Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6234 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חנקין 96 חולון חנות בשם לאוד אנד קליר תוכל לבקר מחר ממליץ בחום!:-)

- alloy block,Vtec, Bosch Motronic ME7 fuel-injected

producing200HP 2.2-liter,Honda type R. Need we say more..

soon!....

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אל תעשה דברים בלחץ, עוד הקפצה וינעלו לך את השרשור. אני יציע לך את מה שבדרך כלל מציעים לחבר פורום סבלני. בשבת הקרובה יש מפגש אודיו תוכל להגיע ולשמוע כל מיני ציודים. יותר מידי הצעות מבלי שאתה בכלל מכיר את הציוד לא ממש יתרמו לתוצאה שתשביע את רצונך.

פורסם
חנקין 96 חולון חנות בשם לאוד אנד קליר תוכל לבקר מחר ממליץ בחום!:-)

אתם לא מבינים אין רגע חרא יש לי עכשיו שיירה של מכוניות שנוהגים בהם חברים שלי 4 מכוניות בפול ווליום עוברים מול החלון של הבית שלי ואני פה במחשב! :-(

פורסם

שמע, אם תקנה מהר, סתם מצטער על זה אח"כ, חכה בסבלנות ותקנה משהו טוב.

מה יותר חשוב לך מהמערכת? עוצמה או איכות ?

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם
אתם לא מבינים אין רגע חרא יש לי עכשיו שיירה של מכוניות שנוהגים בהם חברים שלי 4 מכוניות בפול ווליום עוברים מול החלון של הבית שלי ואני פה במחשב! :-(

 

 

אני מכיר את ההרגשה,גם אצלי זה היה שקניתי את המערכת.אתה פשוט רוצה הכל ומהר וכמה שיותר טוב.

חתמת על 3 ימי חופש אמרת?אין בעיה.ממליץ לך מחר,על הבוקר,לנסוע ללאוד אנד קליר בחולון ולבדוק את המערכת שהצעתי לך.אם תאהב את הצליל של הקומפוננט והסאב ממליץ לך בחום ועד יום שלישי תהיה כבר עם מערכת מורכבת.אם לא?לא נורא,יש עוד 12 ימי חופש בשנה,ויש לא מעט מפגשים בשבתות,כך ששם באמת תמצא משהו שאתה אוהב לשמוע.

בכל מקרה,בהצלחה.

HU: DEH-P7550 ,AMP1:SPL AB03445 ,AMP2: Pioneer GM-X862 ,COMP:JBL GTO6507 ,Rear:JBL GT5963 ,SUB: JBL GTO1202D

פורסם
אתם לא מבינים אין רגע חרא יש לי עכשיו שיירה של מכוניות שנוהגים בהם חברים שלי 4 מכוניות בפול ווליום עוברים מול החלון של הבית שלי ואני פה במחשב! :-(

 

צוחק מי שצוחק אחרון.

אף פעם לא מאוחר ללמוד.

אפשר להמשיך.....

 

המלצה שלי זה לשמוע אנשים עם ניסיון, כי סתם תזרוק כסף ולא תקבל תמורה בכלל.

פורסם

ההמלצה הכי טובה שאתה יכול לקבל היא להגיע למפגש ב6 ל6 ולשמוע שם רכיבים אחרי שתשמע ותראה מה הכיוון שלך נוכל לעזור לך להרכיב מפרט ולהמליץ לך לאן ללכת.

 

שלא תעז לקנות דברים לפני שאתה שומע אותם ועוד 3 רכיבים שונים לפחות כדיי שיהיה לך מקום להשוואה, פשוט חבל על הכסף.

כרגע כלום =[

פורסם

קודם כל תגיד לנו מאיפה אתה בארץ כדי שנוכל לשלוח אותך למתקין מיקצועי שיתן לך תמורה טובה לכסף

 

דבר שני

מערכת בתקציב שלך הכי משתלם בצורה הזאת:

רדיו דיסק (מומלץ של חברת אלפיין משומש המחירים פשוט מעולים)

רמקולים: קומפוננט של חברה כמו מורל, פוקל, הרץ.

סאב: צריך לשמוע באוזן בשביל סאב באמת טוב זה בערך 2000 ש''ח ומשומש עדיף

מגבר: אם תמצא משהוא טוב של 2 ערוצים שיתאים לקומפוננט (שוב משומש יתן תמורה טובה יותר)

ומגבר מונובלוק לסאב אתה תשמע מעולה

אם לא מגבר 4 ערוצים חזק גם יעשה עבודה טובה

ומומלץ לעשות איטום בדלתות מקדימה זה ישפר את הצליל באופן ניכר

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

הצעת מערכת אודיו חדשה: (ונראה לי שאת זה אני קונה!!! =])

 

רדיו דיסק: Pioneer DEHP7150UB

קומפננט: MOREL ELATE 6

2 מגברים של: LANZAR VIBE416 1000W 4X125RMS

2 סאב וופרים של: JBL GTO1502D

 

סה"כ: 8,145 ש"ח

 

מה אתם אומרים? 8)

פורסם

1. למה שני מגברים של 4 ערוצים? זה סה"כ 8 ערוצי הגברה!

2. מה מחיר של מגברים האלו?

3. מורל אלייט זה סט מצוין,אבל שמעת אותו? יכול להיות וזה לא יהיה לטעמך!

4. סאב גם הייתי מחליף לIDMAX,AA ARSENAL,HERTZ HI ENERGY,JL AUDIO,או אולי סימפוני

ECLIPSE 7200 MK II

AUDISON VRX 4.300CS @ BRAX MATRIX 6.1PP,BRAX MATRIX 1.1

CELESTRA FA2150X @ IMAGE DINAMICS IDMAX 10

פורסם
1. למה שני מגברים של 4 ערוצים? זה סה"כ 8 ערוצי הגברה!

2. מה מחיר של מגברים האלו?

3. מורל אלייט זה סט מצוין,אבל שמעת אותו? יכול להיות וזה לא יהיה לטעמך!

4. סאב גם הייתי מחליף לIDMAX,AA ARSENAL,HERTZ HI ENERGY,JL AUDIO,או אולי סימפוני

 

1000 שקל, כל מגבר זה 1000W כל אחד וכל המערכת עצמה היא 2800W משהו כזה.....

 

שמעתי אותם אצל חבר שלי שהמליץ לי על מישהו וואלה הם נשמעים קטלניים!

פורסם

מורל אליט הוא 3 WAY המתקין מתכוון להגביר לך אקטיבי ? כי אם לא למה אתה צריך 8 ערוצים(כדי שתשאל).

הסט ברמה מאוד גבוה אבל חבל להגביר אותו על ידי לנזר אמממ אני לא סגור על איך זה יצא כדי שתשאל איך יצא החיבור הזה.

וגם אני הייתי מחליף את הסאב:

אם אתה מצפה למכה של סאב חזקה לדעתי תקח סאב אחד של 15 אינצ ולא שתיים.


×
×
  • תוכן חדש...