Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6009 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
על איזה שינוי מדובר? צליל יניקה? ביצועים?

אותי לא מענין צליל אלא רק ביצועים.

 

 

אני מדבר רק על ביצועים, אם הייתי רוצה ליעץ לך לגבי רעש הייתי אומר לך תעשה חור באינלט.

 

בכל מקרה, העניין הזה ניבדק בצורה הכי פשוטה.

לקחנו רכב, עם אינבוקס, הוא לחץ עם רכב אחר.

החלפנו לו את הפילטר לפתוח וההבדל היה הרבה יותר משמעותי! התוצאה שלו הייתה הרבה יותר טובה.

Flash Red VW Corrado 16V

  • חודשיים מאוחר יותר...
  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני מקפיץ כי:

1.אני נוסע עם אינבוקס K&N ואינלט של אוטובאן בגדישה 1.3BAR ,ובעיקבות הדברים פה והדברים שאביחי הציע לעשות בנתיים עם אינבוקס,פירקתי היום את הבית פילטר וקדחתי חורים בחלק התחתון לנשימה טובה יותר.

 

2.אני שוקל סופ"ש להתקין במקום האינבוקס K&N הקיים,להחליפו בפתוח מלא וגדול של SIMOTA .

ואני עדין מתלבט אם יהיה שינוי ביצועי בין האינבוקס אצלי עם החורים בתיבה מלמטה ,לעומת פילטר חיצוני פתוח מלא וגדול.כי ברור שמבחינת טמפ" הפילטר של סימוטה יהיה חשוף ליותר חום אבל מצד שני ההגיון אומר שהנשימה וההתנגדות ביניקת הטורבו דרך האינלט תקטן .

מה דעתכם?

DSC00598.jpg

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

אסף, אחרי שהפכת את הבית פילטר המקורי למסננת.

יש הבדלים? הרכב מרגיש יותר טוב, או שאין שינוי בכלל?

יש בי איזה נטיה להאמין שהפילטר אינבוקס חונק קצת את המנוע, למרות שאולי הטמפ' נמוכה

בכמה מעלות מפילטר פתוח.

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

פורסם

גם אמרתי לו שינסה לעשות לוג לפני ואחרי.

אסף יש לי פילטר ונשם לתת לך לנסות,חבל שתוציא כסף סתם ותתבעס אחר כך.

תן קפיצה לת"א וקח אותם.

פורסם

הדבר הטוב שהאוטו גודש בחצי מהלך דוושה כבר 1.3 החל מההילוך ה3[במקום ה5] ובאמת הדוושה חדה יותר והאוטו מאיץ כמו בהמה לעומת מה שהיה לפני החירור חורים.

 

הדבר הרע:לעיתים בהילוך רביעי,אבל בעיקר בהילוך 5, כשאני לוחץ חצי דוושה הגדישה כבר מגיעה ל1.3,כשאני עוזב קצת היא נופלת בצורה חדה,ואז כשאני לוחץ שוב חצי דוושה ומחזיק קבוע ,הגדישה לפעמים משחקת לי [לא קבועה] נופלת ל0.7 באר,וישר עולה נגיד ל1.2 באר,שוב קצת נופלת ואז חוזרת .

כשאני מדביק עד הסוף את הדוושה בהילוך 5,הגדישה עולה ל1.3 ונישארת ככה.

 

 

השאלה שלי היא למה עכשיו במשחקים קלים עם הדוושה או בכלל כשאני לוחץ חצי דוושה -למה הגדישה ישר עולה ל1.3 ומשם יורדת ומשחקת קצת בטווח של 0.7-1.3?

מה הבעיה?

יכול להיות שעכשיו כשיש יותר זרימת אוויר לחיישן,המחשב צריך להתרגל יום יומיים לשינויים האילו?

אם יש בריחת וואקום,אז למה בהילוך 2.3 אין לי נפילות?

יכול להיות שהפורק החיצוני לא מחזיק ?[מה שלא ניראה לי הגיוני כי עד עכשיו הוא עבד ככה עם גדישה 1.3 בהילוך 5]

אשמח לתגובה של מבינים ומנוסים ,אביחי?

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

ל GOSHAC,יש לך בכלל מתאנול ואין לך בכלל מה לדאוג לטמפרטורת יניקה.

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם

:lol:

צוחקים עליי, אה? אין בעיה!!

הלוואי היה פה בארץ עכשיו איזה טמפ' 0-5 מעלות, איך האוטו היה נוסע :roll:

בלי קשר שמתאנול מוריד טמפ' בכמה מעלות טובות, הורדת טמפ' ביניקה אף פעם לא תזיק, במיוחד אם לא צריך שלשם על זה

2200 ש"ח, אלא לחשוב איך לבנות ולהרכיב את האילתור. מקסימום אם לא יהיה שיפור, תמיד אפשר להוריד את האילתור ולהשאר עם הפילטר הפתוח הרגיל


×
×
  • תוכן חדש...