Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חזרתי מקפרסין !


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8156 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בגלל זה אני מעדיף לא לנהוג בארצות עם הגה ימני ...

 

הייתי באנגליה , נכנסתי לרכב מהצד של הנוסע , אחר כך הלכתי לצד של הנהג,

הידית הילוכים לא הרגישה טבעי ביד שמאל.

בנוסף בכבישים תנועה מטורפת לגמרי בכיוון הלא נכון מבחינתי(אבל בלי תאונות).

 

ואז החלטתי לנסוע כל הטיול ב UNDERGROUND

8)

לפחות השלמת עם העובדה שאתה לא יודע לנהוג.. :twisted:

 

לפחות השלמת עם העובדה שאף אחד לא יקנה ממך את האוטו :twisted:

יכול להיות שהשלמתי או אולי זה בגלל שאני לא רוצה למכור.. אני לא משוכנע בקש לזה.. :twisted:

 

אבל לפחות אני יכול לנהוג ברכב שלי!!!! :twisted:

פורסם
יכול להיות שהשלמתי או אולי זה בגלל שאני לא רוצה למכור.. אני לא משוכנע בקש לזה..

 

זו באמת תופעה מעניינת בפורום לאחרונה.

 

לא מעט אנשים מעוניינים למכור את רכבם ולבסוף מוותרים/לא משוכנעים.

פורסם
יכול להיות שהשלמתי או אולי זה בגלל שאני לא רוצה למכור.. אני לא משוכנע בקש לזה..

 

זו באמת תופעה מעניינת בפורום לאחרונה.

 

לא מעט אנשים מעוניינים למכור את רכבם ולבסוף מוותרים/לא משוכנעים.

 

 

אני אגיד לך גם למה...

 

סיבה ראשונה, למצוא רכב במקומו זה סיפור , ולא תמיד יש רכבים בסכומים הללו שיהוו שדרוג

 

סיבה שניה, אנשים חושבים שיש להם משהו סופר מיוחד בידיים, ומבקשים הרבה הרבה מעל

המחירון (סתם דוגמא: אלפא סוד 82 או 83 ב17 אלף שקל אם אני לא טועה)

אחר כך הם מבינים שאין סיכוי שהם יקבלו סכום כזה (ומיד הם יקפצו ויגידו שהיו הרבה מתעניינים,אבל מתעניינים זה לא מספיק, צריך קונה רציני ) אחר כך הם פותחים במסע שכנוע עצמי למה לא כדאי למכור ושעדיף להשאר עם מה שיש (בחלק מהמקרים זה מוצדק).

ומשם הדרך להורדת השלט קצרה....

זה לא אומר שהרצון למכור לא ימשיך לקנן בתוכם, ותוך חודשים מספר יפרסמו את רכבם שוב.

בסופו של דבר הרכב יימכר מעט מעל המחירון וזהו.

 

במקרה הגרוע תמיד אפשר למכור את הרכב לסוחר (מי אמר אלקיים ולא קיבל) :wink:

 

נ.ב. אדם.ס, אני יכול ללמד אותך דבר או שניים על נהיגה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
יכול להיות שהשלמתי או אולי זה בגלל שאני לא רוצה למכור.. אני לא משוכנע בקש לזה..

 

זו באמת תופעה מעניינת בפורום לאחרונה.

 

לא מעט אנשים מעוניינים למכור את רכבם ולבסוף מוותרים/לא משוכנעים.

 

 

אני אגיד לך גם למה...

 

סיבה ראשונה, למצוא רכב במקומו זה סיפור , ולא תמיד יש רכבים בסכומים הללו שיהוו שדרוג

 

סיבה שניה, אנשים חושבים שיש להם משהו סופר מיוחד בידיים, ומבקשים הרבה הרבה מעל

המחירון (סתם דוגמא: אלפא סוד 82 או 83 ב17 אלף שקל אם אני לא טועה)

אחר כך הם מבינים שאין סיכוי שהם יקבלו סכום כזה (ומיד הם יקפצו ויגידו שהיו הרבה מתעניינים,אבל מתעניינים זה לא מספיק, צריך קונה רציני ) אחר כך הם פותחים במסע שכנוע עצמי למה לא כדאי למכור ושעדיף להשאר עם מה שיש (בחלק מהמקרים זה מוצדק).

ומשם הדרך להורדת השלט קצרה....

זה לא אומר שהרצון למכור לא ימשיך לקנן בתוכם, ותוך חודשים מספר יפרסמו את רכבם שוב.

בסופו של דבר הרכב יימכר מעט מעל המחירון וזהו.

 

במקרה הגרוע תמיד אפשר למכור את הרכב לסוחר (מי אמר אלקיים ולא קיבל) :wink:

 

נ.ב. אדם.ס, אני יכול ללמד אותך דבר או שניים על נהיגה.

ניתוח מעניין אגב יכול להיות באמת נכון..

אבל אני לא קונה אותו..

 

יש דבר שנקרא ערך סנטימנטלי.... נגיד, אתה למשל לא תבין אותו..

 

 

אה ולא תודה, ממך אני לא צריך שיעורי נהיגה... :twisted:

פורסם
יכול להיות שהשלמתי או אולי זה בגלל שאני לא רוצה למכור.. אני לא משוכנע בקש לזה..

 

יש דבר שנקרא ערך סנטימנטלי.... נגיד, אתה למשל לא תבין אותו..

 

 

:twisted:

 

זה נכון...

אלפאסוד יכולה להיות שווה גם 100K בקלות, לאחר שיפוץ מקיף ויסודי, בדיוק כמו מיני מיינור שאני מכיר מאד מקרוב.

 

מי שמתיחס ככה לרכבים מהסוג הזה הוא לא חובב רכב ומגיע לו לשבת בפולו.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם
יכול להיות שהשלמתי או אולי זה בגלל שאני לא רוצה למכור.. אני לא משוכנע בקש לזה..

 

יש דבר שנקרא ערך סנטימנטלי.... נגיד, אתה למשל לא תבין אותו..

 

 

:twisted:

 

זה נכון...

אלפאסוד יכולה להיות שווה גם 100K בקלות, לאחר שיפוץ מקיף ויסודי, בדיוק כמו מיני מיינור שאני מכיר מאד מקרוב.

 

מי שמתיחס ככה לרכבים מהסוג הזה הוא לא חובב רכב ומגיע לו לשבת בפולו.

 

הוא הזמין את זה על עצמו.... עם ההערות העוקצניות.

 

ואני יודע טוב מאוד מה זה ערך סנטימנטלי , גם לפולו יכול להיות ערך סנטימנטלי

לדוגמא: לי היא מסמלת הישג של רכישת רכב לבד , ותמיד יהיה לה ערך כזה.

 

חבל שאתה מקבל טריגרים מויכוח זניח באוף טופיק.

לילה טוב

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

התמונות מגניבות וקפריסין אכן סופנית.

 

אחרי יום בניקוסיה התקשיתי להתרגל לעובדה שישנן על האי מכוניות שאינן משופרות.

 

זו היתה הפעם הראשונה בחיי שראיתי סקייליין R34.הזיכרון חקוק על לוח ליבי עד היום.

 

אשכרה מדהים.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם
יכול להיות שהשלמתי או אולי זה בגלל שאני לא רוצה למכור.. אני לא משוכנע בקש לזה..

 

יש דבר שנקרא ערך סנטימנטלי.... נגיד, אתה למשל לא תבין אותו..

 

 

:twisted:

 

זה נכון...

אלפאסוד יכולה להיות שווה גם 100K בקלות, לאחר שיפוץ מקיף ויסודי, בדיוק כמו מיני מיינור שאני מכיר מאד מקרוב.

מי שמתיחס ככה לרכבים מהסוג הזה הוא לא חובב רכב ומגיע לו לשבת בפולו.

 

אתה מתכוון שהחלקים שווים 100K. :twisted: הוא משוגע ,אני אומר לך...(RUNNING IN THE FAMILY? :twisted: )

×
×
  • תוכן חדש...