Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4846 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני כיום נוסע בסובארו B4 ואני מאוד מאוד מרוצה אין מה להשוות בכלל.

 

אם אתה חושב שאתה נוסע ברכב אמין מאוד שלא מתקלקל ושהשירות של יפאנאוטו הוא ברמה גבוהה, אז תן לסמיילי שלי לדבר במקומי: :lol:

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אם אתה חושב שאתה נוסע ברכב אמין מאוד שלא מתקלקל ושהשירות של יפאנאוטו הוא ברמה גבוהה, אז תן לסמיילי שלי לדבר במקומי: :lol:

לא יודע מה עם המוסך שלך, המוסך של סובארו בנצרת - פנינה אמיתית. :wink:

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם
לא יודע מה עם המוסך שלך, המוסך של סובארו בנצרת - פנינה אמיתית. :wink:

 

שים לב- לא דיברתי דווקה על מוסך, כי כל מוסך הוא מוסך פרטי ברמה כזאת או אחרת.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

אה, זה כבר משהו אחר.

שמעתי שהכמה פעמים האחרונות שנזרקו רימונים לתוך אולם סובארו במרכז היה דווקא סכסוך בין הבעלים ולא פעילות פלילת נגד יפנאוטו :-)

אם יפנאוטו ממשיכים במסורת סובארו פשע, ברור שרמת השירות לא תהיה סוף הדרך :roll:

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם
שמי אמיר ואני רוצה לשתף אותכם במקרה שבטח יפתיע אתכם מבחינת רכבי הונדה.

לפני כ4 חודשים רכשתי רכב מסוג הונדה FR-V חדשה מודל 2009 מהחברה.

אני חייב לציין שהרכב מאוד נוח ומעוצב יפה, אבל להפתעתי הרבה גיליתי שבמהירות של 100 קמ"ש ומעלה ההגה רועד ממש כמו רכב ישן. בהחלט דבר שלא מאפיין רכב של הונדה.

ראוי לציין שפניתי למוסך מרכזי בראשל"צ ושן טענו שיש לעשות איזון לרכב ושהכל יהיה בסדר , לאחר האיזון נסעתי בחזרה לביתי ושוב באיזור של 100 קמ"ש ההגה רועד חבל"ז.

למחרת שוב פניתי למוסך והם שוב עשו לי איזון ואמרו שאין כל בעיה ברכב. לאחר התעקשות שלי הם השתכנעו להחליף לי את כל ארבעת הצמיגים לחדשים, גם כאן זה לא עזר.

כל פעם אמרו לי שאין בעיה וככה זה והמשכתי לקחת את הרכב לאיזונים שונים וכלום לא עזר. בחברה לא הסכימו להחליף לי רכב טענו שאין בעיה כלל ברכב וזהו משהו שלא ניתן לתיקון.

נתתי לאנשים נוספים לנסוע על הרכב והם אימתו בדיוק את מה שהתלוננתי עליו=רעידות!!!

ההתנהגות של החברה פשוט בושה וחרפה את מיטב כספי שמתי על רכב חדש ופשוט קיבלתי רכב פגום.

אני כל כך מאוכזב עד כדי כך שמכרתי את הרכב ואני נשבע שכף רגלי לא תדרוך עוד בסוכנויות הונדה למיניהן.

אני כיום נוסע בסובארו B4 ואני מאוד מאוד מרוצה אין מה להשוות בכלל.

אני ממליץ לכל מי שחושב לרכוש הונדה FR-V לרדת מהעניין להתרחק כמה שיותר מהר מהונדה, שירות מאכזב וטיפולים יקרים.

מצטער אם קצת פירטתי יותר מדי אבל הייתי חייב שתדעו שקיים דבר כזה בהונדה רכב דפוק.

 

בברכה אמיר

 

ולמה לנו להאמין לך ?

 

צלם את חוזה המכירה של ההונדה או טופס הקניה שרכשת רכב מסוג הונדה.

איזה כייף לי :)

פורסם
שים לב- לא דיברתי דווקה על מוסך, כי כל מוסך הוא מוסך פרטי ברמה כזאת או אחרת.

 

תפרט בבקשה :)

ואני לא מבין מה אתם מנסים להכניס הערות כמו "אז אתה לא יודע מה זה באמת בעיות וכו'".

מה זה משחק למי יש יותר בעיות ?

רכב חדשה שנקנה לא צריך להיות עם תקלות, נקודה.

לא משנה אם זה בעיה בחלונות חשמל או בעיה במנוע ובגיר.

אני אישית הייתי מאוד זועם אם הייתי מקבל רכב חדש ויקר עם בעיות רציניות

ואז כשהייתי בא למוסך היו אומרים לי זה לא בר תיקון.

נכון אולי הוא היה צריך ללכת לעוד מוסך אבל אני בהחלט מבין אותו, יש כאלה

אנשים שאין להם זמן לבזבז אפילו על מוסכים ולכן הם החליטו ללכת לקנות רכב

חדש כדאי להמנע מראש מבעיות כאלה.

HONDA CIVIC hatchback-RED

פורסם

אנשים מה קורה פה ?

 

למה לא להאמין לו שאכן נעשה לו עוול ?

 

למה להגיד שהמסקנות שהוא הסיק מהפגם שהתגלה ברכב שעליו שילם את מיטב כספו הן טיפשיות ?

 

הוא הרי לא המקרה הראשון ולא מדובר ביבואן היחיד שמגלה יחס כזה ללקוחות. ראינו את זה קורה כמעט אצל כל היבואנים בארץ.

 

אני בטוח שכל אחד מכם במקומו היה מרגיש רע כשהיה מקבל רכב כזה, ופעם שניה כאשר היה מקבל שירות כזה, ופעם שלישית כשהיו קוראים לו שקרן וכן הלאה.

 

 

דני G.

פורסם

וקורה שנופלים על אוטו עם פס יצור תקול.

 

 

לי היה רכב עם פס קישוט שהתקלף (תקול?), אבל איפה זה הפס יצור הזה? זה מיוחד להונדה? :roll:

פורסם
אם אתה חושב שאתה נוסע ברכב אמין מאוד שלא מתקלקל ושהשירות של יפאנאוטו הוא ברמה גבוהה, אז תן לסמיילי שלי לדבר במקומי: :lol:

 

ודבריך מבוססים על? (מקווה שלא על חוויה עם אימפרזה שלא קשורה לעניין)

 

לפי הנסיון של אבא שלי ב3 השנים האחרונות, השירות בהרצליה ובנתניה מצויין ובמחירים סבירים (שלא נאמר נמוכים).

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

נשמע לי קצת תמוה שאדם נרשם לפורום רק ע"מ לחלוק סיפור שכזה עם שאר המשתמשים. :roll:

 

בכל מקרה, אם באמת הסיפור אינו מפוברק, אתה מוזמן ליצור קשר בפרטי, ייתכן שאוכל לעזור. :arrow:

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

נכון או לא, דווקא נשמע לי הגיוני.

קיבל רכב פגום (שוב, בהנחה שנכון) -> במוסך לא הצליחו לתקן -> במוסך סירבו לתקן/התעלמו מקיום הפגם -> נמאס לו מהשירות הזה והחליף לסובארו בתקווה ששם זה לא יקרה.

נכון, היה יכול לפנות ליבואן, ליצרן, לעיתון, וכו', או להתעמת, לנסות מוסכים אחרים וכו'. אבל נמאס לו. לא בא לו. שילם הרבה כסף וקיבל לימון. מותר לו להתעצבן ולהחליט שבזבז מספיק זמן. יכול מאוד להיות שהייתי פועל בצורה דומה, ותובע מהם אח"כ את הפסד הכסף והזמן.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

קונדסון - אני סבור שאתה טועה (עד שלא יוכח אחרת), יש הרבה שנרשמים לפורום, ע"מ לחלוק חוויות, ובדרך כלל,

 

אילו תהיינה חוויות שליליות (קניתי רכב חדש-מקולקל / שרות גרוע / תאונה-מה לעשות?). זו לא סיבה לנזוף במשתמשים

 

חדשים. בכל אופן - שאפו על נכונותך לסייע לו.

 

מרגיז, מאוד מרגיז לקבל רכב חדש, ולמצוא בו תקלות, ואי נכונות של היבואן /שרות / מוסך לעשות את המקסימום לסייע.

alfa 156 2.5.

פורסם

נראה לי שהגעתי למקום הנכון.

 

קודם כל נראה לי שאתם קצת מגזימים שאתם לא מאמינים לבנאדם שבסה"כ בא לשפוך פה בפורום את מה שהוא עבר.

 

גם לי קרה ועדיין קורה עם הונדה סיוויק הייבריד ששבוע שעבר ירדה על הכביש. קיימת בעיה של משיכת הגה לימין שפשוט לא נפתרת ואני התייאשתי.

 

פתחתי שרשור חדש. אשמח לתגובות שלכם.

פורסם
תראו, עברו רק 4 חודשים ובן-אדם כבר מכר את הרכב הפגום (בטוח עם הפסד כספי לא קטן) וקנה רכב אחר.

זה אומר לי שפשוט לא היה לו הרבה סבלנות כדי ללכת למוסך אחר (או כמה מוסכים), ללחוץ על היבואן, לכתוב ליצרן ועוד, עד שהבעיה תיפתר.

 

 

 

 

הפסדתי 15 אלף שקל ליתר דיוק וגם לא מכרתי את הרכב כל כך מהר כמו שאמרו לי.

הבעיה שבזבזתי כל הרבה זמן על חשבון העבודה בלתקן את הרכב שפשוט התייאשתי.

לא יכול להיות שאני קונה רכב חדש ואני כבר מתחיל להתעסק איתו בבעיות כאלו פשוט לא נתפס!

בדר"כ אני סבלני אבל יש גבול עד כמה אפשר לסבול.


×
×
  • תוכן חדש...