Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6233 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

יש לי רכב סובארו בי 4 שנת 2005 עם 74.000 קילומטר שקניתי לפני כמה חודשים (כיום אני כבר לא כל כך בטוח לגבי הקילומטרא'ז).

מדי פעם כשאני אחרי נסיעה וגם לא מאומצת, אני מכבה את הרכב ושומע בעבוע מאחורי המזגן של הרכב.

הרכב לא מתחמם ולא ראיתי שהמים במיכל העיבוי מבעבעים.

לדעתי הביעבוע נובע מיחידת החימום של המזגן.

אחרי כ 20 שניות הביעבוע מפסיק אבל אם מדליקים סוויטץ ומכבים עוד הפעם זה נמשך עןד הפעם כחצי דקה.

לרכב עשו בדיקת קומפרסיה הפוכה לתוך הצילינדרים בלחץ של 8 באר (זה המקסימום שיש במוסך) ולא מצאו כלום.

עשו בדיקת סי או 2 בתוך הרדיאטור וגם לא מצאו כלום.

עשו בדיקה של מערכת הקירור וגם היא תקינה.

דיברתי עם המוסך ובעל המוסך אומר שיכול להיות שיש פירצה קטנה בראש המנוע ושלחץ של 8 באר לא מספיק בשביל לראות את הפירצה.

 

עכשיו אחרי הסיפור הארוך, מישהו מכיר מוסך באזור הצפון (עכו, קריות, חיפה) שעושה בדיקת לחץ הפוך עם לחץ יותר גבוה? הצעות אחרות?

 

תודה רבה.

פורסם

אני מצע לך לגשת אל מוסך מורשה סובארו שנחשב למקצועי וטוב http://www.otodan.co.il/

ואני מקווה ששם יאתרו ויפתרו הבעייה ואולי היא נובעת רק מהצורך לבצע ניקוז אויר כראוי ממע' קרור המנוע.

לא ברור לי למה הפעלת מתג הצתה, ללא הנעת המנוע, גורמת שוב לבעבוע ואולי זה בכלל ממשהוא אחר.

נא עדכן בממצאים ותוצאות, כי זאת נראית תקלה מעניינת.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

רפי בוקר טוב ןתודה על התגובה.

אכן כל הבדיקות שעשיתי עשיתי אצל דן.

היום דיברתי איתו והוא אמר לי שיכול להיות שלא רואים את הפירצה בראש בגלל הלחץ הנמוך יסית שיש לו להפעיל על הצילינדר, בגלל זה אני מחפש מישהו באזור עם לחץ יותר גבוהה.

דן גם אמר שבמידה ויש אוויר במערכת הוא היה אמור להתנקז לבד אחרי כמקסימום שבוע.

תודה

×
×
  • תוכן חדש...