Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6165 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה....

הרכב מתחיל לרעוד במהירות של בערך 100 קמ''ש , במהירות של 110 קמ''ש כבר מרגישים רעידות משמעותיות, ובמהירות 130 קמ''ש כבר נהיה ממש מפחיד.....

 

עכשיו לפני שכולם קופצים ואומרים לך תעשה איזון גלגלים, אני רוצה לציין שלפי הרגשה שלי הרעידות לא מגיעות מהגלגלים, אלא מהמנוע , כלומר אני לא מרגיש שההגה רועד לי , אלא ממש כול הרכב ....

 

בכל מקרה בינתיים מה שעשיתי זה החלפתי את 2 הצמיגים הקידמיים (בעלות של 800 ש''ח)וכמובן גם עשו איזון גלגלים , לצערי לא מורגש אף שינוי אפילו לא קטן ביותר .

 

מישהו יכול לתת לי רעיונות של דברים שאני יכול לבדוק בעצמי , לפני שאני הולך וזורק עוד כסף על הרכב ?

פורסם

בדרך כלל, אם איזון גלגלים לא עוזר הצעד המתבקש הבא הוא כיוון פרונט.

אבל מהתיאור שלך, אני לא בטוח אם הכיוון יהיה בכיוון.

פורסם

איזנו רק את הגלגלים הקדמיים?

אלו שהוחלפו?

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

כן, איזנו רק את הקידמיים.

אבל שוב אני אומר הרעידות לא מרגישות מההגה אלא מהמנוע (לפחות ככה נראה לי), האם למישהו יש מושג ממה זה יכול להגרם ?

פורסם
כן, איזנו רק את הקידמיים.

אבל שוב אני אומר הרעידות לא מרגישות מההגה אלא מהמנוע (לפחות ככה נראה לי), האם למישהו יש מושג ממה זה יכול להגרם ?

 

רק בשביל ידע כללי, ואני מקווה מאוד שאני צודקת באשר לבעיה שיש אצלך ברכב, ולא תצתרך להחליף תושבות מנוע/ גיר כמו שnatco כתב.

הגה שרועד עד מהירות 90-100 קמ"ש בדרך כלל מעיד על איזון גלגלים לא תקין בגלגלים הקידמיים של הרכב.

מעל100 קמ"ש האיזון לקוי בגלגלים האחוריים.

 

*אשמח אם תעדכן אותנו כאשר התקלה תפתר.

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

הייתה לי בעייה דומה בשלושה רכבים שהיו/הינם ברשותי. מה שעזר - איזון גלגלים. הבעייה שלא בכל מקום יודעים לעשות איזון.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
רק בשביל ידע כללי, ואני מקווה מאוד שאני צודקת באשר לבעיה שיש אצלך ברכב, ולא תצתרך להחליף תושבות מנוע/ גיר כמו שnatco כתב.

הגה שרועד עד מהירות 90-100 קמ"ש בדרך כלל מעיד על איזון גלגלים לא תקין בגלגלים הקידמיים של הרכב.

מעל100 קמ"ש האיזון לקוי בגלגלים האחוריים.

 

שודדת, הוא טוען שהרעידות הן מהמנוע ולא בהגה. אני אישית מכיר את התופעה, כאשר התושבות גמורות המנוע "עושה כאילו הוא עוד שניה קופץ החוצה" מתוך התא שלו.

בסרק, או כשסיבובי המנוע נמוכים הוא "מתאזן" ע"י המשקל העצמי שלו.

 

בכל מקרה, לפני שמחליפים-אפשר לבדוק במבט חטוף אם התושבות אשמות או שטעיתי כאן בגדול.

 

נתו

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

תושבות מנוע אפשר לבדוק גם כשהרכב עומד במקום ומונע.

 

אני גם חושד באיזון גלגלים אחוריים. כאשר גוף הרכב רועד במהירויות מסויימות (ולא בעומס מסויים, או סל"ד מסויים) זה הרבה פעמים הכיוון ללכת עליו.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

תודה רבה לכל העוזרים.

 

תושבת מנוע ראיתי שהוחלפה בטיפול האחרון (לפני חודשיים) , אני אינני מבין יותר מידי ברכב אז אני יקח אותו מחר למוסך המורשה ב פ''ת שיתן לי חוות דעת לגבי התושבת גיר , בנוסף מחר אני אלך לאזן גם את 2 הגלגלים האחוריים + כיוון פרונט , למרות שאני דיי בטוח שלא זאת הבעייה כי כמו שאמרתי הרעידות מרגישות שבאות מהמנוע , ההגה לא רועד .

אני אעדכן אם יהיה שיפור .

 

עמנואל .

פורסם

דווקא מפני שהחליפו את התושבות בטיפול הקודם, יתכן שלא שמו אותם נכון, שלא חיזקו כמו שצריך או אפילו ששמו תושבות לא מתאימות כי לא היה להם במלאי את המקוריות של הרכב.

 

גם איזון גלגלים אחוריים וגם כיוון פרונט יכול לעזור.

 

בכל מקרה תסתכל גם על ארבעת הגלגלים שאין לאחד מהם בליטה מבלאי או ממכה שקיבל.

 

בהצלחה ,

פורסם

טוב אז עשיתי אתמול כיוון פרונט (בעלות של 230 ש''ח) , לצערי לא חל שום שיפור הרכב עדיין רועד ואני מתחיל י קצת להתייאש מכל העניין....

פורסם

קרה לי פעם שעליתי על אבן, וצינור הפליטה התעקם טיפה כלפי מעלה. אח"כ בכל פעם שהטורים היו עוברים את ה-3,000 סל"ד, הויברציות שבצינור גרמו לו להתנגש בקורת רוחב שעמדה בדיוק מעל הנקודה שהתעקמה. זה גרם לרעשים דומים למה שאתה מתאר.

אני מציע לך להחליף לגופיה שאתה לא צריך, להישכב מתחת לאוטו ולעבור לאט לאט לאורך כל צינור הפליטה, לבדוק שאין בו שום כיפוף.

פורסם

שמע הרובר לא אוטו כזה מסובך, רעידות יכולות להיווצר מכל מיני דברים :

1. צירייה עקומה

2. נאבה שלא נסגרה כמו שצריך

3. פרונט ואיזון גלגלים או ג'אנטים עקומים

4. המוטות מקשרים להגה והתפוחי הגה שנוטים להתבלות

5. המוט מייצב שברחה לו הגומייה ומחובר ישירות לגוף האוטו ויכול לגרום לטרור

 

יש עוד כמה דברים אבל תבדוק את אלו קודם כמו כן תרים את האוטו על הג'ק ותבדוק אם יש לך חופש בגלגלים זה לפי דעתי הבעיה שלך, חופשים אתה בודק על ידי הזזת הגלגל ימינה ושמאלה.

 

לדעתי האישית במקום להתעסק עם שטויות תכניס את הרכב לחברה תאמין לי שזה ייפתר במהירות ובעלות יותר קטנה מאשר תחליף את כל החלקים באוטו.

 

תדאג לעדכן אותנו מה נסגר זה מאוד מעניין

 

נ.ב

תושבת המנוע הימנית שהיא היקרה נהרסת מהר יחסית תבדוק אותה למרות שבמהירות גבוהה אתה לא אמור להרגיש רעידות אם התושבת מנוע לא בסדר וזה מניסיון של אוטו שהתושבת שלו הייתה יותר מגמורה.

AmpTw: Zapco Ref 200.2| AmpWoofer :Zapco Ref 350.2

| Processor: Alpine H701

×
×
  • תוכן חדש...