Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6226 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

 

משהו שמסקרן אותי לדעת ככה:

במה מזיק הבאמפר לאוטו שלנו והאם עוקפים אותו במהירות גבוה או נמוכה זה משנה?

יש בזה משהו...

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הבאמפר מזיק בראש ובראשונה לבולמים. הוא פשוט הורס אותם.

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

פורסם

בטח שיש הבדל אם תסע עליהם מהר או לאט. תחשוב שאם תסע מהר ותעבור עליהם בלי להאט (תלוי גם בגובה של באמפר ואם הוא נבנה כחלק מהכביש או נוסף אחר כך-כי אז יש מן מדרגה קטנה כזאת.) הבולמים מקבלים מכה פתאומית,מהירה וחזקה מאוד.

פורסם

נזק לתפוחי הגה.

נזק לחיבורי המתלה עם השלדה.

נזק לבולג'וינט.

נזק לבולמים.

נזק לכיוון של הפרונט בחלק מהמקרים.

נזק לבושינגים.

אבל מה הקטע, כל אלו ניתנים להחלפה, וזה אפילו לא יקר במיוחד. את החוליות בגב שלך ובצוואר שלך, אני מתקשה להאמין שתוכל באיזשהו שלב להחליף או לתקן את הנזק שנגרם.

אני לא מדבר על הסכנה הבטיחותית של הבאמפרים, חלקם כהים ובחושך אתה מזהה אותם בשלב מאוחר, אתה מאט במכה ויש סיכוי שתקבל אוטו מאחורה. כמו גם שעליה במהירות על באמפר יכולה לגרום לאיבוד שליטה.

כבר לא מחפש מנוע 2 ליטר לסיירה. פינטו או לא פינטו.

השימוש במידע הינו על אחריות המשתמש בלבד, על כל המשתמע מכך.

פורסם

אני עובר גבשושיות במהירות מינימאלית. לצערי ליד בית שלי שמו כאלה המון, בגלל שדרסו מישהו ונסעו במקומות האלה במהירויות גבוהות.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אני לא מדבר על הסכנה הבטיחותית של הבאמפרים, חלקם כהים ובחושך אתה מזהה אותם בשלב מאוחר, אתה מאט במכה ויש סיכוי שתקבל אוטו מאחורה. כמו גם שעליה במהירות על באמפר יכולה לגרום לאיבוד שליטה.

 

אני לא יודע איפה אתה נוסע, אבל אני לעולם לא נתקעתי ברחוב עם באמפרים שלא היה מואר מאוד. בעצם, לא נתקלתי אף פעם ברחוב עם באמפרים שבכלל חשבתי שצריך לנסוע שם מהר וההאטה מ50 ל30-40 היא כל כך מהירה (לא שצריך לעשות את זה מהר..) שזה גם ככה לא משנה.

 

באמפרים הורסים את האוטו והם מעצבנים אבל לא צריך לתרץ סכנה בטיחותית. הם נמצאים בשכונות מגורים, מוארות, שאתה לא אמור לנסוע שם מהר מלכתחילה.

פורסם
אני לא יודע איפה אתה נוסע, אבל אני לעולם לא נתקעתי ברחוב עם באמפרים שלא היה מואר מאוד. בעצם, לא נתקלתי אף פעם ברחוב עם באמפרים שבכלל חשבתי שצריך לנסוע שם מהר וההאטה מ50 ל30-40 היא כל כך מהירה (לא שצריך לעשות את זה מהר..) שזה גם ככה לא משנה.

 

באמפרים הורסים את האוטו והם מעצבנים אבל לא צריך לתרץ סכנה בטיחותית. הם נמצאים בשכונות מגורים, מוארות, שאתה לא אמור לנסוע שם מהר מלכתחילה.

לא נכנסת לגבעת יערים לאחרונה , נכון?

 

השיטה שלי לבאמפרים:

מאטים וממש לפני הבאמפר עוזבים את הברקס, מה שגורם לחלק הקדמי לעלות ולעבור את הבאמפר ללא בעיות.

לקוחה מאדוארד אטלר.

פורסם
לא נכנסת לגבעת יערים לאחרונה , נכון?

 

השיטה שלי לבאמפרים:

מאטים וממש לפני הבאמפר עוזבים את הברקס, מה שגורם לחלק הקדמי לעלות ולעבור את הבאמפר ללא בעיות.

לקוחה מאדוארד אטלר.

 

תן גז חלש בתחילת העליה, תראה איך כל המעבר על המפגע הופך לחלק יותר ונעים יותר בלי התרסקויות.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

אל תשכחו שצריכת הדלק בסופו של דבר מושפעת לרע (תאוטה והאצה) :arrow:

אצלנו פסי ההאטה האלה ענקיים ממש, יש שכונות שהם לא מורגשים בכלל.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

אצלנו עשו פסי האטה כאלה שאפשר לעבור אותם לכל היותר על 15 קמ"ש, הם גבוהים ודי מרובעים. :x

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

יש מלא מקומות ששמו באמפרים על כביש ראשי שלא מואר.

 

בשנת 95 הייתה לי סיויק האטצ' חדשה שהייתי נוסע איתה לבסיס. הבסיס פעם שימש כמתקן תעופה ובקצה של מסלול נחיתה ש"ג ובקצה שני בסיס של יחידת עילית שכל קציניה ראו לנכון להגיע לש"ג במהירות 200 קמ"ש בהנחה שש"ג יספיק לפתוח את השאר.

רק שפעם אחד הוא לא פתח את השאר ורס"ן צעיר התרסק על השער.

יום למחרת אדון הרס"ר החליט להקים במפרים ליד הש"ג.

עליתי עליו בזהירות אבל לרדת לא הצלחתי כי הוא היה פשוט גבוהה מדי והאוטו נשאר לשבת עליו כמו נדנדה.

בעקבות המקרה גילחו לגבעה זאת איזה 10 סנטימטר. הנזק למרכב תחתון היה עצום.

פורסם

פה בבני עי"ש הבאמפרים נבנו כשבנו את הכביש והם חלק מהכביש והעליה עליהם חלקה וכתוצאה מכך ניתן לעלות עליהם במהירות יחסית מהירה (לא שצריך לסוע פה מהר..) וזה לא נורא,אבל בהרבה מקומות כמו נען והמושבים באזור יש הרבה באמפרים שהסימון שלהם פשוט נשחק ובלילה בקושי רואים אותם ולהם יש מן מדרגה כזאת כי הוסיפו אותם לאחר בנית הכביש וזה ממש מזיק לג'אנט,בולמים וכו'..

פורסם
אל תשכחו שצריכת הדלק בסופו של דבר מושפעת לרע (תאוטה והאצה) :arrow:

אצלנו פסי ההאטה האלה ענקיים ממש, יש שכונות שהם לא מורגשים בכלל.

הבעיה היא לא רק בצריכת דלק גבוהה או בבלאי מואץ לחלקי הרכב השונים, אלא גם בכך שלאויר נפלט אבק רפידות בכמות גבוהה מהרגיל.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6226 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...