Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6199 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום התחדשתי היום בצעצוע חדש, מגבר Xetec Xircuit Xi-240.4 מדהים,

אני מעוניין לחבר את המגבר בגישור (כאשר הוא נותן 4 אום),

שירטטתי את צורת החיבור שאני חושב שהיא נכונה, אנא תקנו אותי אם טעיתי

המגבר הוא cerwin-vega vega בעל תצורה של 2 סלילים של 2 אום כל אחד, הבנתי שאחרי גישור נכון הוא עולה ל 4 אום

וכך הוא יתאים לדרישת המגבר.

האם שירטטתי נכון את החיבור? או לא תקנו אותי בבקשה.

תודה. עוז.

xetec1.jpg

פורסם

שיט עכשיו הבנתי למה נשרפו לי 2 מגברים בהפרש של חודש :cry:

שרפתי לייטניג אודיו בולט 4 ערוצים ולאחר מכן קניתי מגבר אוריון מהחנות חדש שנשרף גם כן אחר שבועיים בלבד

לא הבנתי מה הולך שם!!! המגבר האוריון הוחלף בחדש במסגרת האחריות אבל את הלייטינג זרקתי לפח :cry:

מזל שעדיין לא חיברתי את הזקס לסאב, אמרתי קודם אני אתייעץ כאן בנוגע לחיבור הסאב, ידעתי שיש משהו לא בסדר.

לא ממש הבנתי את החיבור אז העלתי שוב את התרשים, בכבל הכחול שציירתי האם הוא מחובר + ל - של הסליל השני?

xetec1.jpg

פורסם

חיברתי הכל כמו שצריך.

שומעים מדהים!!! איזה מגבר !! איזו איכות!

 

נ.ב

בכיווני המגבר שמתי את ה GAIN של ה FRONT שמחובר לקומפוננט: על טיפה מעל 3/4

ואת ה GAIN של ה REAR שמחובר לסאב: טיפה מעלה 3/4

האם כיוונתי כמו שצריך?

עוד נ.ב

יש לי אופציה מהרדיו דיסק להרים את ה GAIN שלהם.

×
×
  • תוכן חדש...