Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6008 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יפה מאד, בתוך תא מנוע טמפ' במהלך הנסיעה לא פחות מ 60 מעלות, וזה מה שיונק פילטר פתוח.

לעומת זאת אם הוא היה מקבל (נגיד בחורף) 15 מעלות? יש הבדל?

אם הוא יכנס חם לטורבו - הוא יצא עוד יותר חם,

אך אם הוא יכנס קר, הוא יצא פחות חם מהמקרה הראשון. אפילו אם יש הבדל של 5-10 מעלות בטמפ' אויר היוצא מטורבו זה משחק הבדל משמעותי, לא?

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

צריך לבדוק מה ההבדל בידיוק בין INBOX לפתוח בעזרת VAG COM וככה לדעת כמה זה משמעותי.

 

בכל אופן תמיד מומלץ לבודד את הפילטר בתא מנוע .

 
 

 

 
 
פורסם

טוב, זה מוזר כי יכולת הספיקה של הפילטר המקורי היא קטנה וצ'יפ דורש ספיקה מוגברת אז האוטו היה חנוק.

מוזר שלא הרגשת שינוי

פורסם

לי יש פילטר של סימוטה(האדום אם זה משנה), רציתי להחליף לאינבוקס אבל אמרו שאין שום הבדל.

ברכב טורבו, החשיבות של יניקה בריאה עולה על החשיבות של 10 מעלות לכאן או לכאן.

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

פורסם

דור, אתה יודע מה זה הבדל של 10 מעלות בצנרת גדישה(לאחר הטורבו)? זה הרבה!

ל-INBOX יש ספיקה גם טובה.

 

מה שכן אולי לעשות צינור הארכה לפילטר הפתוח, ולהציב אותו ממש מקדימה, ליד הגריל, לעשות לו מעטפת של חומר בידוד מסביב,

כך שהיניקה תקבל אויר קר מבחוץ רק מהראש של הפטריה . איך הרעיון הזה?

פורסם

החשיבות של אויר קר ברכב עם טורבו היא זניחה והיא הרבה יותר משמעותית ברכב אטמוספרי

הבעיה בפילטר אין בוקס בקופרה ובאף אר היא הכניסה הקטנה של האויר הקר מה שמגביל מאד את כמות האויר שהמנוע מקבל

ניתקלתי כבר בכמה רכבים שהאינלט היה מתכווץ בגדישה עם הפילטר המקורי-אין בוקס

אם בכל זאת אתה מעקש על אין בוקס תעשה חורים בחלק התחתון של בית הפילטר דבר שיאפשר למנוע לקבל את כמות האויר שהוא זקוק לה

אי.אנד.איי אוטוספורט

ברוך הירש 11 בני ברק

03-5702345

http://www.eanda-autosport.co.il/

פורסם

איגור, אצלי בכל אופן, אין יותר מדי מקום לדחוף בו את הפילטר והמקום שבו היה פעם הבית פילטר המקורי

מארח היום את אחיו הגדול, הסימוטה.

הזרימת אוויר דווקא לא רעה בכלל, בכל אופן כבר אמרנו שהטמפרטורה שמגיעה לטורבו גבוהה בכל אופן.

יש רכבים שבהם התא מנוע (אם יש מילה כזאת בכלל) גדול ויש המון מקום למשחק במיקום הפילטר,

לדוגמא אמפרזה טורבו ולנצ'יה תמא טורבו.

אצלנו הכל צפוף וקטן אז האופציות שלך מוגבלות.

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

פורסם

איגור, שוב אנחנו חוזרים לאותו רעיון?

VTR אטמוספרית - הטמפרטורת יניקה חשובה יותר.

FR טורבו - הטמפרטורת יניקה חשובה פחות.

וחוץ מזה נשמע הוצאה גדולה מדי בשביל להרוויח קצת אוויר קר.

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.


×
×
  • תוכן חדש...