Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6209 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תקופת הליסינג של המזדה 3 שלי מסתיימת והתבקשתי לבחור בין ניסן טידה ויונדאי i30. לא מכיר אף אחת מהאופציות מלבד מה שהספקתי לקרוא עד עכשיו. ממה שניראה היונדאי היא בחירה עדיפה. רציתי לשאול האם אכן זה המצב? כמו כן האם בהשוואה למזדה 3 האופציות שניתנו לי הן שוות ערך או פחותות? ממה שקראתי קשה לי לגבש דיעה בנושא. שאלה אחרונה האם כדאי להפעיל לחץ על מנת לבדוק אופציה אחרת כמו הקורולה (למרות שנאמר לי שאילו שתי האופציות הנתונות)?

 

אשמח לשמוע את חוות דעתכם.

פורסם

כדאי שתבדוק האם הליסינג לא יתייקר בצורה משמעותית בגלל המיסוי החדש לפני שאתה מתחייב ל 3 שנים.

נוסע על:

טויוטה פריוס 2019.

טויוטה קורולה 2008 רובוטית.

פורסם
יש גם אוטומטית בקבוצה 2 אבל כרגע אין מלאים של הקורולה.

 

אל תכתוב דברים שאין לך מושג בהם

 

תרגיע, תנשום עמוק.

 

זה כנראה חדש כי לפני חודש רק הרובוטית הייתה בקב' 2.

פורסם

אל תרגיע אותי כי אני רגוע.

 

אתה לא יודע אל תרשום, תבדוק ולאחר מכן תייעץ.

 

האוטומטית תמיד הייתה בקבוצה 2, אוטומטית GLI היא בקבוצה 3.

 

לפתוח השרשור אנא פרט את הדרישות שלך מהרכב, האם יש צורך בתא מטען גדול, האם דרישות נוספות כגון דרישות אבזור בטיחותי?

פורסם
אל תרגיע אותי כי אני רגוע.

 

אתה לא יודע אל תרשום, תבדוק ולאחר מכן תייעץ.

 

האוטומטית תמיד הייתה בקבוצה 2, אוטומטית GLI היא בקבוצה 3.

 

לבדוק? אולי אתה רוצה שאני גם אגש לסוכנות?

לעשות נסיעת מבחן? :drinking::screwy:

 

כשאני עונה בפורומים כגון זה, אני עונה מתוך הידע שיש ברשותי ולמיטב ידיעתי הוא נכון. אין לי שום כוונה לעשות עבודת מחקר על קורולה אוטומטית בליסינג.

טעיתי, יכולת לתקן אותי וזהו.

פורסם

מבלי להתייחס לנתונים הטכניים כרגע,

רק מבחינה עיצובית, ומאחר שהרכב הזה כ"כ מכוער וממש מפגע סביבתי, הייתי מעדיף את היונדאי:lol:

 

ערן.

במה אני מתגלגל ?

פורד פוקוס 2012

פורד פיאסטה 2012

פורד מונדאו 2011

פורסם

הI30 הרבה יותר עדיפה מבחינת כח של המנוע צריכת דלק ואחיזת כביש.

הטידה קצת יותר מרווחת. ויש לה מושבים כמו כורסאות..(משהו שלדעתי אין ברכבים מקבוצה 2)

בהצלחה..

×
×
  • תוכן חדש...