Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6130 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
על מה לעזאזל אתה מדבר?

על זה שאף דו"ג לא ישרוד יותר משלוש שנים כי אין סיבה לשלם ביוטח פי שלוש משווי הרכב ?

או על זה שמאות רוכבים יעברו לנהוג בגורטאות על הכביש כי זה זול , עד שמישהו יתעצבן וימציא עוד חוקים נגד רכב ישן ?

למה להיות קיצוני? בינתיים כל כלי הרכב הדו גלגליים המתאימים להגדרות האספנות הנעים על כבישי ארצינו במצב מצויין. בכנות אני אומר שלשמחתי לא יצא לי לראות דו-גלגלי אספנות במצב גרוע/מסוכן לעומת לא מעט כלים חדישים יותר הנעים בכבישים במצב קטסטרופלי שנובע מעלות ביטוח דרקוניות שגורמות לאי ביטוח, אי רישוי, אי טיפולים ואי אילו הזנחות נוספות.

ארז רונן

פורסם
החוק ואני, או איך להיות עבריין מבלי להתאמץ.

יוסי (שם בדוי) סטודנט לכלכלה במיכללה למינהל... בעל קטנוע משוכלל שאותו רכש לפני שנה

מהחברה חדש דנדש,

 

יוסי חישב ומצא שלמרות תעריפי הבטוח בזמן הרכישה יחסוך המון זמן וכסף בעזרת הקטנוע,

יוסי מעולם לא רכב על אופנוע לפני שנעשה "כלכלן" והחיבור בינו לבין האופנוע היה חיבור

תועלת בלבד..

 

כששמע ידידנו על הגדלת תעריפי הביטוח, החליט כי לא משתלם לו לשלם יותר, המחיר שימכור את

הקטנוע החדש שלו יגרום לו להפסד נוסף, ולכן החליט ג'ו כי הכי טוב לא לעשות ביטוח.

אגב גם יצר הנקמנות ברשויות היה גורם כבד משקל בהחלטה.

 

כבר במועד הטסט הראשון הרגיש יוסף הקלה כי אם אין ביטוח בתוקף אין טסט, וואוו חשב לעצמו

שיחקתי אותה בגדול.

 

רוכב לו ידידינו וחיוך גדול על פניו ראשו עסוק בחישובים כלכלים ואינו שם לב לכלב של

איגור (זוכה שלושה פרסי הכלב הגיזעי של השנה ואלוף העולם בליקוק) שפורץ באותו רגע לכביש

פוגע בו ומרסק לו (לכלב) את האגן, הקטנוע החדש מחליק פוגע בעגלת תינוק והופך אותה.

 

יוסי מתרומם ורוצה לגשת לנפגעים, לפתע ניזכר כי הוא רוכב ללא ביטוח וטסט, איגור

(סגן אלוף רוסיה, באיגרוף חופשי) כבר מקפל את השרוולים, צרחות אימיים מכיוון העגלה

וחלק מהעדים לאירוע מתקרבים כבר לכיוונו...

 

יוסי מרים את מה שנישאר מהאופנוע ומתחיל להימלט מהמקום, דוד (רואה חשבון בדימוס

ואחרי ניתוח עיינים בלייזר) רושם את מספר הקטנוע, ומתקשר למשטרה.

 

בנתיים בניידת המשטרה שוטרת שח"מ ומתנדב עופר (שנתיים קב"ט חניון העירייה)

מקבלים קריאה על תאונת דרכים פגע וברח, זורקים את הגלידות (הדונטס בארץ מגעילים)

מהחלון ומתחילים במרדף התאבדות אחרי הקטנוע ,סירנות, חריקות צמיגים, (פגע וברח = פשע חמור)

על פי הנוהל.

 

ג'ו שאינו רוכב טוב, (קנה את האופנוע משיקולי תועלת ולא מאהבה זוכרים?), נלחץ מחליק ופוגע בעמוד....חושך

שקט, סוף.... מערכה א'.

 

הזוי לדעתכם? תחשבו שוב - רן

 

איזה שילשול מילים.. זה התגובה על מה שכתוב מעלי...

 

אז תירכב בלי ביטוח, אתה יודע מה, גם בלי קסדה ומהר....:-D-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

בהחלט תופעת הנסיעה בלי ביטוח בעייתית מאוד בארץ . את העליה האחרונה ספגתי כשאר ההיתי בעלים של כלי מרובע צילנדרים בקטגוריה "הבכירה " של הפול . אז דובר על כ25% מהרוכבים שהם לא מבוטחים!

 

למרות שלא היו לי תביעות או תאונות בעברי נאלצתי לשלם עוד 500 ש"ח לחובה. עכשיו כשהאופנוע של אחי אני פשוט רותח בשבילו כי מדובר בייקור של עוד כמה מאות. 5000 ש"ח לפני צד ג לכלי שהיום המחירון שלו הוא 30 וקצת.! אני לא רוצה לחשוב מה עושה בן אדם עם F600 שנת 91 לדוגמה...

 

מבחינתי נסיעה בלי ביטוח היא לא אופציה מאחר ואין לי את האומץ להגיע למצב אותו תיאר רן .

יותר מזה זאת עברה פלילית .

 

 

בצער רב עזבתי את הדו גלגלי לבינתיים - נמאס לי לא לשון בלילה כי אין מקיף , או להגיע שוב ושוב לתאריך של חידוש הפוליסה שתמיד מתייקרת ולראות כמה אכלתי אותה הפעם. וכל זה בשביל לרכב פעם בסופ"ש.

 

במדינה שלנו דו גלגלי זה עסק לעשירים בלבד ועד שלא יעשה שינוי משמעותי זה רק יחריף .

שאף אחד לא יהיה תמים כאן כל רוכב שירד מדו גלגלי לרוב יקנה רכב מיושן מצוקמק שיעמוד עם כולנו בפקקים או גם יחפש חנייה שאין והרשימה עוד ארוכה.

 

וגם את התירוץ העלוב שעלות הביטוחים יקרה מההכנסות אני לא קונה

RACING

because football ,baseball , bowling & golf only require

ONE BALL

פורסם
למה להיות קיצוני? בינתיים כל כלי הרכב הדו גלגליים המתאימים להגדרות האספנות הנעים על כבישי ארצינו במצב מצויין. בכנות אני אומר שלשמחתי לא יצא לי לראות דו-גלגלי אספנות במצב גרוע/מסוכן לעומת לא מעט כלים חדישים יותר הנעים בכבישים במצב קטסטרופלי שנובע מעלות ביטוח דרקוניות שגורמות לאי ביטוח, אי רישוי, אי טיפולים ואי אילו הזנחות נוספות.

 

 

אין כאן קיצוניות.

לאחר שסיימתי לשפץ את הלמברטה שלי, אני יכול להתפנות לשיפוץ הלמברטה השניה. שיפוץ שאמור להיות יקר ומורכב הרבה יותר מהשיפוץ של הלמברטה שזה עתה סיימתי.

כיום, אני מבטח ארבעה רכבים, שני צעצועים יפניים (לשימוש יומיומי), רכב אספנות ולמברטה.

נניח שבעוד שנה וחצי אני מסיים את הלמברטה השניה (תחזית אופטימית מאוד), ע"מ לעשות טסט ללמברטה השניה, עליי יהיה לעשות גם לה ביטוח.

ביטוח אופנועי האספנות עלה, כפי שמישהו כתב כאן "רק ב- 50 ש"ח", וזה עוד לפני העליה המתוכננת של 50% - 25.

 

היום ביטוח החובה לאופנוע אספנות הוא למעלה מ- 800 ש"ח, ומכאן שבשבילי, ביטוח האופנועים ייתייקר בלפחות 500 ש"ח לשנה.

 

אם זה "רק 500 ש"ח לשנה" בשביל מישהו, אותו אחד מוזמן לתת לי את אותם "רק 500 ש"ח" ע"מ שאבטח את האופנועים.

 

אני מניח שמיותר לציין שאני יכול לנהוג בזמן אחד רק על רכב או אופנוע אחד.

אלבום השיפוץ של הלמברטה שלי

יש עוד למברטה (עם סירה) העומדת מפורקת לחלוטין.

משפץ גם כרמל דוכס בפיברקלאב... =]

ואפילו יש גם טריומף הראלד המשתפצת לה אט אט...

פורסם
אין כאן קיצוניות.

לאחר שסיימתי לשפץ את הלמברטה שלי, אני יכול להתפנות לשיפוץ הלמברטה השניה. שיפוץ שאמור להיות יקר ומורכב הרבה יותר מהשיפוץ של הלמברטה שזה עתה סיימתי.

כיום, אני מבטח ארבעה רכבים, שני צעצועים יפניים (לשימוש יומיומי), רכב אספנות ולמברטה.

נניח שבעוד שנה וחצי אני מסיים את הלמברטה השניה (תחזית אופטימית מאוד), ע"מ לעשות טסט ללמברטה השניה, עליי יהיה לעשות גם לה ביטוח.

ביטוח אופנועי האספנות עלה, כפי שמישהו כתב כאן "רק ב- 50 ש"ח", וזה עוד לפני העליה המתוכננת של 50% - 25.

 

היום ביטוח החובה לאופנוע אספנות הוא למעלה מ- 800 ש"ח, ומכאן שבשבילי, ביטוח האופנועים ייתייקר בלפחות 500 ש"ח לשנה.

 

אם זה "רק 500 ש"ח לשנה" בשביל מישהו, אותו אחד מוזמן לתת לי את אותם "רק 500 ש"ח" ע"מ שאבטח את האופנועים.

 

אני מניח שמיותר לציין שאני יכול לנהוג בזמן אחד רק על רכב או אופנוע אחד.

אם שיפוץ זה ההובי שלך, תשפץ אופניים. אז תוכל לחסוך בעלויות הביטוח. בחרת לשפץ כלי רכב שחייב ביטוח. תשלם את העלויות בשקט ותגיד תודה שביטוח רכבי אספנות זול בשלושה רכעים מביטוח רכב צעיר יותר. אני מכיר חברים מהפורום שמשפצים רכבים מסוף שנות השמונים (כמוני) ואפילו שנות התשעים (אקסל), משלמים ביטוח מלא ולא מייללים כמו תנים בליל ירח מלא וכל זאת בגלל אהבה לנושא והבנה שאם אין את התקציבים לשפץ ולהחזיק מספר רכבים, מסתפקים בכמה שיכולים ואת השאר מוכרים לאותם חברים שלא יכולים לשלם את התעריפים הדרקוניים שהמדינה דורשת. קפיש?

ארז רונן

פורסם
אין כאן קיצוניות.

לאחר שסיימתי לשפץ את הלמברטה שלי, אני יכול להתפנות לשיפוץ הלמברטה השניה. שיפוץ שאמור להיות יקר ומורכב הרבה יותר מהשיפוץ של הלמברטה שזה עתה סיימתי.

כיום, אני מבטח ארבעה רכבים, שני צעצועים יפניים (לשימוש יומיומי), רכב אספנות ולמברטה.

נניח שבעוד שנה וחצי אני מסיים את הלמברטה השניה (תחזית אופטימית מאוד), ע"מ לעשות טסט ללמברטה השניה, עליי יהיה לעשות גם לה ביטוח.

ביטוח אופנועי האספנות עלה, כפי שמישהו כתב כאן "רק ב- 50 ש"ח", וזה עוד לפני העליה המתוכננת של 50% - 25.

 

היום ביטוח החובה לאופנוע אספנות הוא למעלה מ- 800 ש"ח, ומכאן שבשבילי, ביטוח האופנועים ייתייקר בלפחות 500 ש"ח לשנה.

 

אם זה "רק 500 ש"ח לשנה" בשביל מישהו, אותו אחד מוזמן לתת לי את אותם "רק 500 ש"ח" ע"מ שאבטח את האופנועים.

 

אני מניח שמיותר לציין שאני יכול לנהוג בזמן אחד רק על רכב או אופנוע אחד.

 

ואם אנחנו כבר מדברים על כאלו שנוסעים בלי ביטוח יש הרבה שנוסעים על כלים משוכפלים (לא גנובים). חברות שליחויות ואני אומר מידיעה עושה ביטוח וטסט לקטנוע אחד ויש שלושה כאלו עם אותו מס' רכב.

אז האופציה שלך להחליף מס' בלמברטה ולנסוע.

פורסם
אם שיפוץ זה ההובי שלך, תשפץ אופניים. אז תוכל לחסוך בעלויות הביטוח. בחרת לשפץ כלי רכב שחייב ביטוח. תשלם את העלויות בשקט ותגיד תודה שביטוח רכבי אספנות זול בשלושה רכעים מביטוח רכב צעיר יותר. אני מכיר חברים מהפורום שמשפצים רכבים מסוף שנות השמונים (כמוני) ואפילו שנות התשעים (אקסל), משלמים ביטוח מלא ולא מייללים כמו תנים בליל ירח מלא וכל זאת בגלל אהבה לנושא והבנה שאם אין את התקציבים לשפץ ולהחזיק מספר רכבים, מסתפקים בכמה שיכולים ואת השאר מוכרים לאותם חברים שלא יכולים לשלם את התעריפים הדרקוניים שהמדינה דורשת. קפיש?

וואלה אתה חושב עקום

כן לשפץ זה יקר , צבע , חלפים שעות עבודה שלך ועוד אלף דברים , איך זה קשור לעזאזל לזה שטוסטוס 50 סמ"ק צריך לשלם ביטוח חובה כמו משאית פול טריילר?

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם
אם שיפוץ זה ההובי שלך, תשפץ אופניים. אז תוכל לחסוך בעלויות הביטוח. בחרת לשפץ כלי רכב שחייב ביטוח. תשלם את העלויות בשקט ותגיד תודה שביטוח רכבי אספנות זול בשלושה רכעים מביטוח רכב צעיר יותר. אני מכיר חברים מהפורום שמשפצים רכבים מסוף שנות השמונים (כמוני) ואפילו שנות התשעים (אקסל), משלמים ביטוח מלא ולא מייללים כמו תנים בליל ירח מלא וכל זאת בגלל אהבה לנושא והבנה שאם אין את התקציבים לשפץ ולהחזיק מספר רכבים, מסתפקים בכמה שיכולים ואת השאר מוכרים לאותם חברים שלא יכולים לשלם את התעריפים הדרקוניים שהמדינה דורשת. קפיש?

 

 

ביטוח רכב אספנות זול, בזכות מועדון החמש. בזכות אנשים שהיה להם, ועדיין אכפת להם, אכפת מהמחיר אותו עליי יהיה לשלם בעתיד. בדיוק בשביל שאוכל לשפץ אופנוע אספנות, ולשלם עליו מחיר הגיוני, הן בביטוח, והן בטסט.

ביטוח אופנוע אספנות, שנוסע פחות מעשירית מהיפנית הממוצעת, עולה למעלה מ- 50% מהביטוח של היפנית, כאשר בשניהם נוהג אותו הנהג.

למעלה מ- 15 שנה עמדה הלמברטה קבורה בחול בגן הילידים. מאות, שלא לומר אלפי אנשים מבוגרים עברו לידה, ראו אותה, ישבו עליה, אבל רק אחד חשב על לשפץ אותה.

אם הביטוח ייתייקר, יכול להיות שגם אותו אחד ששיפץ אותה, לא יעשה כן, והיא תישאר קבורה בחול לעד.

קפיש? או שאולי לך זה לא אכפת, אבל לחובב רכבי אספנות סביר, זה אמור להיות מאוד אכפת.

 

ד"א, קראת את המשפט האחרון שכתבת, לפני ה"קפיש" שלך?

אם אני אמכור את האופנוע לאותו חבר שלא יכול לשלם את התעריפים הדרקוניים שהמדינה דורשת - מה הוא יעשה איתו? ימכור לברזל? יסחור ברשיונות? ייסע בלי טסט?

לא, לא ממש "קפישתי" את זה.

אלבום השיפוץ של הלמברטה שלי

יש עוד למברטה (עם סירה) העומדת מפורקת לחלוטין.

משפץ גם כרמל דוכס בפיברקלאב... =]

ואפילו יש גם טריומף הראלד המשתפצת לה אט אט...

פורסם
וואלה אתה חושב עקום

כן לשפץ זה יקר , צבע , חלפים שעות עבודה שלך ועוד אלף דברים , איך זה קשור לעזאזל לזה שטוסטוס 50 סמ"ק צריך לשלם ביטוח חובה כמו משאית פול טריילר?

אני חושב עקום?, איפה בכל מה שכתבתי הצלחת להבין שטוסטוס 50 סמ"ק צריך לשלם ביטוח חובה כמו משאית פול טריילר?

חשבת לעבור אבחון בהבנת הנקרא?

ארז רונן

פורסם

את תשובותי כתבתי בגוף הציטוט והדגשתי בכחול לנוחיות הקוראים.

ביטוח רכב אספנות זול, בזכות מועדון החמש. בזכות אנשים שהיה להם, ועדיין אכפת להם, אכפת מהמחיר אותו עליי יהיה לשלם בעתיד. בדיוק בשביל שאוכל לשפץ אופנוע אספנות, (אתה משפץ אופנוע אספנות רק בגלל שתעריף הביטוח זול? חשבתי שאתה אוהב את התחום) ולשלם עליו מחיר הגיוני, הן בביטוח, והן בטסט.

ביטוח אופנוע אספנות, שנוסע פחות מעשירית מהיפנית הממוצעת, עולה למעלה מ- 50% מהביטוח של היפנית, כאשר בשניהם נוהג אותו הנהג. (למה ה-CX500 79 נוסע פחות מה-VX800 91 ועולה 50% יותר בביטוח? לא הצלחתי להבין את הפואנטה, אני נוסע יום יום על רכב אספנות ומשלם רבע מעלות הביטוח והטסט מהרכב של אישתי)

למעלה מ- 15 שנה עמדה הלמברטה קבורה בחול בגן הילידים. מאות, שלא לומר אלפי אנשים מבוגרים עברו לידה, ראו אותה, ישבו עליה, אבל רק אחד חשב על לשפץ אותה.

אם הביטוח ייתייקר, יכול להיות שגם אותו אחד ששיפץ אותה, לא יעשה כן, והיא תישאר קבורה בחול לעד.(נו באמת, אתה חושב שהוא החליט לשפץ אותה בגלל תעריף הביטוח הזול?)

קפיש? או שאולי לך זה לא אכפת, אבל לחובב רכבי אספנות סביר, זה אמור להיות מאוד אכפת.

 

ד"א, קראת את המשפט האחרון שכתבת, לפני ה"קפיש" שלך?

אם אני אמכור את האופנוע לאותו חבר שלא יכול לשלם את התעריפים הדרקוניים שהמדינה דורשת - מה הוא יעשה איתו? ימכור לברזל? יסחור ברשיונות? ייסע בלי טסט? (למה, למה הוא לא יכול פשוט להמשיך לנסוע על האופנוע המשופץ שרכש ממך ולשלם רבע מתעריף הביטוח שהוא נדרש לשלם על האופנוע הקודם שלו?)

לא, לא ממש "קפישתי" את זה.( אם עדיין לא הובנתי אני מוכן לחזור שנית על דברי).

אני מחזיק רכב אספנות בשימוש יום יומי לא בגלל תעריפים מוזלים, ברור שאני נהנה מהתעריף המוזל אבל הוא לא הסיבה וההוכחה לכך הם שלושה רכבים נוספים משנות השמונים והתשעים שאני מחזיק ומשלם עליהם תעריף מלא.

ארז רונן

פורסם

במקום להטיל אחד על השני רפש ובוץ, שהרי אף אחד לא חושב באמת שניתן לחיות עם רוע הגזרה.

ואולי לרגל החגים, הסליחות ופתיחת שערי השמיים, הגיע הזמן, להרים פעולה גדולה

של כל מועדוני הרכב בישראל וכל החובבי הרכב, ולצאת כנגד ההחלטה,

אם יהיה ניתן להציל את אופנועי האספנות מגזרה כזו הרי שיפתח תקדים חיובי

גם כנגד גזירות אחרות לרכבי אספנות, שבמקרה יש להם קצת יותר גלגלים.

אולי תחילתה של "התרבות המוטורית" כבר פה ואנחנו מפספסים משהו?

 

אני קורא לחברי מועדון החמש וליו"ר, חברי ה-IVC ואנשיו, חברי מועדון החיפושיות/אלפות/ווספות/F.S

ואחרים להתארגן יחד למאבק משותף ובונה אמון להצלת התחביב המשותף!

 

*רז סליחה כובד השעה מחייבת פונט גדול! - רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!


×
×
  • תוכן חדש...