Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6164 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

אשמח לקבל המלצה לצמיגי סמי סליקס במידה 205/55/16

 

הצמיגים יורכבו על מאזדה 6.

 

חשוב לי שהצמיגים יהיו איכותיים של חברה טובה, עם בלאי סביר יחסית למרות שאלו צמיגי סמי סלקייס.

מבחינת מחיר בעיקרון אין בעייה, אבל שיהיה עדיין בגבול הסביר.

 

תודה

יצחק.

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

סמי סליקס הם צמיגים עם אחיזה פנטסטית שמראש מחזיקים יחסית מעט זמן.

 

יש צמיגים מצויינים שהגיעו לארץ ממש עכשיו, בינתיים הגיעו רק 3 מידות שלפי מיטב זכרוני - אחת מהן היא 205-55-16

 

הצמיג נקרא טויו R1R:

 

http://www.1010tires.com/tire.asp?tirebrand=Toyo&tiremodel=Proxes+R1R

 

הוא נחשב צמיג מקסימום פרפורמנס ויהיה בעל אחיזה מצויינת מצד אחד - ויחזיק מעמד יותר מכל צמיג סמי סליקס מהצד השני.

 

 

מעבר לכך אני לא מכיר שום סמי סליקס במידה הזאת, אולי חוץ מה R888 שהוא באמת סמי סליקס ואני בספק אם יש כאלו במלאי בארץ כיום (ניתן לברר אצל פיט סטופ).

פורסם

ידוע לי שאורך החיים של סמי סליקס הוא נמוך יחסית עקב האחזיה הגבוהה שהצמיג נותן.

 

איפה ניתן לרכוש בארץ את הטויו ומה יהיה בערך המחיר בארץ לצמיג?

 

יאשה, אני יודע שלמאזדה 6 אחיזה גבוהה יחסית בלי סמי סליקס, אבל סמי סליקס, גם על רכב כזה, מעלים את האחיזה וההנאה בנהיגה ספורטיבית בכבישים מפותלים.

 

למאזדה 6 התנהגות מצויינת ביחס לקטגוריה שלה, אז אם אפשר לנצל עד הסוף למה לא?

 

תודה על התגובות.

פורסם

על סמי סליקס אמיתי כדוגמת ה TOYO R888 לא הייתי ממליץ לך ללכת והסיבות ברורות.

 

לעומת זאת, אם אתה רוצה צמיג לכל השנה ומעדיף דביקות ואחיזה על פני אורך חיים -

אני מסכים עם SENDA, ה TOYO R1R יכול לענות היטב על צרכיך.

 

ניתן להשיגו במידה שביקשת.

לשפר בלי להתפשר

פורסם

מאזדה 6 בקושי תוכל לנצל צמיג רגיל אז לא חבל על הכסף שלך?

היה ברשותך פעם רכב עם צמיגים כאלה או שסתם שמעת ונדלקת?

במקומך הייתי משקיע בצמיג ספורטיבי רגיל שיחזיק יותר זמן ויתן אחיזה טובה גם כן.

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

פורסם

שלום,

דבר ראשון ולפני הכל, אני עוסק בתחום הנהיגה הספורטיבית, ויש לי ידע רחב מאוד בתחום הזה.

 

איך בדיוק אתה אומר שעם מאזדה 6 אתה יכול בקושי לנצל צמיג רגיל?

 

אפשר לנצל מאזדה 6 עד תום עם צמיג רגיל בלי שום בעייה ועם המיומנויות הנכונות גם עם צמיגי סמי סליקס, השאלה ששאלת מביאה לידי ביטוי חוסר הבנה

גם עם מאזדה 3 מנוע 1600 אתה יכול לנצל עד תום סמי סליקס.

 

 

לשאלתך, היו לי רכבים עם צמיגי סמי סליקס וסליקס מלא .

 

כיום במאזה 6 יש לי צמיגים טויו T1R לקראת סוף חייהם.

 

בנוסף לרכב הזה, אני מחזיק גם ב WRX 2004 שנועלת בריגסטון פוטנזה דיי חדשים.

פורסם

אני גר באילת, כל שבוע אני עולה למרכז ולעלות כל שבוע עם WRX כבד עליי מבחינה כספית, עלויות הדלק והטיפולים גבוהים.

אני נוסע על הרכב הזה בעיקר בסופי שבוע וגם זה לא תמיד יוצא לי.

 

את רוב הנסיעות למרכז אני עושה עם המאזדה 6, דרך מצפה רמון, ואם אפשר על הדרך להפיק הנאה מהנסיעה, במיוחד בכביש הזה, זה תמיד טוב.

 

אני חושב שהרכבה של סמי סליקס על מאזדה 6 יכול להיות להעלות את ההנאה ממנה וגם, דיי מעניין מאזדה 6 עם סמי סליקס, למרות שזה רכב משפחתי סטנדרטי.

 

מה גם שבכל מקרה הגיע הזמן שאני יחליף צמיגים, והבדלי המחירים לא שמיים וארץ.

פורסם

חבר אתה עומד לעשות טעות שתעלה לך הרבה כסף .

אין טעם וזה מיותר , הרבה פעמים בעצמי הטחרתי שיש לי סמי סליקס , וזה ברכב שממש לא משמש ליום יום ...

פורסם

R1R מתמקם באמצע בדיוק בין ה T1R לבין ה R888

 

Treadware 140 צמיג סופר ספורטיבי ליום יום.

 

http://toyotires.com/tire/pattern/proxes-r1r

 

 

R888 מיועד לרכבים ספורטיביים / חזקים / משופרים / כאלו שיש להם הרבה כח להוריד לכביש / כאלו שהמתלים שלהם משופרים ברמה גבוהה שמעבירה את הפוקוס לצמיגים / מתחרי ג'ימקאנות / ימי מסלול / מכורי נס הרים / רכבי דראג חובבני או מקצועי ומכאן תמשיך לבד..

 

אני מבין את השיקולים שבבחירת המזדה ובכל זאת, בסיטואציה הזו אני הייתי בוחר לחלק את התקציב אחרת.

 

במקרה שלך, במקום סט R888 הייתי שם סט R1R וסט קפיצים ספורטיביים טובים.

לדעתי, זה שילוב מוצלח ונכון יותר עבורך. צפה עליה מאסיבית של מפלס ההנאה בסיבובי רמון..

לשפר בלי להתפשר


×
×
  • תוכן חדש...