Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6097 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מבחינת רכב לנהג , הייתי מסתכל אך ורק על סובארו B4 ומזדה 6, ובוחר ב B4 בזכות העיצוב, האיבזור ,הנעה כפולה ושילוב גיר מנוע טוב מאוד לטעמי. [גם התנהגות דינמית מאוד מפתיעה לרכב בקטגוריה ]

 

גם אני חושב ככה

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מבחינת רכב לנהג , הייתי מסתכל אך ורק על סובארו B4 ומזדה 6, ובוחר ב B4 בזכות העיצוב, האיבזור ,הנעה כפולה ושילוב גיר מנוע טוב מאוד לטעמי. [גם התנהגות דינמית מאוד מפתיעה לרכב בקטגוריה ]

הגיר הוא עקס האכילס של ה-B4 הוא אומנם חלק אבל הוא מסרס את הביצועים של הרכב(עם מנוע ה-165 כ"ס) וכאמור רק 4 הילוכים.

חוץ מזה אם אנחנו מדברים על תקציב של 75K אז אפשר להביא B4 מהשנים המוקדמות (עם 138 כ"ס הנעה כפולה 1400 ק"ג ואותו גיר 4 הילוכים מסרס) וזה איך להתנסח בעדינות דיי עגלה.

 

מעבר לזה באמת שאין לי משהו להגיד לרעתה של ה-B4 ובאופן כללי גם אני הייתי מעדיף אותה על המתחרות היפניות אבל רק משנת 2006 ואילך.

turboy

פורסם

לכול התוהים,במזדה 6 כאב לי הגב.

В СССР секса не было, а рождаемость была

В России секс есть, а рождаемости нет...

 

Вывод: рождаемость от секса не зависит

פורסם

אני לא מרגיש כל בעיה עם הגיר של הB4 (יוצא לי לנהוג דיי הרבה ב B4 שנת 2007), גם לא ביחס לגירי טיפטרוניק 6 הילוכים (לא מדבר על DSG)

אין בעיה בזמינות כח , והגיר מתפקד בסדר גמור. כמות ההילוכים זה לא כזה קריטי לטעמי.

 

מכיוון שמבקשים על B4 שנת 2007 מתחת ל100K לדעתי יהיה ניתן ללכת על 2006. אני מעדיף אישית את ה2007 כי היא אחרי מתיחלת פנים, ולאחר השנתון הזה נתון כ"ס של המנוע לירד ל150 כ"ס.(עם עלייה במומנט)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
לכול התוהים,במזדה 6 כאב לי הגב.

 

יש בדברייך הגיון רב :roll: - הרכב מקדם את תעסוקת האורטופדים והפיזיוטרפיה בישראל - לכן הוא נמכר יותר מהאחרים .

( בתור אחות רחמניה - היא עסקה רבות בקידום המחלות המדבקות בארץ - הגשש החיוור )

 

אני מנסה לנתח את הממצא - מאחר ובעלי מאזדה 6 לא הולכים הרבה ברגל - הרכב לא נכנס עם תקלות למוסך ..

הם גם לא מפעילים את שריר הדחיפה - כאשר הרכב נתקע בדרך , כדי להזיז אותו הצידה .

 

כך שפועל יוצא מזה הם נוסעים במאזדה ולא מבצעים פעילות גופנית

ואולי האחרים נפגשים במוסך או ברחוב , ומעשים אחד לשני את בלוטת האגו בגב :wink: עד שמשתחרר להם הכאב .

 

לדעתי צריך לפרסם אזהרה על המאזדות - כמו בסיגריות - מסוכן לבריאות .

 

עכשיו ברצינות - זה נימוק או יעוץ , מקרה אחד , הוא דוגמה לכלל ,

אז למה הרכב נמכר כ 8 שנים בכמות יותר גדולה מכל האופציות שהועלו בדיון -

( בשמלה אדומה ושתי צמות , ילדה קטנה . עמדה ושאלה למה .. וכל החכמים וכל המבינים עמדו חיוורי פנים ולא מצאו תשובה...)

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

עכשיו ברצינות - זה נימוק או יעוץ , מקרה אחד , הוא דוגמה לכלל ,

אז למה הרכב נמכר כ 8 שנים בכמות יותר גדולה מכל האופציות שהועלו בדיון

אייל .

כי דלק מוטורס יודעים להאכיל את העדר בקש.

אין שום קשר.

מאזדה 6 הישנה היא מכונית טובה אבל לא נוחה. אין מה לעשות. לכל רכב יתרונות וחסרונות אובייקטיביים.

פורסם
כי דלק מוטורס יודעים להאכיל את העדר בקש.

אין שום קשר.

מאזדה 6 הישנה היא מכונית טובה אבל לא נוחה. אין מה לעשות. לכל רכב יתרונות וחסרונות אובייקטיביים.

 

גם ה- 3 לא נוחה, אבל את מי זה מעניין? הלנטיס בכלל היתה קרש - ונמכרה כמו לחמניות חמות.

ככה זה כשיש שיווק טוב, וצרכנים פראיירים (כולנו, אגב).

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
גם ה- 3 לא נוחה, אבל את מי זה מעניין? הלנטיס בכלל היתה קרש - ונמכרה כמו לחמניות חמות.

ככה זה כשיש שיווק טוב, וצרכנים פראיירים (כולנו, אגב).

 

כל אחד מגידר נוחות אחרת. אני נוסע הרבה נסיעות ארוכות עם מאזדה 3 ספיריט עם מתלי קרש שלה שהם מאוד קשים ואני לא מתעייף בכלל, הכסאות דווקא נוחים מאוד לטעמי.

אנשים מגדירים נוחות כאוטו שהוא רך, לדעתי זה לא כלכך נוח שבפניה האוטו כולו נשען ואתה מרגיש כאילו זאת סירה ולא רכב.

פורסם
כי דלק מוטורס יודעים להאכיל את העדר בקש.

אין שום קשר.

מאזדה 6 הישנה היא מכונית טובה אבל לא נוחה. אין מה לעשות. לכל רכב יתרונות וחסרונות אובייקטיביים.

 

לתשובה אני מסכים , זו דעה והרגשה אישית - אבל לנימוק והמסקנה מדוע היא נמכרת בכמיות גדולות , אתה באמת מאמין .

 

באמת החוכמה נמצאת רק אצלך , או אצל מספר חברים בפורום :idea:

ומאות אלפים לא חכמים , הרי הם שומעים את הנימוק החכם לכאורה שלכם כבר מספר שנים , ובכל זאת קונים את המאזדה , 3, 6, 5.

 

ראה מה כתב פותח הדיון , כדרישה ראשונה

1) אמינות(הכי חשוב). לא אוהב להגיע למוסכים.

אז החבילה שנקראת מאזדה נותת את הדרישה הנ"ל ועוד ..

ואז אתם מנסים להעביר את האדם לכיוון אחר , אפשר שהוא טוב לגבייכם - האם זו הדרישה שלו ..

 

אתם מייעצים לאנשים , תנסו להבין מה הם מבקשים , ולא למכור את החלומות שלכם .

 

עם חלומות איטלקיים וגרמניים , אני התמודדתי בעבר , וקצת גם היום

חלקם היו סיוטי לילה והזיה עם טיפול המוסכים והיבואן .

הייתה חוייה - לכן אני מחזיק איטלקיה נחמדה כרכב שני , הנותת ערך נוסף.. כן גם אני קצת סוטה :lol:

 

מעבר לכך כי מאזדה 6 בשנים 2002-2008 הובילה בשוק הרכב גם במבחנים של בוחני הרכב מול האחרות .

תמיד במקומות הראשונים

וגם בהצבעה בכיס - כן קשה אבל אמיתי .

 

ולפותח הדיון - המונדאו וה 6 הן הקרובות ביותר לדרישות שהצבתה

נסה לארגן נסיעה ובדיקה אצל קרוב משפחה או שכן המחזיק רכב כזה , וקבל החלטה .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

חפש טויוטה אוונסיס. תתאים לתקציב משנת 2004 (הדגם התחלף בשנה זאת)

רכב מאוד מרווח ונוח. ביצועים מספקים פלוס (150 כ"ס ו-4 הילוכים), 7 כריות אויר ובקרת יציבות ועיצוב קצת אנמי, או אלגנטי...תלוי איזה טיפוס אתה.

אמנם קצת נדירה אבל מציעה תמורה טובה מאוד למחיר. על בעיות אמינות לא שמעתי והיא אמורה להיות אמינה כמו...טויוטה.

 

אופציה נוספת היא הונדה אקורד שהיא מעט חזקה יותר ובעלת 5 הילוכים. אך מעט ספורטיבית יותר באופייה ומרווחת פחות. שוב זה תלוי באופי הרוכש.

 

בהצלחה.

פורסם

מעניין אותי לדעת אם כל מי שרשם על ה-6 את כל הנתונים האלו באמת החזיק אחת כזאת.

 

יש להוריי מאזדה 6 מזה 6 וחצי שנים:

 

הרכב נוסע מעולה מבחינה דינמית! המתלים אמנם מעט קשיחים, יחסית ל-C5, אבל לא יותר פרובקטיבים מהונדה אקורד.

המושבים לא נוחים! אני תמיד הייתי מעדיף לחזור ל-306 אחרי נהיגה ב-6, מלבד המושבים הלא תומכים והנוקשים מעט, תנוחת הישיבה בסדר גמור והנדסת האנוש לנהג מצויינת.

המנוע מצויין, גיר ה-4 הילוכים בדורות הראשונים קצת מסרס אבל הרבה פחות מהמונדיאו המקבילה ששם הגיר הרבה יותר גרוע.

בגיר ה-5 הילוכים יחידת ההנעה טובה מאוד!

 

לגבי אמינות- כל מה שרשמו כאן זה כנראה אנשים שלא נוסעים ב-6 שלהם או שלא החזיקו אחת או זכו ברכב מזל.

הנסועה על הרכב שלנו היא כ- 100K ויחסית לעבודה שהרכב נקנה חדש וננהג רק ע"י אמא שלי וקצת ע"י אבא שלי (ששניהם לא מתגרזנים ולא עוברים את ה-100 קמ"ש) הרכב לא הפגין אמינות כזאת מרשימה (באופן יחסי, בטח לא כמו של ה-323 או ה-626 של זמנו):

-ברכב הוחלפו זרועות מתלה, פעמיים! במסגרת אחריות בתחילת הדרך.

-ברכב הוחלף מותחן רצועות במהלך השנה הראשונה (1500 ש"ח רק המותחן), כמובן במסגרת אחריות.

-הוחלפה יחידת הפנסים הקדמית (חלק מאוד יקר) במסגרת אחריות רק בגלל העובדה שהמנוע של גובה הפנסים לא עבד ואותי זה עיצבן מאוד (אבא שלי בכלל לא רצה לגעת בזה, כי זה לא מעניין אותו וגם ככה הוא מעולם לא משנה את הגובה) ואחרי שהוחלפה היחידה, גם המנוע בצד השני נדפק ולא עובד יותר ולאחר מספר חודשים גם המנוע ביחידה החדשה הפסיק לעבוד והיה משמיע רעשים של גסיסה למרות שלא נגענו מעולם בכפתור הכיוונון.

(למי שתוהה, לא נהגנו כלל לשחק עם גובה הפנסים, המנועים שווקו חיים על דעת עצמם!).

היו בעיות של מנוע שנכבה אחרי התנעה, לא מצאו במוסך את התקלה, גם לא בסורק...זה פשוט נעלם מעצמו (אחרי מטרד של חודשים), כאן יכולה להיות גם בעיה באימבולייזר המותקן בארץ.

 

הרוב הוחלף במסגרת אחריות, אבל הזמן המבוזבז במוסך זה לא דבר שמקבלים חזרה.

אחרי יישור קו, הכל תקין, מלבד שני מנועים של גובה הפנסים בשני הצדדים שפשוט בוטלו!

 

אני עדיין חושב שה-6 היא חבילה מוצלחת מאוד!

הוריי לא פדנטים כמוני ומרוצים מאוד מהרכב (אבא שלי אפילו לא מוכן לשמוע על אפשרות להחליף לחדש יותר, למרות שלאורך כל השנים הוא היה משתדרג אחרי 3 שנים עם רכב חדש).

למעשה, הוא אפילו רוכש רכב אחר עכשיו במקביל ל-6 (ג'יפ, לא פרייבט) ולא אכפת לו שהוא משאיר רכב משפחתי גדול לנהגת יחידה שבקושי נוסעת.

פורסם

באמת החוכמה נמצאת רק אצלך , או אצל מספר חברים בפורום :idea:

ומאות אלפים לא חכמים , הרי הם שומעים את הנימוק החכם לכאורה שלכם כבר מספר שנים , ובכל זאת קונים את המאזדה , 3, 6, 5.

שוב. מאזדה 6 היא מכונית טובה. הייתה לנו כזאת גם 4 וגם 5 הילוכים. אבל יש לה חסרונות. נוחות היא לא כוס התה שלה. ביצועים - כן.

לגבי העדר, החכמה לא אצלי. החכמה אצל גיל אגמון שלא סתם היה מקבל 20 מליון שקל בשנה. להפוך לשוק מספר שתיים בעולם של מותג איזוטרי זה לא דבר של מה בכך. לקבל Israel spec מיוחד מהיצרן זה בהחלט הישג יפה.

משום מה בכל העולם אין גאוני דור כאלה. כנראה בגלל שאין להם יוניון מוטורס וקרסו שמצליחים לקלקל מותגים טובים שיש להם.

אה. גם אין בעולם פירצת מיסוי שנקראת "ליסינג תפעולי"

פורסם
גם אני הבנתי את כך אבל זה פשוט לא נשמע לי הגיוני

 

אני חודשיים עם C5 II וגם לי נשבר הגב ממנה, אבל זה פשוט כי הכסא לא מתכונן כמו שריך כלומר ניתן להתאים או גובה של הכסא או זווית.

לפני זה 16 שנים נסעתי עם ניסן סאני ונהנתי מאד.


×
×
  • תוכן חדש...