Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6108 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

יש לי סובארו ג'אסטי 1000 סמ"ק שנת 93 אוטומטית.

לצערי הרב, איך שאני שמה DRIVE ומתחילה לנסוע, הגיר עושה רעשים של טרקטור ונראה לי שבקרוב ישבוק חיים (מלבד הגיר האוטו במצב מצויין).

מישהו יכול לומר לי מה יכולה להיות הבעיה?

מישהו הציע לי את האפשרות להחליף מגיר אוטומטי לגיר רגיל בעלות של כ- 2500 ש"ח

רציתי לדעת אם ידוע לכם כמה יעלה לי להחליף לגיר אוטומטי ואם זה לא משתלם האם שווה לשקול להחליף לגיר רגיל? אילו בעיות לצפות ומה לברר עם המכונאי? האם זה שווה בשורה התחתונה?

תודה.

פורסם

האוטו היה בשלושה מוסכים שטענו שיש בעיה עם הגיר. העניין הוא שהם רוצים 1000 רק כדי לפרק ולבדוק מה לא בסדר. נגיד שהציריה אכן לא בסדר (לי נשמע שההילוכים כן מתחלפים), האם ניתן לבדוק זאת בלי לפרק את כל המערכת, אם כן, כמה יעלה לי תיקון, האם משתלם?

לחילופין, נגיד שהגיר אכן לא תקין, האם יש אפשרות להחליף לגיר רגיל באוטו הזה? האם צפויות בעיות?

אשמח לשמוע דעתכם על שתי הסוגיות.

 

תודה.

פורסם

כפי שכתב יוסי כהן יש להרים את הרכב על הליפט ולבדוק שבטעות לא התנתקה אחת הציריות ממקומה.

אם הציריות תקינות והבעיה בגיר,זהו גיר רציף,שעלות שיפוצו יקרה ואם את/ה חפצ/ה לחהמשיך להחזיק ברכב אולי כדאי לשקול בכל זאת את ההסבה לידני במחיר שהוצע (לא יקר יחסית).

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

חברים יקרים אשמח להתייחסות לשאלות.

דיברתי עם מוסך המתמחה בגירים רציפים/אוטומטיים והם אמרו שכמעט בלתי ניתן להשיג גיר כזה. במוסכים אחרים אמרו לי שהעלות היה בסביבות ה5000 ש"ח.

בהנחה שהרכב יהיה בשימושי בשנתיים הקרובות האם שווה להחליף לגיר רגיל ב- 2,500 ש"ח?

תודה

פורסם

נראה לי שמשתלם אבל השאלה היא האם העלות הנ"ל (2500 שקלים) כוללת את כל החלקים הנדרשים כולל עבודה?

יש הרבה חלקים מעבר לתיה"ל עצמו, את יודעת...

פורסם

אני מציע לבדוק דברים פשוטים יותר כמו ציריה שאמרו לך פה בפורום לפני כניסה להוצאה של כמה אלפי שקלים.

-פולו 16V 6N שנת 2000, -סקודה אוקטביה  2015, גולף 2018,  סופרב 2020

-איוניק 5 עלית

פורסם
האוטו היה בשלושה מוסכים שטענו שיש בעיה עם הגיר.

 

אני מציע לבדוק דברים פשוטים יותר כמו ציריה שאמרו לך פה בפורום לפני כניסה להוצאה של כמה אלפי שקלים.

 

שלום לחברה,

 

מאחר ומחירי הרכב הזה מצחיקים אין שום הגיון בלקנות גיר ובוודאי שלא לשפץ את הנוכחי.

2 אפשרויות לדעתי רלוונטיות:

  1. קניית רכב זהה במחיר מצחיק- לדעתי תוכלי להשיג כזה בסביבות 1000 ש"ח אם תחפשי ותתמקדי ברכב שאולי אין לו טסט והמנוע לא משהו, אך הגיר תקין. יעלה לך מחיר הרכב + עבודת ההחלפה + בלבול מוח (זמן) + סיכון שגם הגיר ברכב שתקני לא משהו. היתרון הוא שאם יש לך מקום לשמור את הגולם יהיה לך רכב לחלקים בעתיד.
  2. קניית רכב זהה או דומה (שרייד, סוויפט מאותם שנתונים) במחיר דומה לזה שציינת שדורשים עבור החלפה לגיר ידני ונסיעה בו במקום בשלך.

כך או כך ברכבים האלו כל הזמן צצות תקלות ואין ממש מנוחה איתם. כל אופציה שתבחרי, מלבד להחליף לרכב חדיש יותר, תעלה לך בזמן והוצאות אחזקה גבוהות.

פורסם

אני ממליץ לך ללכת בכיוון של החלפת גיר לידני, הגסטי היא מאוד חסכונית ועם גיר ידני את תפיקי את המקס' מהמנוע,

או שיש לך אפשרות (פיננסית) לרכוש רכב דומה כמו פונטו או פג'ו קטנה במחיר של כמה אלפים בודדים ואת הנוכחית פשוט להעיף לפרוק.

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

×
×
  • תוכן חדש...