Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6233 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
הצעת מערכת אודיו חדשה: (ונראה לי שאת זה אני קונה!!! =])

 

רדיו דיסק: Pioneer DEHP7150UB

קומפננט: MOREL ELATE 6

2 מגברים של: LANZAR VIBE416 1000W 4X125RMS

2 סאב וופרים של: JBL GTO1502D

 

סה"כ: 8,145 ש"ח

 

מה אתם אומרים? 8)

 

הסכום שאתה מקציב פה הוא 8K . אם הMOREL ELATE הוא 3WAY אתה תעבור את ה8K כי הסט דורש בניות.

בכלליות על הצעה , יש לך סכום מכובד מאוד שלא שווה לבזבז אותו סתם , הרכיבים שהביאו לך פה לא מתאימים אחד לשני , הסט יוקרתי והמגברים זולים .

 

תחכה לעוד הצעות מחברי הפורום , ולאט לאט מדובר פה בהרבה כסף.

פורסם

למה את כל כך ממהר?!

בסוף אתה תמצא אותך עוד חודש מוכר איזה חלק .

לדעתי תחפש מגבר אחר שיגביר את הסט.

פורסם

מנסים לעזור לך ואתה , כמו הקונה הישראלי המצוי שיודע הכל , מתחכם וסתם הולך נגד הזרם .

שמעת אצל חבר משהו " מטורף " ? אני מאוד בספק . סאונד הוא עיניין מעבר לווליום , אני מתאר לעצמי ... ואני ממש מנחש פה , שבתור חייל בן 18-22 מה כבר יכול להיות הדבר הכי מטורף ששמעת בחיים שלך אם לא איזה PEAVY עם אלמנט 15 אינץ' של מועדונים ? , שמעת פעם איזה B&W ב 30 אלף ש"ח ? שמעת פעם מערכת לרכב באיזה 20 אלף ש"ח ממישהו שבעצם יודע מה הוא עושה ולא סתם זרק כסף למתקין ? אני מתאר לעצמי שלא כי אין לך בסיס להשוואה , אם היית נוהג על בוגאטי ויירון , כל ליסינג מסריחה בארץ לא הייתה עושה לך את זה יותר בחיים , לא כמו לילדים האלה שמתווכחים ביניהם כמה שהמזדה 3 אוטו' של אבא היא חיה רעה

 

ב 8 אלף שקל אתה בקלות יכול לבנות מערכת שתישמע בערךפי 7 טוב יותר מהפיונערס המסריח הזה שהמתקין ה"חבר" הזה שלך דחף לך , מורל אילייט ? אחלה , אבל על הגברה של לאנזר מסכן , פאנל מסכן וכל המסביב ברמה ירודה .

 

אז בבקשה ממך תפסיק להתנהג כמו ילד מסכן , יש לך 3 ימים לבנות מערכת ? מה קרה אתה בצבא רוסיה שאתה לא רואה בית 3 שנים ?

 

ככה בשלוף אני מדקלם לך משהו שבקלות ישמע פי כמה וכמה .. וכמה יותר טוב מהדרעק שה"חבר" הזה שלך הציע לך , וחבל כי ב 3 ימים אתה לא תמצא משהו טוב , אז תצתרך להאריך את זה , אלה אם כן לא אכפת לך לקנות זבל אז בכיף , רק תגיע לאיזה מפגש תשמע כמה מערכות נורמאליות ותשאל כמה הן עלו ... ואני רוצה שמישהו יצלם את התגובה שלך , זה יהיה מצחיק .

 

איזה קלריון 786 - 2000 ש"ח.

Sundown audio SAX100.4 , מגבר 4 ערוצים - 2200 ש"ח .

הייבריד אודיו קלארוס , סט קומפוננט - 2100 ש"ח .

טון DYNAMAT על הדלתות ( כן זה חשוב מאוד ) - כ 400 ש"ח לדלת , 800 ש"ח סה"כ.

חיווט נורמאלי , נגיד 10 מטר של חיווט 2.5 מ"מ ואיזה זוג RCA איכותיים - 400 ש"ח.

ביחד עם חיווט נורמאלי מהמצבר למגבר והארקה ואיזה פיוז נורמאלי - 250 ש"ח.

 

כבר יצא לי כ 6000 ש"ח ללא התקנה , תאמין לי שלא תצתרך לסאב עם הסידור הזה , אבל אם תרצה ב 2000 ש"ח אתה יכול לסדר משהו נחמד מיד שניה או פשוט לחכות לעוד קצת תקציב ... בכל זאת יהיה לך לאן לשאוף ... ( איזה מונובלוק של SUNDOWN ואיזה IDMAX נחמד כולל חיווט יעלו לך כ 4 וחצי , אז יש לך לחסוך קצת ... עד אז תסתפק בלי סאב ואיכשהוא אני בטוח שזה ישמע חזק יותר ומטורף יותר מכל מה ששמעת איי פעם בחייך הצעירים )

לא לקח את התרופות שלו.

פורסם

חביבי לאן אתה רץ? מפרט שהכנתי לך ב3 דקות :

 

כל הרכיבים פה הם מהנחות ומבצעים לחברי הפורום

 

"מגבר ארבעה ערוצים SUNDOWN AUDIO מדגם SAX-100.4 + סט קומפוננט HYBRID AUDIO מדגם CLARUS C61-2 מחירו 4000 ש"ח בלבד במקום 4300 ש"ח "

 

סאב : AA assassin מחיר 1350

 

מה שמשאיר אותך עם 5350 לרדיו דיסק והתקנה.

פורסם
אם זה יהיה משמעותי אני מוכן לחרוג ל10K אבל זה תקציב סופי כי יש לי להחליף 4 צמיגים ברכב. :|

אם יש לך אפשרות לחרוג ל10K,אז 8K תשקיע ברכיבים,ו2K בהתקנה איכותית,חיוט ואיטום דלתות!

אז כמו שהמליצו כבר

רדיו דיסק 2000 ש"ח (קלריון 785,או אלפיין 9887 יד שניה)

מגבר SUNDOWN SAX100.4 4 ערוצים של 100W RMS

וסט קומפוננט CLARUS של HYBRID AUDIO, שניהם ביחד 4K

וסאב IDMAX,או AA ARSENAL,HERTZ HI ENERGY

סה"כ 8K

ECLIPSE 7200 MK II

AUDISON VRX 4.300CS @ BRAX MATRIX 6.1PP,BRAX MATRIX 1.1

CELESTRA FA2150X @ IMAGE DINAMICS IDMAX 10

פורסם

ערב טוב ילד (במחשבות)

 

אם אתה רוצה לשרוף את הכסף... אין בעיה, תדליק את הגז... שם את הכסף ויאללה לעבודה.

 

אם אתה מעוניין לשמוע סאונד נקי ומדוייק, שהחברים שלך שנוסעים ברחוב ומרעישים ישבו אצלך באוטו וידהמו אז תתחלי להקשיב.

 

כמו שאתה רואה את החתימה שלי ואתה לא מכיר אפילו מילה אחת (חברות שאתה בטוח לא מכיר...)

 

אם תשב אצלי ברכב אני מבטיח לך שאתה לא שמעת סאונד כזה במועדן הכי טוב שהיית בו!!!

 

לבנות מערכת זה עניין ארוך ולא ב 3 ימים! כמה שימי החופש שלך חשובים לך התוצאה צריכה להיות יותר.

 

אני הייתי ממליץ לך להגיע למפגש או שניים, לקנות HU אלפיין / קלריון (משומשים ברמה גבוה)

סט קדמי טוב (מורל איליט / הרץ היי אנרג'י / קלארוס HAT / מורל הייבריד אוביישון וכו'...)

מגבר ברמה פוניקס גולד / הרץ / סאן דאון / היפוניקס / אודיסון / גנסיס וכו'... (משומש יכול להיות קניה משתמלת ביותר)

סאב - גם כבר המליצו לך תקרא בכפידה כל הודעה.

 

התקנה איכותית תעלה בסביבות 1.5-2K ולא להחסיר בידוד .

 

אני מבטיח לך שאתה תשב כל פעם שאתה יוצא לבית ותחכה לאוטו שלך רק בשביל לשמוע את המערכת!

 

כל אחד שיעלה לך לרכב יזיל לך ריר על הכיסא...

 

ואנשים ישאלו אותך מה זה HAT / HERTZ / SUNDOWN / AUDISON או כל מה שתשים ברכב מתוך מה שאנחנו ממליצים לך.

 

רוב הממלילצים פה "שפחו" יותר מ 20K ש"ח על המערכת שלהם, והפסידו מעל 40K במהלך הנסיונות שלהם.

 

תלמד מנסיונם של אחרים ואל תשחרר את הכסף שלך במהירות כי אתה תתחרט על כך ולא תוכל להחזיר את הגלגל לאחור!

 

תבנה אותה לאט ואתה תבכה בכל פעם שאתה תשמע שיר שבא לך עליו...

 

בהצלחה

רוני נ.

AUDI A3 2.0t FSI DSG

פורסם

לדעתי במחיר של 10 אלף שקל אתה יכול להביא פה מערכת ברמה מטורפת

אז ההצעה שלי היא:

מגבר ארבעה ערוצים SUNDOWN AUDIO מדגם SAX-100.4

 

קומפוננט אלייט של מורל (אם יש אפשרות של 2 אלמנטיים יותר טוב) אם לא אז אייבריד אוביישן של מורל

 

מונו בולק סאן דאון SAE-1000D

 

סאבוופר IDMAX

 

אני לא בטוח כמה יצא אבל אני לא חושב יותר מ8 וחצי אלף את שאר הכסף הייתי משקיע בהתקנה כולל איטום (התקנה טובה עושה הבדל משמעותי לפעמים רכיב ברמה ירודה יכול להישמע טוב יותר מרכיב ברמה טובה עם התקנה גרועה)

בהצלחה ותזכור שבנדם שפועל בלחץ פועל ללא מחשבה.!


×
×
  • תוכן חדש...