Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6223 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברור לי שאין 100% ביטחון, אבל בכל זאת, מסתובבים היום בשוק אין ספור רכבים למכירה מכל הסוגים ולצערי גם לא חסרים כאלו שינסו להטעות ולעשות רווח קל על מי שלא מבין-

האם בדיקת רכב לפני קניה במקום מסודר אמורה לתת לי שקט נפשי בקנית הרכב. או שיתכן מאוד שישנם בעיות נוספות שלא נתגלו בדיקה ומרווח טעויות יחסית גדול? האם כדאי לקחת את הרכב לבדיקה נוספת במקום אחר?

 

אסכם-נסגרתי על רכב, נסגרתי על מחיר, אני לא מבין במכונאות רכב ואני לא מכיר את מי שמוכר לי אותו .לקחתי את הרכב לבדיקה ונמצא בסה"כ תקין -אפשר להיות רגוע?

פורסם

אין שחור ולבן. לא תמיד מכון בדיקה עולה על כל הליקויים, גם אם זה מכון הוגן מאוד.

אני רואה בקניית רכב משומש רולטה רוסית. כמה שתעשה יותר צעדי מניעה, כך יהיו פחות כדורים בתוף, אבל עדיין תמיד אחד יישאר שם.

כדאי לבדוק כמה שיותר דברים ולהיעזר בטיפים שיש כאן בפורום כדי להקטין סיכונים.

 

אפילו מי שקונה רכב חדש לא תמיד פטור מבעיות.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

זה ברור שאין שחור לבן . אבל למרות העצות הטובות והמועילות של החברים בפורום, בסוף עיקר הבדיקה מסתכמת במכון , שם בעצם על פי רוב יקבע איכות הרכב לפי הבנתו של הקונה שאינו מבין.

אני אחדד, יכולים להיות בעיות רבות לרכב האם, לפי הבנת החברים בפורום שמבינים דבר או שניים ,הבדיקה היא מקיפה דיו בשביל להיות רגוע או שכפי שצינתי יש מרווח די גדול לבעיות שעלולים לא לעלות עליהם (בגלל שלא נבדקות בכלל, בגלל חוסר ערנות של הבודק, בגלל מיכשור לא טוב במכון וכיוצא באילו..).

האם המכונים לבדיקה עובדים כפי שצריך?

פורסם
אין שחור ולבן. לא תמיד מכון בדיקה עולה על כל הליקויים, גם אם זה מכון הוגן מאוד.

אני רואה בקניית רכב משומש רולטה רוסית. כמה שתעשה יותר צעדי מניעה, כך יהיו פחות כדורים בתוף, אבל עדיין תמיד אחד יישאר שם.

כדאי לבדוק כמה שיותר דברים ולהיעזר בטיפים שיש כאן בפורום כדי להקטין סיכונים.

 

אפילו מי שקונה רכב חדש לא תמיד פטור מבעיות.

 

 

אהבתי מאד את האנלוגיה שלך - זה ממש ככה.

בכל מקרה, הבדיקה לדעתי באה "להרגיע" אותך מה שנקרא בדברים הגדולים שלפחות לא קנית רכב שחובר משניים, שמס' המנוע מופיע כמו שצריך ברשיון, שהמנוע, הגיר ושאר מכללי ההנעה במצב תקין- סביר.

מקסימום תיישר קו בדברים אחרים לאחר הקניה כמו טיפול טוב ומקיף, צמיגים איכותיים וכו'. שמע, אף אחד לעולם לא יכול ולא יוכל

להבטיח לך מה יקרה דקה לאחר הקניה. אכן כל המהות היא כפי שאמר קודמי - להקטין סיכונים

במה אני מתגלגל ?

פורד פוקוס 2012

פורד פיאסטה 2012

פורד מונדאו 2011

×
×
  • תוכן חדש...