Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חודש עמוס מאוד


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8590 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הכל התחיל במותם הטראגי של 2 צילינדרים. בו זמנית.

רעש של מכונת תפירה, וכח של חיפושית ישנה בקעו מהרכב.

אפשר גם ההפך.

רעש של חיפושית ישנה, וכח של מכונת תפירה בקעו מהרכב.

 

לאחר סקר שווקים קצר (בני, אביב וחזי וכריסי), מצאו חזי וכריסי מנוע תקין . במצב טוב מאוד.

אין לי כח לפרט את כל מה שעברתי בחודש האחרון , אבל המנוע הורכב, ונסעתי להטביע עליו מספר במכון דרום (הגיע מייבוא ללא מספר), והבייבי יצאה לדרכה.

הייתי מרוצה מאוד מהמקצועיות של חזי בעבודה, ומהיחס של שניהם. (רמז - אני לא לקוח קל).

 

בינתיים המנוע בהרצה, ובקרוב אחליף שמנים ואחזור למוטב.

 

היום היה יום המבחן. חמוש בדאגות יצאתי לי למכון הטסטים, בידיעה שמצב הרכב פיקס (הרי כבר החלפתי בו את כל מה שאפשר), ורק דאגה אחת היתה לי - בית מנורה שמאלי לא מכוון.

 

בטסט גילו גם שבלם אחורי אחד אינו תקין, וגם בית מנורה. לא. לא בית המנורה שהדאיג אותי - אלא השני. וגם CO. פליטת CO ברמה שהורגת יונים ברדיוס של ק"מ.

אז הוחלף בית מנורה, הוחלפו משאבות אחוריות, כוון CO והרכב עבר טסט.

הרכב עבר טסט.

 

זהו.

אז תודה לכל אלו שתמכו בי ברגעיי הקשים, ותודה לכל אלו שלקחו לי את הסכין כשכבר היה קרוב לוריד, לאלו שלא הסכימו להראות לי איך קושרים לולאה בחבל, לאלו שלקחו ממני את המרשמים לכדורים בכמויות, וכו' וכו'.

 

תודה גם לעמית שענה לי על כל מיני שאלות פרוצדורליות.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
אין לי כח לפרט את כל מה שעברתי בחודש האחרון , אבל המנוע הורכב, ונסעתי להטביע עליו מספר במכון דרום (הגיע מייבוא ללא מספר), והבייבי יצאה לדרכה.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

הלכת לרעות בשדות זרים :mad:

בלבולי מח,ה"פ, ועם מה אני נשאר :?:

תודה גם לעמית שענה לי על כל מיני שאלות פרוצדורליות.

 

לא אמרו לך :?::!:

לא ספרו לך :?::!:

עם תודה לא הולכים למכולת :!:

הלכת והוצאת כמה מאות ש"ח ואני לא ראיתי מזאת ולו אגורה שחוקה :x

 

 

נו טוב, אין כעס בליבי :p

שיהיה בהצלחה 8)

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

אחרי שהורדתי את הממיר....איך אני יכול לבדוק את רמת הזיהום שהאוטו פולט?

על מנת שאני אעבור טסט בשקט כמובן... :lol:

יש לציין שהאוטו שקט ולא מראה בעיות של פליטת יתר :roll:

אז איך בכל זאת אני יכול לבדוק?

החיים הם סחיטה של המצערת.

פורסם

טוב רז, מזל טוב

אני מקווה שהבייבי שלך לא תעשה עוד צרות (סיכוי קלוש אבל אני מאחל לך שהוא יתממש) ושתהנה מהמנוע החדש

וכמו שאומרים... נתראה ביום שישי... (או שמבחינתי... לא כי יש לי צפי לשבת...)

Race Smart

פורסם

כל מכון בדיקה או מוסך מורשה פיז'ו סיטרואן.

 

מה מעניין אותך CO ? מה אתה, גרינפיס? אני מצטט את אחד המכונאים שלי שאמר "CO זה בריאות".

 

 

לא יותר מדי. תערובת עשירה מורידה כוח, אבל עד הטסט אל תיתן לזה להדאיג אותך. וכשיגיע הטסט יש כאן מספיק חבר'ה שיעזרו לך.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם
ותודה לכל אלו שלקחו לי את הסכין כשכבר היה קרוב לוריד, לאלו שלא הסכימו להראות לי איך קושרים לולאה בחבל, לאלו שלקחו ממני את המרשמים לכדורים בכמויות, וכו' וכו'.

 

 

שיט ,למה לא קראת לי ? :?: הייתי עוצר אותם :twisted:

×
×
  • תוכן חדש...