Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6079 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

ברשותי הרכיבים הבאים:

Amp: Phoenix Gold Octane R50:4

HU: Clarion DXZ675USB

RCA Cable: Monster Interlink 301XLN

 

כמו כן ישנו אילוץ על הרמקולים - לצערי הם מוגבלים ל-4 אינץ'. מדובר בפולו 97 ובניה לרמקולים גדולים יותר תעלה יותר ממה שאני מוכן להוציא כרגע (אני לא מנחש, אנשי מקצוע מהפורום ראו את הדלתות)

בהתאם לכך חשבתי על המורל MKII או Ovation. שמעתי אותם בגרסת ה-6.5 ואהבתי, ברור שה-4 יהיו פחות טובים אבל כמו שאמרתי כרגע זה אילוץ שאני מוכן לחיות איתו.

 

לגבי הסאב, אמרו לי שכדאי לי לקחת סאב קטן כדי להשלים חלקית את פער התדרים שיצרו לי הרמקולים הקטנים. משום שהרכב שלי קטן (כאמור, פולו) גם 8 אינץ' אמורים להספיק לפי מה שהבנתי. משיקולי תקציב, אני לא מעוניין בשני סאבים. לגבי הדרישות שלי מהסאב, אני בעיקר שומע מוזיקה אלקטרונית ומוזיקה שחורה. אני אוהב סאב עמוק שאני "מרגיש" בחזה ופחות אכפת לי מכמה אני "שומע" אותו באוזן (אני מקווה שהתיאור החובבני שלי אומר משהו למישהו...)

 

תודה רבה !

פורסם

שמעתי את הדוקט והוא נשמע טוב מאוד {יחסית ל 4 אינצ} הגיוני להניח שההיבירד יהיה טוב יותר

סאב שמתאים לתיאור שלך הוא AA אססיין או JL אודיו W3

בגודל 10 אינצ' בתיבה אטומה מינימאלית.

 

נ.ב

למרות שמדובר ב-4 אינץ יש להם מגנט דיי גדול בדוק

מידות עומק לפני רכישה.

פורסם

תודה לשניכם על העזרה

 

@מוטי - אינני מתכוון לקנות מונו, אסתפק במה שמוציא המגבר שלי בגישור

 

@אודיו קינג - לגבי הסאב, טעיתי כששכחתי לציין תקציב. חשבתי על כמה מאות שקלים (בטוח שפחות מאלף)...

את ה- JL Audio W3 מצאתי רק בחנות ישראלית מקוונת אחת במחיר 1800 ש"ח (כולל תיבה), הרבה מעבר לתקציב

את ה- Ascendant Audio Assassin לא מצאתי באף חנות ישראלית מקוונת, אבל אם לשפוט לפי המיצוב שלו ומחירו בחו"ל אני מנחש שהוא יהיה בתקציב. יש לך אולי הערכה לגבי המחיר בארץ? במידה שגם הוא מחוץ לתקציב אשמח לשמוע על חלופות

 

שוב תודה

פורסם

בוריס (gti1980) מוכר הייבריד אוביישן 4" וסאב ID8, ההייבריד מצויינים (בתור מידים, לא מידבאס, יש גבול!), וה ID להתאים אם אינך מחפש באס דומיננטי אלא השלמה בלבד.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

המחיר ל- 12 הוא 1350 שח ל-10 אינצ הגיוני שקצת פחות

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=279805

 

עד לא מזמן המחירים היו כוללים תיבה מקורית

תתקשר תשאל.

 

אם אתה מחפש חלופות בתקציב נמוך יותר :

http://www.cheaper.co.il/Product.asp?ProID=572

http://www.cheaper.co.il/Product.asp?ProID=1279

פורסם

@moti1616 - תודה, אך בניגוד למגבר והרדיודיסק שקניתי יד שניה, אני מעדיף סאב ורמקולים חדשים

 

@AUDIO KING - תודה על ההצעות לחלופות, מחיריהן אכן נראים לי יותר בתקציב

 

יש לך משהו מיוחד לומר לגבי הדגמים שהצעת? אולי למישהו כאן בפורום יש נסיון איתם?

האם ישנם דגמים אחרים שעלי לשקול (בתקציב דומה) ?

 

רב תודות

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

עדכון - הזמנתי היום את הדוטק אוביישן :-)

גם על מתקין סגרתי (מצקין טייפ בהוד השרון)

 

נשאר רק הסאב - מה אתם אומרים על הדגמים הבאים:

Magnat Destructor 1000

Polk Audio DB1040DVC

Phoenix Gold V10S

JBL GTO102D

 

@moti1616 - אתה יכול לתת דגם ספציפי ? ואפילו יותר טוב, קישור ?

 

תודה !

×
×
  • תוכן חדש...