Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6072 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הנקודה היא, שלא כל אחד יחכה לאספן שיקנה ממנו את האוטו, אם בכלל.

למעשה, רוב האנשים היו שמחים מאוד להמנע מכל הטרטור שכרוך במכירת רכב.

טלפונים, פגישות, ביטולים, וויכוחים והכי גרוע: אנשים שאומרים לך שבאו מרחוק לראות את הרכב ואז מספרים לך כמה הוא גרוע ושיש להם ליד הבית 20 כאלה במצב בונבוניירה.:x

עדיף פשוט לזרוק את האוטו לברזל ולקבל בו במקום 3,000 שקלים!

PEUGEOT 205 XR 1992

חבר במועדון רנו 4 הישראלי

פורסם

בדיוק! אני למשל, אפילו לא מנסה למכור לפעמים דברים, כי אין לי כח וזמן לבלבולי השכל!

יהיו לא מעט רכבי האספנות, שגם יילכו ככה, אין לי ספק בכלל! ראו שוב דוגמה של החבר שלי- זוהי תהיה האופציה הכי כדאית בשבילו! שוב- הוא לא יעשה את זה, כי אוהב את האוטו, אבל כמה כן?:evil:

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

וזו בדיוק הסיבה שבגללה צריך להעלות את הרף לאספנות מ 30 שנה ל 25 שנה...

עוד מעט לא ישארו לנו רכבי אספנות לשימור.

חבר מועדון 13925

בתהליך שיפוץ של גולף קבריולט:lol:

פורסם
מה אתה אומר! אני לפני כמה חודשים קניתי BX עם טסט ב-600 ש"ח! כמובן, שהאוטו דרש, ועדיין דורש השלמות/תיקונים, אבל בשורה תחתונה- היה לי אוטו שנראה מצויין (ויעידו על כך מי שראה אותו כבר) עם טסט ב-600 ש"ח! בסדר, "צרפתיה מתפרקת", טוב? אבל, אחרי שקניתי אותה, אם ארצה, וכאשר יהיה לי כסף "פנוי"- אשקיע מתי וכמה שאוכל, כדי להגיע למצב "מושלם"! ולא הייתי עושה זאת, לו הייתי צריך ליקנות אותה באותו מצב בלפחות 3 אלף! הבנת את זה?:evil: 600 ש"ח- זהו בערך הסכום, שאני מאמין, שכ"א יכול מבלי לחשוב אפילו, להוציא "בשליפה" מהכיס עבור משהו, שלא בטוח, שצריך. לא 3 אלף! העיקרון ברור?

יש לי חבר, שלא מצליח למכור אוטו שלו, שגם "צרפתיה מתפרקת"- אבל הוא ממש לא מתפרק, אגב, שכבר מזמן "רכב אספנות" אפילו- גם ב-3 אלף! והאוטו נוסע יומיום, עם טסט! אז מה יעשה עכשיו הבן אדם- יגיד: "^אממק, התייאשתי- וימכור אותו לברזל ב-3 אלף!!!!!!!!!!! מצויין לענף האספנות, אין מה להגיד...:evil: והאוטו, אגב, נדיר! (כמובן, שהוא לא יעשה את זה, אני אהיה ראשון, שיהרוג אותו, אם רק יחשוב על האופציה- אבל כמה יש כאלה, שכן? לא מאמינים?

ומה היא "הצרפתית המתפרקת?"

 

 

 

ושיצמצמו קצת את המסחריות והאוטובוסים כי זה מה שבאמת מזהם

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם

מסחריות והאוטובוסים מתחדשים גם ככה, נכון להיום כמעט ואין בכבישי הארץ אף רכב "גדול" בן יותר מ-15, וגם זה בקושי! רכב עבודה לא חי היום כ"כ הרבה זמן, כי זה לא משתלם גם ככה! אז, כאן שולטת "הבחירה הטבעית"...:-(

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם
מסחריות והאוטובוסים מתחדשים גם ככה, נכון להיום כמעט ואין בכבישי הארץ אף רכב "גדול" בן יותר מ-15, וגם זה בקושי! רכב עבודה לא חי היום כ"כ הרבה זמן, כי זה לא משתלם גם ככה! אז, כאן שולטת "הבחירה הטבעית"...:-(

לא חסר רכיבי עבודה "חדישים" יחסית ומוזנחים מאוד שכל רכב כזה מזהם כמו כמה מכוניות ישנות במצב גרוטאה

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

×
×
  • תוכן חדש...