Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מצמד חורק


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8165 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני כמה ימים נסעתי זה אחרי זמן בלי מערכת ושמתי לב שכשאני מכניס קלאץ' הוא חורק קצת.

 

ממה זה יכול לנבוע? זה בכלל משנה משהו או שאפשר להתעלם? ומה אני יכול לעשות כדי לתקן את זה?

 

תודה לעונים.

 

תומר

X כ"ס יפניים = X כ"ס צרפתי כפול 1.5

 

1.כועס ומנצח, כועס ומנצח - כמו חתול

2.כרגע למדתם שיעור מהיר איך הופכים לימון ללימונדה

(ממיטב אמירותיו השנונות של מודי בר-און בעת שידור חצי גמר אליפות "ניין בול" בספורט +5)

פורסם

שלום , התקלה הבאה יכולה לנבוע מבלייה טבעית של קלאץ.

וכן, אפשר להתעלם מזה , אך לא רצוי.

מנסיון - קלאץ חדש יפתור את הבעיה, אך אולי וכנראה שכן, ישנן פתרונות נוספים.

באם מישהו רוצה להוסיף לדבריי, הוא מוזמן.

יום טוב,

עידן.

פורסם

באם מדובר על רכב עם כבל מצמד אזי החריקות מגיעות ממנו.

בתור פתרון זמני ניתן לערוך לו סיכוך בהתזה מכיוון דוושת המצמד.

לפתרון מלא יש צורך בהחלפה, מאחר ואין יודעין מה מצבו בפנוכו.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
באם מדובר על רכב עם כבל מצמד אזי החריקות מגיעות ממנו.

בתור פתרון זמני ניתן לערוך לו סיכוך בהתזה מכיוון דוושת המצמד.

לפתרון מלא יש צורך בהחלפה, מאחר ואין יודעין מה מצבו בפנוכו.

 

עמית

 

הידראולי.

 

אבל עדיין סיכוך בהתזה יפתור את הבעיה.(זה כבר קרה לי :wink: )

פורסם

אולי תתאר את סוג הרעשים שהנך שומע, כלומר מתי אתה שומע אותם.

האם בעת הלחיצה על הדוושה :?:

האם כאשר המצמד לחוץ :?:

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

גירוז הכבל וסיכוך בהתזה לא יביאו לפתרון המלא כמו שקומפי אמר.

קח בחשבון , מתישהו תצטרך להחליף קלאץ, לבחירתך.

 

 

 

[/code]

פורסם
גירוז הכבל וסיכוך בהתזה לא יביאו לפתרון המלא כמו שקומפי אמר.

קח בחשבון , מתישהו תצטרך להחליף קלאץ, לבחירתך.

 

 

 

[/code]

 

אין כבל קלאץ' לפי מיטב ידיעתי היות ומדובר בקלאץ' הידראולי.

 

מתישהו יכול להיות גם עוד 3 שנים.

 

הרכב הנ"ל היה בבעלותי , בזמנו סיכוך אחד הצירים (לא זוכר בדיוק :shock: ) פתר את הבעיה*. (שמופיעה רק בעת הלחיצה עצמה ולא בזמן החזקת הקלאץ').

 

 

 

 

*אלא אם כן הקלאץ' עבר התעללות רבתי והבעיה שונה :twisted:

פורסם

שלום כולם שואלים שאלות ואפילו לא ידועים על איזה רכב מדובר

אתם פשוט מצחיקים.

השאלה הראשונה שלי היתה (תומר איזה רכב יש לך)

איך אפשר לנהל דיון ולא יודעים על מה מדברים.

 

 

בשום פנים ואופן אסור לשמן או לישטוף או לגרז כל כבל לא כבל מצמד לא כבל גז

לא כבל בלם יד ולא שום כבל!!! ולמה אחרי שטיפה או גרוז או שימון האבק וליכלוך

שיכנסו לקבל יגרמו לתפיסתו המלאה (הכבל יתפס לגמרי כלומר החמרת מצב)

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
על איזה רכב מדובר??

ובכל מקרה, לפי דעתי , עדיף להחליף קלאץ, כי מתישהו הוא יצטרך לעשות את זה.

 

מה הקשר? כל עוד זה עובד אין סיבה להחליף

-- מורטיזציה? מורטיזציה! -- הגלריה

פורסם
שלום , התקלה הבאה יכולה לנבוע מבלייה טבעית של קלאץ.

וכן, אפשר להתעלם מזה , אך לא רצוי.

מנסיון - קלאץ חדש יפתור את הבעיה, אך אולי וכנראה שכן, ישנן פתרונות נוספים.

באם מישהו רוצה להוסיף לדבריי, הוא מוזמן.

יום טוב,

עידן.

 

להחליף קלאץ' נשמע לי ממש קיצוני... זה נשמע כמו חריקה כזאת שקצת שמן היה מסדר :) בכל אופן אני מתכוון שזה סתם חורק קצת זה לא משהו להחליף בגללו קלאץ'.

 

תומר איזה אוטו ש לך

 

הונדה סיווויק הצ'בק שנת 98.

 

גירוז הכבל וסיכוך בהתזה לא יביאו לפתרון המלא כמו שקומפי אמר.

קח בחשבון , מתישהו תצטרך להחליף קלאץ, לבחירתך.

 

 

 

[/code]

 

אין כבל קלאץ' לפי מיטב ידיעתי היות ומדובר בקלאץ' הידראולי.

 

מתישהו יכול להיות גם עוד 3 שנים.

 

הרכב הנ"ל היה בבעלותי , בזמנו סיכוך אחד הצירים (לא זוכר בדיוק :shock: ) פתר את הבעיה*. (שמופיעה רק בעת הלחיצה עצמה ולא בזמן החזקת הקלאץ').

 

 

 

 

*אלא אם כן הקלאץ' עבר התעללות רבתי והבעיה שונה :twisted:

 

ואתה גם כן עם השטויות שלך :) הסבר נא מה לעשות...

X כ"ס יפניים = X כ"ס צרפתי כפול 1.5

 

1.כועס ומנצח, כועס ומנצח - כמו חתול

2.כרגע למדתם שיעור מהיר איך הופכים לימון ללימונדה

(ממיטב אמירותיו השנונות של מודי בר-און בעת שידור חצי גמר אליפות "ניין בול" בספורט +5)

פורסם

תומר, למיטב זכרוני צריך לשמן באמצעות WD40 או ספרי שמן כלשהוא את אחד הצירים שנמצאים ממש בכניסה לקלאץ', סמוך למשאבה התחתונה של הקלאץ'.

לא זוכר במדוייק את הפרטים, זה היה לפני הרבה זמן, אבל זה שם.

 

בסיביק אין כבל קלאץ' - הוא הידראולי (2 משאבות: עליונה בצמוד לדוושה ותחתונה בצמוד לגיר/קלאץ').

 

בהנחה שהקלאץ' לא עבר התעללות, אל תיגע בשום דבר (כי לפי ההמלצות שקיבלת קיים סיכוי שעוד רגע ימליצו לך גם להחליף מנוע - כי "מתישהו" תצטרך להחליף גם אותו :p)

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

החריקה יכולה להגיע ממספר מקומות.

 

1. דוושת המצמד ותושבתה. - גירוז שימוש או החלפת בוקסות (במידה וקיימות ) יעזרו.

 

2. הכבל או המשאבות - במידה של כבל לא לגרז (את הסיבה נתן בני ל) יתכן רעש ממגע בין הבוכנה של המשאבה והמנופים, - גרוז יעזור.

 

3. ממיסב הלחץ. המיסב יושב על מוביל ומרעיש בזמן הפעלה,יתכן והגריז כבר התייבש.- פרוק גיר .

 

4. מגע של מיסב הלחץ באצבעות של הפלטה. עקב בלאי נוצרו חריצים באצבעות ובזן הפעלה נוצר רעש. - פרוק גיר.

 

5. הפלטה עצמה מרעישה בזמן הפעלה. - פירוק גיר.

×
×
  • תוכן חדש...