Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אני מתגייס!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8590 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בהצלחה אחי...מקנא בך, לי יש עד מרץ!!

 

שירות נעים

 

ותזכור לא להתחצף למפקדים :agrue:

 

ותרים טלפון לאמא מדי פעם..........כדי לשאול מה שלום האוטו! :lol:

פורסם

רון!

תן לי הקשב!!!

30 שניות רצתה לחדר אוכל,הקפת את הבסיס,עשית 30 שכיבות שמיכה ושטפת את המאזדה,זוז!!!!!!!!

תעשה חיים,תעשה חיילות :wink: ואל תתרגש מהטירונות,תחשוב שלא משנה כמה קשה לך,אתה ב-02 וזה יותר קל ממה שאחרים עושים :wink: .

לא משנה מה מציעים לך אצל הקצין מיון,אל תהיה נהג משאית ואל תסכים לעשות שום קורס נהיגה בצבא,כי קורס(למרות שלפעמים הצבא מנסה להסתיר) נועד כדי להכשיר אותך על כלי רכב שאינם רכב פרטי,אז אל תתחיב לכלום!!!

בתקווה שתעשה משהו מעניין ולא תצטרך להיות נהג בכלל.

בהצלחה!

:rolleyes::wave2: 0X :mrgreen::wave2:

פורסם

טוב יצא לי קצת להכיר אותך אבל בכל זאת שיהיה לך באמת בהצלחה ..

אני ב 22.3.2004 פייי יש לי זמן!!!

:lol::lol::lol::wink:

הנה ימים רבים חלפו ושני ידי עייפו .. רק להזכר ולהזיל דמעה, הראלי השחורה

פורסם

שיהיה בהצלחה, גיוס נעים וקל ושירות קצר (לפחות שיעבור מהר) שיהיה לך ידידי!

 

תהנה כמה שאתה רק יכול, נסה לנצל את הצבא כמה שיותר ושהוא ינצל אותך כמה שפחות.

 

אה!

 

והכי חשוב!

 

אל תשכח לקנות תיק!!!

 

למה..? ההסבר פה: http://www.carsforum.co.il/phpBB2/viewtopic.php?p=30744&highlight=jansport#30744

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם

תודה רבה לכל המברכים, לא רוצה לעזוב !!!!!!!!! :cry:

טוב נו אם אין ברירה אז אין ברירה :roll:

אז שוב תודה לכל המברכים ולשאר חברי הפורום (תמשיכו להיות פורום המכוניות/מוטוריקה מס' 1 בארץ ואנשים טובים).

נ.ב. לישי - יש לי תיק :shock: אבל הוא מאוד מאוד גדול :? ושוקל הרבה :crazyeye: , מי אמר קיטבג? :twisted::wink:

L'amour Toujours

פורסם
שיהיה בהצלחה, גיוס נעים וקל ושירות קצר (לפחות שיעבור מהר) שיהיה לך ידידי!

 

תהנה כמה שאתה רק יכול, נסה לנצל את הצבא כמה שיותר ושהוא ינצל אותך כמה שפחות.

 

אה!

 

והכי חשוב!

 

אל תשכח לקנות תיק!!!

 

למה..? ההסבר פה: http://www.carsforum.co.il/phpBB2/viewtopic.php?p=30744&highlight=jansport#30744

 

אתה דפוק......

 

נו..... ירד הכתם ?

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

לא ירד.

 

אבל כמו שאתה רואה בתמונה השנייה שם החלקתי את השיער וצבעתי באפור...

 

מה אתה אומר?

 

יצא יפה?

 

:lol:

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם
לא ירד.

 

אבל כמו שאתה רואה בתמונה השנייה שם החלקתי את השיער וצבעתי באפור...

 

מה אתה אומר?

 

יצא יפה?

 

:lol:

 

למה לגלוש לפסים אישיים.......

 

אה.... פסים ( הם בצבע אפור ???? כי גם לי יש ! )

 

בטח יפה...... , רק הדוגמנים ככה..... :roll:

 

אם עשיתי הכל לחינם אני הורג אותך !!!!!!

 

תתן לי טיפים כבר !!!!!!!!

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

החלקתי עכשיו על הריצפה מרוב צחוק!!!!!! :lol::lol::lol:

 

(החלקתי?) 8)

 

באחד המפגשים נארגן לך הדרכה אישית אל תדאג.

 

עם מצגות, תרשימי זרימה (זרימה?! :shock: ), הדרכה פרונטלית ( :shock: ), אביזרי עזר ( :shock::shock::shock: ) וכמובן איך לא... דוגמאות חיות בעזרתו הבלתי נידלת של דוגמן הבית הוותיק שלנו... רועי!

 

אם אחרי כל אלה אתה לא הופך לדון ז'ואן נצטרך לנקוט באמצעי הפעולה האחרון...

זה אומנם המפלט האחרון ולא סביר שנצטרך להשתמש בכאלה אמצעים קיצוניים אבל אם זה ידרש... אנחנו...........

 

אנחנו...............................................

 

נקרא לפאשה!!!!!!!!!!!!!!!!!!

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח......................

 

אהבתי.... ( "תרשימי זרימה".... )

 

רק אל תקרא לפאשה......

 

אני מוכן לעשות הכל , הכל ,הכל.....

 

( חוץ מתרשימי "זרימה"...... )

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

תראה אתה לא חייב.

 

מקסימום רועי יעשה "תרשימי זרימה".

 

אין לו בעיה עם זה.

 

הוא בחור ליברלי.

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם

אני לא ליברלי..... ( אני קומוניסטי... יאשה... הבנת ? )

 

כשרועי יחזור מהמילואים ויראה את זה הוא יעניש אותך !

 

( אכלת אותה !!!!! סאדו !!!! )

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים


×
×
  • תוכן חדש...