Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6159 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

החלפתי ברנו מגאן II מצבר

וצריך לתכנת מחדש את החלונות/לכייל אותם

 

מישהו יודע את הטריק? משהו עם משחק עם הכפתור לפי קוד מסויים...?

פורסם

יש לי רנו מגאן II 2004

כאשר מתעסקים עם החשמל ברכב (החלפת מצבר)...

 

החלונות לא נפתחות לגמרי...

 

החשמלאי רכב שמכירים את רנו (לא רק המורשים)

יודעים את הטריק לכוון את החלונות, משחק קטן עם הכפתור של החלון, אח"כ פתיחה שלו, והחלון מסתדר.

 

האוטו שלי נתקע לפני כמה ימים בגלל שנגמר לי המצבר, המחלץ של ממסי כיוון לי את החלונות אחרי שהניע לי את הרכב.

פעם אחת תיקנתי פנס אצל חשמלאי רכב וגם הוא כיוון לי את החלונות.

 

אחרי שהתקנתי מצבר חדש אני צריך שוב לכוון את החלונות.

 

אני בטוח שמישהו פה יודע את השיטה, אשמח אם תעזרו לי.

פורסם

שלום.

אז ככה יש היום מלא רכבים לאחר ניתוק המצבר החלנות לא יורדים ועולים אוטומט,

הפועלה שצריך לעשות הולכת ככה,

תוריד בלחיצה ארוכה תחלון למטה, ואז תעלה אותו ותשאר אם הכפתור לחוץ, לכיוון סגירת החלון למשך כה 7 שניות לערך,

תעזוב תכפתור ותרא אם הסתדר,מקווה שעזרתי.

נירן

×
×
  • תוכן חדש...