש - יש די והותר רכבים "שפויים" שירגשו אותו מאוד ביחס לאימפרזה 95 עליה הוא נוהג כיום.

 

אם הוא הוא רוצה לעשות רושם/וואסח - ראה הערה לעיל.

 

אם הוא רוצה להגשים חלום - לפעמים כדאי להתקדם בחיים באופן מדוד צעד אחד צעד ("דחיית סיפוקים"), כך ניתן להגשים הרבה יותר חלומות ולהנות מזה הרבה יותר.

פורסם
מהניסיון שלי עם GT, היא אמנם מאוד חזקה ומפתה תמיד ללחוץ עוד ועוד.

אבל! לדעתי היא הרבה יותר סולחת מאשר איביזה טורבו לדוגמא, אם האיביזה אין מקום לטעויות,

ב GT עוד ההנעה הכפולה נותנת קצת יותר אחיזה, האיביזה פחות סלחנית.

 

אחת הבדיחות הטובות ששמעתי לאחרונה.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם

בגרות, לא בגרות, להחזיר GT זה דיי יקר .

ביטוח, צריכת דלק של 1 ל-5, תחזוקה יקרה ועוד.

אם לבן 19 הזה אין תזרים מזומנים רציני, שירד מזה ומהר.

פורסם
אחת הבדיחות הטובות ששמעתי לאחרונה.

 

אז תצחק, אני בדיוק באותה הדיעה אחרי שהייתי בעלים של שני הרכבים.

האיביזה אפילו פחות סלחנית, מכת גז בהילוך שני יכולה להוציא את הרכב ממסלולו ומתחילה תופסת של אף- זנב.

נהג לא מיומן ימצא עצמו במדרכה/אי תנועה/ עץ הקרוב.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

WOW.....מכת גז.....האלדקס יזרוק אותך לתעלה,

 

הנהג נוהג את הרכב ולא הרכב נוהג את עצמו, עם תת ההיגוי המאוד מוחשי שהרכב הזה מכוייל אליו במקור אין איתו שום הפתעות, אולי תחת פרובוקציות רציניות או טיפשות תפעולית קיצונית.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם

אני חייב להסכים עם ETAA,

 

יהיה לאותו חבר יותר חכם וכיף להתקדם בהדרגה לאימפרזה GT...

 

בתור אחד שנמצא בפוזיציה של החבר שלך (גם קונה רכב חדש),

אם היה לי את הכסף בגילו הייתי מתחיל ממשהו כמו הפיזו' 106 ראלי או ה306 GTI6 וכדומה על מנת ללמוד את עקרונות נהיגת הספורט ועובר בהמשך לרכבים פחות סלחניים.

 

שנית מהפן הכלכלי, תחזוקה של אימפרזה GT ישנה היא יקרה יחסית למכוניות ספורט אחרות שנראה לי לא פחות מהנות.

 

אני אישית מצטער שלא היה לי מעבר הדרגתי ולא יצא לי להנות מרכבי אגדה כדוגמת הGTI6.

לאחר החזקת רכב(לא ספורט) מהניילונים (היום שנת 2006) בליסינג בדקתי רכבי ספורט מהשנים 2000-2003 ובתור פדנט לאחר שראיתי כל מיני קילופים בפנים הרכב, כיסאות מרופטים וכו' קיבלתי רגליים קרות והזמנתי רכב חדש.

(והבדיחה היא שהבעלים עצמם שמכרו את הרכב צחקו עליי שאני הולך אחורה.)

 

שהחבר ישמור את הכסף לקורסים של נהיגה מתקדמת במקום נסיעה "רגועה" באימפרזה GT. :)

(שיחשוב על הכיף בלעבור בכמה מכוניות במקום ישר להוציא לעצמו את המיץ בGT.)

פורסם
WOW.....מכת גז.....האלדקס יזרוק אותך לתעלה,

 

הנהג נוהג את הרכב ולא הרכב נוהג את עצמו, עם תת ההיגוי המאוד מוחשי שהרכב הזה מכוייל אליו במקור אין איתו שום הפתעות, אולי תחת פרובוקציות רציניות או טיפשות תפעולית קיצונית.

 

אז אני אסביר לך לאט בשביל שתבין מהר.

באיביזות עם צ'יפ, מכת גז (לא חריפה מדי) בהילוך שני, לא לצורך פרובקציה וכו' תגרום לרכב לפצוח בתת היגוי קיצוני.

בלימה חזקה תגרום לו להסתבסב.

נהג עם נסיון ידע כנראה איך לצאת מהמצב הזה ללא נזק, נהג חדש ילחץ, ילחץ חזק יותר על הבלמים ו"יצמצם נזקים" במעקה הקרוב.

מה שאני מנסה להסביר, שנהג ללא נסיון+ שיגעון גדלות ימצא את האיביזה לא פחות מסוכנת מהאימפרזה אם לא יותר.

מנסיון על שני הרכבים, באיביזה נכנסתי למצבים קשים הרבה יותר שרובם לא נגרמו בשל נהיגה ספורטיבית אלא בשל פעולות רגילות לחלוטין במהירויות נמוכות.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

עידן ,

 

ההבדל בין WRX ל GT הוא עצום.

 

ה GT הרבה יותר פרועה לטעמי לפחות.

 

יצא לי ליסוע בGT , יצא לי גם ליסוע ב330 והרגשתי הרבה יותר סכנה לרשיון ב330.

 

ששם אתה מוצא את עצמך משייט במהירויות בלתי חוקיות בלי להרגיש.

 

בעוד ב GT אתה שומע את הצלילים,ואת הרטט ואת הבעיטה בגב כי על מנת לנצל אותה צריך בהחלט למשוך אותה.


×
×
  • תוכן חדש...