Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6230 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הבאתי מחשב של חבר הביתה, במקום המחשב הישן שלי (שבו האינטרנט התחבר יופי אגב.)

פירמטתי אותו פעמיים (פעם אחת ויסטה ועכשיו לXP), ובשני מערכות ההפעלה המחשב לא הצליח להתחבר לסוויץ'.

אני חייב לציין שמחשב נוסף מחובר לסוויץ', והוא כן מצליח להתחבר.

 

ניסיתי לחבר את המחשב ישירות לראוטר ללא הסוויץ', והפלא פלא, כן עובד.

רק כאשר אני מחבר אותו דרך הסוויץ' הוא לא מקבל דבר ולא חצי דבר.

בדקתי, והמנורות של המודם לא דולקות כאשר אני מחבר את הכבל (משמע שאין שום אות כנראה), ואין מנורות שנדלקות על אותה יציאה בסוויץ'.

 

עכשיו אני מדבר מהמחשב שכן מצליח להתחבר לסוויץ'.

האם יש עוד הצעות ?

 

הסוויץ' הוא של חברת EDIMAX בעל 8 פורטים.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

נסה להוריד את הקצב של כרטיס הרשת ל10 מגה בHalf-Duplex ותבדוק אם כך אתה כן מצליח לקבל קישור בין הסוויטצ' לראוטר.

 

אגב, רוב הראוטרים הבייתים מגיעים עם סוויטצ' פנימי. לא ברור לי למה חיברת סוויטצ' בנוסף לראוטר.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
נסה להוריד את הקצב של כרטיס הרשת ל10 מגה בHalf-Duplex ותבדוק אם כך אתה כן מצליח לקבל קישור בין הסוויטצ' לראוטר.

 

אגב, רוב הראוטרים הבייתים מגיעים עם סוויטצ' פנימי. לא ברור לי למה חיברת סוויטצ' בנוסף לראוטר.

מסיבה פשוטה. אני גר בווילה עם שתי קומות, הראוטר נמצא בקומה למטה בעוד ששתי מחשבים נמצאים למעלה. יש שקע למעלה שמתחבר עם חוט לראוטר למטה ולשקע הזה אני מחבר סוויטץ'.

אגב - איפה ה"HALF-DUPLEX" המדובר ?

 

עריכה : מצאתי בהגדרות של כרטיס הרשת משהו. אפשר להגדיר "VALUE" :

10B t half-duplex

ואפשר 100BTX HALF-DUPLEX.

 

בכל אחד מהם הוא מנסה להתחבר, עד שהוא מגיע ל"קישוריות מוגבלת".

אני מזכיר שלמרות זאת לא מופיע אור בסוויץ' שאומר שיש חיבור כלשהו למחשב.

אולי כבל רשת לא תקין, נסה עם כבל אחר.

ניסיתי.

 

אגב אני מזכיר - בחיבור ישיר לשקע שמתחבר לראוטר האינטרנט כן עובד.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

קישוריות מוגבלת אומרת שכרטיס הרשת לא הצליח לקבל כתובת IP מהראוטר.

אתה יכול לנסות להגדיר באופן זמני IP בצורה ידנית ולבדוק, למרות שלי זה נשמע כמו בעיה בכרטיס הרשת או בדרייבר שלו. נסה להוריד דרייבר עדכני לכרטיס הרשת (אני מניח שמדובר בכרטיס מובנה על הלוח) או להחליף כרטיס רשת.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

מחוברים שני כרטיסי רשת, אחד מובנה ואחד חיצוני. בשניהם האינטרנט עובד רק אם מחברים אותם ישירות לראוטר, דרך הסוויטצ' לא עובד.

ניסיתי להגדיר ידנית GATEWAY וsubnet mask. IP ADRESS נתתי אותו IP כמו שבמחשב שאני נמצא בו עכשיו אבל עם מספר שונה בסוף. צריך להגדיר משהו בDNS או להשאיר ריק ?

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

ברוב המקרים כתובת הDNS יכולה להיות גם הכתובת של הראוטר, כלומר אותה כתובת של הGateway.

 

אם זה כבל קרוס למה במחשב השני הוא עובד?

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

הצלחתי לפתור זאת בדרך פלא.

מחקתי את הדרייבר של המודם, ניתקתי את הסוויץ', זרקתי אותו למשך חצי שעה לארון, ניסיתי לחבר אותו שוב ולהתקין את הדרייבר והפלא פלא, עובד :shock:

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

×
×
  • תוכן חדש...