Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6061 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חיפשתי HU לרכש ומה שמצאתי זה אלה:

 

PIONEER DEHP7150UB

http://www.nokout.co.il/Product.asp?Pid=DEHP7150UB&Cat2Cat1ID=2&Cat2ID=1&aff=Zap&lang=he

 

 

ALPINE CDE-102RI

http://punch-s.com/aecommerce/c1020/79278.php

 

PIONEER DEHP5150UB

http://www.pompa.co.il/Product.asp?Pid=DEHP5150UB&Cat2Cat1ID=61&Cat2ID=408&aff=Zap&lang=he

 

 

PIONEER DEH600BT

http://punch-s.com/aecommerce/c12925/44547.php

 

מה מבינהם הכי טוב? האם יש לכם המלצות לעוד מכשירים?

תודה

פורסם

התקציב +- התקציב של המערכות האלה..

 

המערכת שיש לי ברכב:

מורל דוטק אוביישן

6*9 מורל טמפו

מגבר Mac Audio MPX4000 שמחובר לרמקולים ולקומפוננט

מגבר JBL GTO4060 שמחובר לסאב

 

חשוב לי שיהיה במערכת או USB או בלוטות' או שניהם מה טוב :)

 

תודה

פורסם

מה התכונות שיש לקלריון יותר טוב מהפיוניר לדוגמא?

 

משום מה שמעתי טובות על פיוניר ואלפין ולא שמעתי כל כך על קלריון

×
×
  • תוכן חדש...